eitaa logo
@Imam7tom
378 دنبال‌کننده
15.9هزار عکس
14.8هزار ویدیو
1.5هزار فایل
کانال امام موسی کاظم علیه االسلام حاوی مطالب مذهبی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 در این انیمیشن حادثه 11 سپتامبر، ۸ سال قبل از وقوعش نمایش داده شده بود. قرآن نیز از 1400 سال قبل توطئه آنها را افشا نمود 🌕 فروریختن برج های دوقلو در 11،9 یا همان 11 سپتامبر، از هشت سال قبل در این انیمیشن نمایش داده شده بود 🌕 فراماسونهای شیطان پرست همیشه برنامه های آینده شان را در فیلم و انیمیشن نشان میدهند 🌕 این برج ها 109 یا به گفته بعضی ها 110 طبقه داشتند، آیه 109 و 110 سوره توبه را ببینید که سوره 9 و جزء 11 قرآن است. که همان اشاره به 11 سپتامبر دارد 💠 ﺁﻳﺎ کسی ﻛﻪ ﺑﻨﻴﺎﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﺗﻘﻮﺍی ﺍلهیﻭ ﺭﺿﺎی ﺍﻭ ﻧﻬﺎﺩﻩ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻳﺎ کسی ﻛﻪ ﺑﻨﻴﺎﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻟﺐ ﭘﺮﺗﮕﺎهی ﺳﺴﺖ ﻭ ﻓﺮﻭﺭیختنی ﻧﻬﺎﺩﻩ ؟! ﻭ ﺁﻥ ﺑﻨﺎ ﺑﺎ ﺑﻨﺎﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﺵ ﺩﺭ ﺟﻬﻨﻢ ﺳﻘﻮﻁ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻭﻩ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﺪ.(109) 💠 ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺁﻥ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎنی ﻛﻪ ﺑﻨﺎ ﻧﻬﺎﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻣﺎﻳﻪ ﺷﻚ ﻭ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺩﻝ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﭘﺎﺭﻩ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﻮﺩ ، ﻭ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﻧﺎ ﻭ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﺳﺖ.(110)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سپاه به فرماندهی ارتش آمریکا نفوذ کرده و از دید دوربین پهپاد آمریکا درحال رصد داعش است که ناگهان پهپاد بدلیل نقص فنی سقوط میکند ◀️آمریکا پهپاد دوم رامیفرستد تاپهپاد اول را نابود کند، بازهم ازطریق نفوذ و از دید دوربین پهپاد دوم، همه چیز را می‌بیند زیبا نیست؟
📌افشای پشت پرده پروازهای غیر مجاز آمریکا در عراق یک منبع پارلمانی عراق از طرح جدید آمریکا برای اعمال فشار در داخل عراق جهت پذیرش «عدنان الزرفی» به عنوان نخست‌وزیر این کشور با استفاده از ابراز تهدید نظامی خبر داد. یک منبع پارلمانی عراق طرح جدید آمریکا برای نخست‌وزیر کردن عدنان الزرفی را فاش کرد. این منبع که به نام آن اشاره نشده است، گفت که پروازهای غیرمجاز آمریکایی‌ها بر فراز مقرهای الحشدالشعبی و نیروهای امنیتی در بغداد، الأنبار، بابل و صلاح‌الدین، طرحی آمریکایی با هدف اعمال فشار بر فراکسیون‌های سیاسی جهت پذیرش الزرفی به عنوان نخست‌وزیر است. وبگاه «المعلومه» به نقل از این منبع گزارش کرد که آمریکا از زبان تهدید نظامی در تلاش برای متقاعد کردن معترضان برای موافقت با کابینه الزرفی بهره می‌برد. او افزود که آمریکا تمایل دارد که الزرفی به منصب نخست‌وزیری دست یابد و در حال حاضر نیز از او حمایت سیاسی به عمل می‌آورد چرا که با نخست‌وزیری الزرفی، آمریکا نیز می‌تواند منافع خود را که طی دو سال گذشته در عراق از هم پاشید، دوباره حفظ کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 "فیلیپ اسمایت" تحلیلگر مسائل خاورمیانه از مؤسسه واشنگتن در گفتگو با شبکه سعودی ایران اینترنشنال: 🔹برای آمریکا غیر ممکن است که بتواند حضور و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در عراق را از بین ببرد. 🔹آمریکا با حمله به کتائب حزب‌الله نمی‌تواند دست ایران را از عراق کوتاه کند؛ چراکه سپاه پاسداران بگونه‌ای در عراق عمل کرده که توانسته گستره عظیمی از گروه‌های نیابتی مختلف را تشکیل دهد؛ گروه‌هایی که برخی از آنها حتی توانایی حمله [به پایگاه‌‌های آمریکایی] را هم دارند.
