eitaa logo
@Imam7tom
378 دنبال‌کننده
15.9هزار عکس
14.8هزار ویدیو
1.5هزار فایل
کانال امام موسی کاظم علیه االسلام حاوی مطالب مذهبی
مشاهده در ایتا
دانلود
‌🌷مهدی شناسی ۱۹۹🌷 🔷زیارت آل یاسین 🔷 🌹أَنَا ولیُُّ لَک برِيُُ مِن عدُوِّک🌹 🌱این فراز یکی از مهم ترین فرازهای زیارت آل یاسین است. این عبارت تکلیـف چگونـه زیسـتن و خـط مشـی زندگی را مشخص می کند. 🌱در اینجا محکم ترین دستاویز ایمـان و اعتقـاد رخ مـی نمایـد و چـون سـخن از محبت خالصانه و برخاسته از نیت الهی است، وجوب همراهی، همدل بودن را معلوم می کند و فـرازی اسـت که از بسیاری چهره ها، مواضع و کارهای ما پرده بر می دارد. 🌱می توان گفت این قسمت به اهمیت و جایگـاه ولایت و امامت پرداخته است زیرا لازمه ولایت پذیری تولی و تبری است. لذا زائر بعد از ذکر شهادت و اعتقـاد خود، تولی و تبری خویش را اعلان می کند . 🌱تولی به معنای دوست داشتن دوستان ائمه و تبری به معنـای بیـزاری جسـتن از دشـمنان ائمـه و دشمنان دوستان ایشان است. 💠 تولی و تبری، ملاک ایمان راستین💠 🌱تولی و تبری دو اصل مهم از فروع دین هستند و جایگـاه ویـژه ای در نصـوص اسـلامی دارنـد و بـه مثابه ی معیار روشنی برای تشخیص ایمان سره از ناسره و مومن راسـتین از دروغـین قلمـداد شـده است. 🌱 قرآن کتاب هدایت بشریت می فرماید: "لا تَجِد قَوماً یؤْمنُونَ بِاللَّه و الْیومِ الْآخرِ یُوادُّونَ منْ حادَّ اللَّه و رسولَه ولَو کانُوا آباءهم أَو أَبناءهم أَو اِخْوانَهم أَو عشیرَتَهم أُولئک کَتَب فی قلوبهم الایمانَ و أَیَّدهم بِرُوحٍ منْه و یُدخلُهم جنَّات تَجری منْ تَحتها الْأَنْهار خالدینَ فیها رضی اللَّه عنْهم و رضُوا عنْه أُولئک حزْب اللَّه أَلا إِنَّ حزْب اللَّه هم الْمفْلحون؛ هـیچ قـومى را کـه ایمـان بـه خـدا و روز رستاخیز دارند نمی یابى که با دشمنان خدا و رسولش دوستى کنند، هر چند پدران یـا فرزنـدان یا برادران یا خویشاوندانشان باشند.آنان کسانى هستند که خدا ایمـان را بـر صـفحه دلهایشـان نوشته و با روحى از ناحیه خودش آنها را تقویـت فرمـوده، و آنهـا را در باغهـایى از بهشـت وارد می کند که نهرها از زیر (درختانش) جاری است،جاودانه در آن مى مانند.خدا از آنها خشـنود است، و آنان نیز از خدا خشنودند. آنها "حـزب اللَّـه" اند.بدانید حتما "حزب الله" پیروزان و رستگارانند."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزی به نام موجودات فضایی وجود ندارد آنها هستن 🔴اجانین پنج گروه هستند 🔴شغلهای اجانین در اشارات قرآن
دعای طول عمر بعد ازنمازهای واجب 🔵 در روایت است هر کس بعد از نمازهای واجب این دعا را بخواند، خداوند آنقدر عمرش را طولانی می کند و زندگیش ادامه دارد که از زندگی دلتنگ می شود و به دیدار امام عصر نایل میگردد. 📚 صحیفه مهدیه ص ۲۷۲
🔴درحالیکه ۹۶ روز تا پایان‌ دولت روحانی باقی است بالاخره یک مدیر ارشد دولت تدبیر و امید به‌دلیل سردرآوردن صوت ظریف از ایران‌اینترنشنال استعفا داد. آقای آشنا...‌ تازه کار ملت با شما شروع شده! کجا به سلامتی؟ 🔻حسام الدین آشنا را دادگاهی کنید، از ارتباطاتش تحقیق و تفحص کنید، اجازه ندهید با یک استعفای سوری به ریش مملکت بخندد.