ولیترکاعجیبعاشقِعموعباسن!
یعنیاینعشقیکهبهشونداریم..خیلیعجیبه:)!
یعنیاگهبهمبگنیهقومیبیشترازترکاعاشقایشوننعمراباورمشه!.
عباسپرست(:
ولیترکاعجیبعاشقِعموعباسن! یعنیاینعشقیکهبهشونداریم..خیلیعجیبه:)! یعنیاگهبهمبگنیهقومیب
چهخوبهکهداریمشون:)
چهخوبهکهمجنونِعباسِحسینیم:)
در عاشورا؛
اسب هارا نعل تازه زدند..
نه برای راه رفتن روی سنگ..
برای تاختن بر پیکر نیمه جان ابی عبدالله 💔:)..
سلام به همه بزرگواران😊
من الان توی روضه ام✨
به یادتون هستم و براتون دعا می کنم،
شما هم برام دعا کنید:)🖤