eitaa logo
@Imam7tom
378 دنبال‌کننده
15.9هزار عکس
14.8هزار ویدیو
1.5هزار فایل
کانال امام موسی کاظم علیه االسلام حاوی مطالب مذهبی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ایستگاه روضه
سحر شانزدهم_یا دلیل.mp3
9.7M
🌟 پرسه‌ای شاعرانه حوالیِ یک اسم از أسماء جوشن کبیر .... سحر شانزدهم ؛ اسم شریف ¤ واحد منتظران منجی "عج" ـ با صدای "سامان کجوری" ـ آهنگسازی "یحییٰ عباسی " ـ تنظیم " امید اردلان " ـ و به قلم "سپیده پوررجب"
هدایت شده از ایستگاه روضه
منو دریاب آقا... .mp3
5.16M
یا امام رضا "ع" مجید بنی فاطمه 🎤
31.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔅 نگاهی متفاوت و لطیف به یک اسم از أسماء جوشن کبیر .... سحر شانزدهم ؛ اسم شریف "یا دَلیل" ☆ کاری از واحد مؤسسه منتظران منجی "عج"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فایل صوتی🔊 _ ثصویری 📽 "دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان" ✋ التماس‌دعا،🤚 🍃🌺🌺🌺🍃
26.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تلاوت تحدیر (تند خوانی) تصویری جزء 16 قرآن کریم
1_958733081.mp3
4.2M
فایل صوتی تندخوانی جزء( ۱۶ )قرآن کریم صفحه   ۳۰۲   الی   ۳۲۱ 🌹🌹🌹 ختم سوره مباركه الکهف آیات   ۷۵    الی   ۱۱۰ شروع و ختم سوره مباركه مریم آیات     ۱   الی    ۹۸ شروع و ختم سوره مباركه طه آیات ۱ الی ۱۳۵ 🎤:باصدای:استاد-معتز-آقائی 🍃🌺🌺🌺🍃
00497.aac
6.3M
بررسی وظایف ملائکه، مستند به آیه ۷۵ سوره زمر و آیه ۱۴ سوره فصّلت، 104
00498.aac
5.41M
بررسی وظایف ملائکه، مستند به آیه ۳۰ سوره فصّلت و آیه ۵ شوری، 105
00499.aac
6.22M
بررسی وظایف ملائکه، مستند به آیات ۱۹, ۵۳ و ۶۰ سوره زخرف، 106
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*واکنش زینب سلیمانی به صوت جنجالی ظریف* *ظریف بخوانید اما درشت تکرار کنید* ... راست میگوید که میدان با میز فرق دارد، او اساساً حاصل یک تَکرار بی جاست، نه یک‌اقدام بجا آقای دیپلمات شما یادتان نمی آید، *مرد میدان ما* آن روز که در زیر آفتاب سوزان جنوب پوست می انداخت تو در حال درست کردن اتوی کت و شلوارت در نیویورک بودی و در حال نوشتن پیش نویس ۵۹۸ و جام زهر تو سنگین تر از خودکار را بلند نکرده ای تا داغی قنداقه آفتاب خورده کلاش را زیر آفتاب داغ خوزستان در دستت حس کنی و مجبور نبوده ای آب آفتاب خورده بخوری و روی خاک دراز بکشی و خون رفقایت را که روی صورتت پاشیده پاک کنی و تکه های بدنشان را درون گونی جمع کنی و برای والدینشان ببری. آن روز که مرد میدان ما اشرار تنیده در کالبد خسته سیستان را ازاله میکرد هم تو در سعد آباد با همین مستر ریش قشنگ در حال مالیدن پاچه اروپایی ها برای امضای ننگین سعد آباد بودید *شما قفل های زیادی زده اید* از تاسیسات هسته ای تا دهان منتقدان... حق داری *قتیل نیمه شب جمعه دی ماه بغداد* را مقصر ناکامی هایت بدانی. او مرد میدان بود و امنیت مذاکرات شما را هم تامین میکرد. *تو با کَری ور میرفتی و قدم میزدی، که او در ادلب، حلب، نبل و الزهرا و موصل خاکریز به خاکریز دنبال شهادت و فتوحات شیربچه های انقلاب خمینی بود.* مکتب ولنجک نمیفهمد عمق استراتژیک اندیشه روستای قنات ملک رابُر کرمان را. آقای دیپلمات این حنایی که امروز بر کاکل ملت میبندید *دیگر رنگی ندارد* کار اندیشه غرب لیس شما تمام است *مذاکرات و ورق پاره برجام شما به جهنم خواهد رفت* و خودتان به جایی آنطرف تر از برجام اما راکت های غزه به تلاویو رسیده است موشکهای انصار الله به ریاض صاروخ های حزب الله به دیمونا صدای پوتین ما را پشت دیوارهای حیفا بشنوند. آقای دیپلمات دوست دارید نقش شمارا در " *گاندو۳* " چه کسی بازی کند؟ یادت هست کدخدای شمارا خدای ما با شنهای طبس خار کرد؟ *یادت باشد خون فرمانده دامن گیر است جناب!* سرخاب و سفیدآب دیپلو_ماتیک سازشگرانه را با کدام آب و صابون میشود پاک کرد. گرد خاک شلوارتان را بعد از زانو زدن در مقابل امیر کویت چه کسی پاک کند؟ اینجا محاسن مردان خدا با خون خضاب میشود و لباسشان در آتش اشتیاق وصل خاکستری میشود سهم شما از سازش ۱۰۰ سکه بود و یک مدال حلبی از دست پرزیدنت، سهم او یک موشک بود و یک نشان ذوالفقار از نائب امام عصرش.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام‌صادق: هفته‌ای دوبار نامه‌ی اعمال بندگان به {عج} عرضه میشود و در برابر کارهای خوب شما خدا را شکر میکند و برای اعمال بدتان از خداوند بخشش شمارا میخواهند.. 🔸🔹🍃🌸🍃🔹🔸
تحصین دعای زیر حجاب قدرتمندی برای محافظت از آسیب هر گونه جن و شیاطین می باشد . قبل از انجام هر کاری آن را بخوانید احْتَجَبْتُ بِنُورِ وَجْهِ اللَّهِ الْقَدِيمِ الْكَامِلِ وَ تَحَصَّنْتُ‏ بِحِصْنِ‏ اللَّهِ‏ الْقَوِيِ‏ الشَّامِلِ‏ وَ رَمَيْتُ مَنْ بَغَى عَلَيَّ بِسَهْمِ اللَّهِ وَ سَيْفِهِ الْقَاتِلِ اللَّهُمَّ يَا غَالِباً عَلَى أَمْرِهِ وَ يَا قَائِماً فَوْقَ خَلْقِهِ وَ يَا حَائِلًا بَيْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ حُلْ بَيْنِي وَ بَيْنَ الشَّيْطَانِ وَ نَزْغِهِ وَ بَيْنَ مَا لَا طَاقَةَ لِي بِهِ مِنْ أَحَدٍ مِنْ عِبَادِكَ كُفَّ عَنِّي أَلْسِنَتَهُمْ وَ اغْلُلْ أَيْدِيَهُمْ وَ أَرْجُلَهُمْ وَ اجْعَلْ بَيْنِي وَ بَيْنَهُمْ سَدّاً مِنْ نُورِ عَظَمَتِكَ وَ حِجَاباً مِنْ قُدْرَتِكَ وَ جُنْداً مِنْ‏ سُلْطَانِكَ إِنَّكَ حَيٌّ قَادِرٌ اللَّهُمَّ اغْشُ عَنِّي أَبْصَارَ النَّاظِرِينَ حَتَّى أَرُدَّ الْمَوَارِدَ وَ اغْشُ عَنِّي أَبْصَارَ النُّورِ وَ أَبْصَارَ الظُّلْمَةِ حَتَّى لَا أُبَالِيَ عَنْ أَبْصَارِهِمْ‏ يَكادُ سَنا بَرْقِهِ يَذْهَبُ بِالْأَبْصارِ يُقَلِّبُ اللَّهُ اللَّيْلَ وَ النَّهارَ إِنَّ فِي ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصارِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ كهيعص‏ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ حم عسق‏ كَماءٍ أَنْزَلْناهُ مِنَ السَّماءِ فَاخْتَلَطَ بِهِ نَباتُ الْأَرْضِ فَأَصْبَحَ هَشِيماً تَذْرُوهُ الرِّياحُ‏ هُوَ اللَّهُ الَّذِي لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عالِمُ الْغَيْبِ وَ الشَّهادَةِ هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحِيمُ‏ يَوْمَ الْآزِفَةِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَى الْحَناجِرِ كاظِمِينَ ما لِلظَّالِمِينَ مِنْ حَمِيمٍ وَ لا شَفِيعٍ يُطاعُ‏ عَلِمَتْ نَفْسٌ ما أَحْضَرَتْ فَلا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ الْجَوارِ الْكُنَّسِ وَ اللَّيْلِ إِذا عَسْعَسَ وَ الصُّبْحِ إِذا تَنَفَّسَ‏ ص وَ الْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي عِزَّةٍ وَ شِقاقٍ‏ شَاهَتِ الْوُجُوهُ شَاهَتِ الْوُجُوهُ شَاهَتِ الْوُجُوهُ وَ عَمِيَتِ الْأَبْصَارُ وَ كَلَّتِ الْأَلْسُنُ اللَّهُمَّ اجْعَلْ خَيْرَهُمْ بَيْنَ عَيْنَيْهِمْ وَ شَرَّهُمْ تَحْتَ قَدَمَيْهِمْ وَ خَاتَمَ سُلَيْمَانَ بَيْنَ أَكْتَافِهِمْ‏ فَسَيَكْفِيكَهُمُ اللَّهُ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ‏ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِينَ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 با وجود پیروزی قرب الوقوع در مأرب خبرهایی از پیشنهاد برای توقف حملات انصارالله به عربستان و رفع محاصره از راه مذاکره شد
کلید بدبختی ۲۹.mp3
9.26M
29 🗝 🤓 نداشتن بصیرت، ریشه ی بسیاری از تنبلی ها و بی حوصلگی هاست.