آقای ترامپ قمارباز.... بدان در آنجایی که فکر نمیکنی ما نزدیک شما هستیم...
4_5771384921297782827.mp3
15.51M
♦️ تحلیل ویژه ( مدرس و پژوهشگر مطالعات سیاسی غرب ) -_ تحولات جهان و منطقه ••• کرونا ، نفت ، جنگ 🔸 آیا بروز جنگ امکان دارد؟ 🔹 در صورت جنگ، شرایط جهان و منطقه چگونه خواهد شد؟ 🔸 چرا امریکایی ها در صدد تحقق جنگ هستند؟
گذشت آن روزها که می گفتند : کبوترباکبوتر,باز با باز! حالا کبوتر با گنبدطلای رضاست و باز ما تنها 🕊 ( ) ✵به نيت خشنودي آن حضرت ✵و بر آورده شدن حاجات✵. •❥•➼‌═❧═───┄✧✦ ۩﷽• صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ ๑۩﷽ •❥• درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه •❥•➼‌═❧═───┄✧✦ ۩﷽• عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ ๑۩﷽ •❥• تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد •❥•➼‌═❧═───┄✧✦ ۩•﷽ كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِك َ๑۩﷽ •❥• و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى. •❥•➼═❧═───┄✧✦ ✵ در دنیا و شفاعتش در عقبی نصیبمان بگردان ❁ آمیݧ التمـاس دعـا❁
1_22217320.mp3
4.86M
🎼 این نامه رو لیلا فقط بخونه .... 👌 تقدیم به همسران شهدا🌹 یاد کنیم از با ذکر صلوات 💕
‍ ✡دنیا بازیچه‌ی یهود✡ 💬 معرفی یهود ◽️حضرت ابراهیم خلیل‌اللّٰه یکی از پیامبران عظیم‌الشأن است، مانند: حضرت نوح، موسی، عیسی و محمد (ص) که برای تمام اهل زمین مبعوث شده و یکی از پیامبران اولوالعزم می‌باشد. ◽️ ابراهیم (ع) دو همسر به نام‌های هاجر و ساره داشته است. اسحاق از ساره و اسماعیل از هاجر به دنیا آمده است. اسماعیل، پیامبر خدا و یکی از اجداد پیامبر اسلام (ص) است. اسحاق نیز پیامبر بوده و از او یعقوب به دنیا آمده است. یعقوب ۱۲ فرزند داشت که یکی از آن‌ها «یهودا» می‌باشد. ◽️ اسرائیل، مرکب از دو کلمه «اسرا» و «ئیل» به معنی عبداللّٰه یعنی بنده خدا و مراد از این کلمه حضرت یعقوب (ع) است. ◽️ حضرت موسی، عیسی و محمد (ص) از نسل حضرت ابراهیم خلیل‌اللّٰه می‌باشند، گرچه حضرت عیسی (ع) پدر نداشت، ولی از طرف مادر به حضرت ابراهیم (ع) می‌رسد. ◽️ صهیون (Zion) کوهی است واقع در اورشلیم که بر آن «هیکل سلیمان» بنا شده است و مسجد الاقصی و صخره نیز در آن‌جا است. اسم این کوه در جاهای متعددی از عهدین ذکر شده است. ◽️یهود معاصر، که حالا در فلسطین سکونت دارند، از جهت آنکه به «یهودا» فرزند یعقوب می‌رسند، یهود گفته می‌شوند و چون از فرزندان «یعقوب» می‌باشند، بنی‌اسرائیل یعنی فرزندان اسرائیل نامیده می‌شوند و محل سکونت آنها نزدیک به کوهی به نام «صهیون» می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 موشن گرافیک «علائم ظهور» ❓علائم ظهور چه نقشی در تحقق ظهور دارند؟ 🤲 🦋 از شما بزرگواران خواهشمندیم برای زمینه‌سازی ظهور مولایمان ببینید و نشر دهید.🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ماجرای درز اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام چیست 💬 🔹چه خطری متوجه کاربران است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ إلهي عظم البلاء، وبرح الخفاء، وانكشف الغطاء، وانقطع الرجاء، وضاقت الأرض، ومنعت السماء، وأنت المستعان، وإليك المشتكى، وعليك المعول في الشدة والرخاء. اللّهم صل على محمد وآل محمد أولي الأمر الذين فرضت علينا طاعتهم، وعرفتنا بذلك منزلتهم، ففرج عنا بحقهم فرجاً عاجلاً قريباً كلمح البصر أو هو أقرب، يا محمد يا علي يا علي يا محمد أكفياني بالله فإنكما كافيان، وانصراني بالله فإنكما ناصران، يا مولانا يا صاحب الزمان الغوث الغوث الغوث، أدركني أدركني أدركني، الساعة الساعة الساعة، العجل العجل العجل، يا أرحم الراحمين بحق محمد وآله الطاهرين).
🚨 🔺ترامپ، ایران را تهدید کرد رئیس جمهور آمریکا: 🔹بر اساس اطلاعات و اعتقاد (ما)، ایران یا گروه‌های وابسته به آن در حال برنامه‌ریزی حمله‌ای غافلگیرکننده علیه نیروها یا تاسیسات آمریکا در عراق است. 🔹اگر چنین اتفاقی بیفتد، ایران هزینه بسیار سنگینی خواهد پرداخت./تسنیم
نظر یکی از فعالین حوزه مهدویت در مورد طرح عظیم برای ظهور
FASL7-34.mp3
7.44M
🎵 شرح فص حکمه عصمتیه فی کلمه فاطمیه 👤شارح 🎤مجلس سی و چهارم
1_4900091375841706096.mp3
11.95M
💎پرسش و پاسخ پیرامون مهدویت ❓سوال اول: آیا اعتقاد به منجی در تمام ادیان وجود دارد؟ و نیز آیا منجی که در سایر ادیان معرفی شده همان حضرت مهدی ارواحنافداه هستند؟ ✅پاسخگو: استاد دکتر قندهاری 📍توصیه می‌کنیم این فایل و سوال و پاسخ‌‌های بعدی را برای عزیزان‌مان ارسال نماییم‌. ملتمس دعا🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توضیحات و حمایت جانانه دکتر محمد شجاعی پیرامون پویش ها و چله های مختلف دعا برای فرج از جمله طرح چله عظیم قرن... ✍ یه عده امروز به بهانه ارتباط دادن شیعه انگلیسی ( شیرازی ها) به طرح چله دعای فرج خواستار لغو این مراسم معنوی بودن... صدا و سیما نیز هر شب ساعت 20:55 دقیقه برای رفع بلا دعای فرج پخش می کنه..
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨فوری و مهم🚨 💠پاسخ به شبهات (2) پیرامون استاد اکبرزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای شایعه‌سازی‌های دیشب رسانه‌های معاند دربار‌ه‌ی منطقه و شهادت سردار قاآنی... دیشب و امروز طوفان خبرهای جعلی در فضای مجازی بیداد می‌کرد و شایعه شده بود که به جلسه فرماندهان سوری و ایران حمله شده است!
نیایش شبانه با حضرت عشق ❤️❤️ مناجات امام رضا(ع)❤️ خداوندا🙏 هدایت را نصیبم کن و مرا بر آن پایدار بگردان 🙏 و در روز رستاخیز هدایت شده و در امان از عذاب اخروی محشور بگردان🙏 آرامشی به من ده که ترس درش راه ندارد🙏 آمین یا رَبَّ 🙏 امشب براتون دعا میکنم ✨ آقا امام رضا علیه السلام ضامن سلامتی و دلخوشی شما عزیزان باشه 🙏 شبتون رضوی ✨🙏✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ نیایش صبحگاهی 🌺 🍃 🌺 خداے مهـربانـم🙏 بـہ دلهایمان صفـاے صبـح☀️ بہ دیدگانمان تـوان دیـدن زیـباییهـا💐 و بہ دستـانمـان تـوان و قـدرت هـدیہ دادن عشـق را عنـایت بفـرمـا🙏 و امروز را پر از اتفاقهای قشنگ برای عزیزانم مقدر بفرما 🙏 آمیـــن ای فرمانروای حق و آشکار 🙏
صفحه ۱۳۲ مصحف شریف سوره مبارکه انعام ❤️یاعلی مددی کن مارا ╭━═🌼━⊰🍃💔🍃⊱━🌼═━╮ ╰━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━╯