‌🌷مهدی شناسی ۱۹۹🌷 🔷زیارت آل یاسین 🔷 🌹أَنَا ولیُُّ لَک برِيُُ مِن عدُوِّک🌹 🌱این فراز یکی از مهم ترین فرازهای زیارت آل یاسین است. این عبارت تکلیـف چگونـه زیسـتن و خـط مشـی زندگی را مشخص می کند. 🌱در اینجا محکم ترین دستاویز ایمـان و اعتقـاد رخ مـی نمایـد و چـون سـخن از محبت خالصانه و برخاسته از نیت الهی است، وجوب همراهی، همدل بودن را معلوم می کند و فـرازی اسـت که از بسیاری چهره ها، مواضع و کارهای ما پرده بر می دارد. 🌱می توان گفت این قسمت به اهمیت و جایگـاه ولایت و امامت پرداخته است زیرا لازمه ولایت پذیری تولی و تبری است. لذا زائر بعد از ذکر شهادت و اعتقـاد خود، تولی و تبری خویش را اعلان می کند . 🌱تولی به معنای دوست داشتن دوستان ائمه و تبری به معنـای بیـزاری جسـتن از دشـمنان ائمـه و دشمنان دوستان ایشان است. 💠 تولی و تبری، ملاک ایمان راستین💠 🌱تولی و تبری دو اصل مهم از فروع دین هستند و جایگـاه ویـژه ای در نصـوص اسـلامی دارنـد و بـه مثابه ی معیار روشنی برای تشخیص ایمان سره از ناسره و مومن راسـتین از دروغـین قلمـداد شـده است. 🌱 قرآن کتاب هدایت بشریت می فرماید: "لا تَجِد قَوماً یؤْمنُونَ بِاللَّه و الْیومِ الْآخرِ یُوادُّونَ منْ حادَّ اللَّه و رسولَه ولَو کانُوا آباءهم أَو أَبناءهم أَو اِخْوانَهم أَو عشیرَتَهم أُولئک کَتَب فی قلوبهم الایمانَ و أَیَّدهم بِرُوحٍ منْه و یُدخلُهم جنَّات تَجری منْ تَحتها الْأَنْهار خالدینَ فیها رضی اللَّه عنْهم و رضُوا عنْه أُولئک حزْب اللَّه أَلا إِنَّ حزْب اللَّه هم الْمفْلحون؛ هـیچ قـومى را کـه ایمـان بـه خـدا و روز رستاخیز دارند نمی یابى که با دشمنان خدا و رسولش دوستى کنند، هر چند پدران یـا فرزنـدان یا برادران یا خویشاوندانشان باشند.آنان کسانى هستند که خدا ایمـان را بـر صـفحه دلهایشـان نوشته و با روحى از ناحیه خودش آنها را تقویـت فرمـوده، و آنهـا را در باغهـایى از بهشـت وارد می کند که نهرها از زیر (درختانش) جاری است،جاودانه در آن مى مانند.خدا از آنها خشـنود است، و آنان نیز از خدا خشنودند. آنها "حـزب اللَّـه" اند.بدانید حتما "حزب الله" پیروزان و رستگارانند."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزی به نام موجودات فضایی وجود ندارد آنها هستن 🔴اجانین پنج گروه هستند 🔴شغلهای اجانین در اشارات قرآن
دعای طول عمر بعد ازنمازهای واجب 🔵 در روایت است هر کس بعد از نمازهای واجب این دعا را بخواند، خداوند آنقدر عمرش را طولانی می کند و زندگیش ادامه دارد که از زندگی دلتنگ می شود و به دیدار امام عصر نایل میگردد. 📚 صحیفه مهدیه ص ۲۷۲