eitaa logo
@Imam7tom
391 دنبال‌کننده
16.2هزار عکس
15.2هزار ویدیو
1.5هزار فایل
کانال امام موسی کاظم علیه االسلام حاوی مطالب مذهبی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴مصر و حوادث آن در دوران ظهور 🍁 قسمت دوم🍁 🔷🔹 با ملاحظه دقيق، فقط سلسله رواياتي در دست ما مي ماند که پيشامدهايي را در مصر عنوان کرده است بدون ترديد آن حوادث از جمله پيشامدهاي زمان ظهور حضرت مهدي (ع) بوده و يا به احتمال قوي از آنهاست. 🔷🔹از آن جمله، روايات مربوط به کشته شدن فرمانرواي مصر بدست مردم آن کشور است که اين روايت بطوريکه در کتاب بشارة الاسلام ص 175 به نقل از ارشاد مفيد ديده مي شود، بعنوان يکي از نشانه هاي ظهور مهدي (ع) آمده است. 🔶🔸تعبير ديگري وجود دارد که در زمان ما زبانزد مردم است و آن اينکه مي گويد: «اهل مصر سادات خود را مي کشند» و «استيلاي بردگان بر کشور سادات» (1) که آنرا بر قتل «انور سادات» تطبيق مي دهند که اين اشتباه است زيرا سادات در اين روايات، به معناي رؤساء است و اسم خاص نيست و فرمانرواي مصري اي که قتل وي از نشانه هاي ظهور حضرت مهدي (ع) مي باشد در پي آن حادثه بوجود مي آيد. چنانکه اين روايت، ورود يک سپاه يا بيشتر را به مصر خاطر نشان مي سازد و ممکن است آن سپاه غربي و يا مغربي باشد که بزودي آنرا بيان خواهيم کرد، برخي از روايات مي گويد: کشته شدن فرمانرواي مصر همزمان با کشته شدن حاکم شام بدست مردم شام، رخ مي دهد، همچنين در کتاب بشارة الاسلام ص ‍ 185 به نقل از کتاب «القول المختصر» نوشته ابن حجر آمده که گفته است: گفتار شانزدهم: «قبل از وي فرمانرواي شام و حاکم مصر کشته مي شوند.» 🔷🔹و نيز بين روايت بيانگر قتل فرمانرواي مصر با روايتي که مي گويد مردي انقلابي از مصر، قبل از سفياني خروج مي کند، تقريبا رابطه اي وجود دارد. 📚در بحارالانوار آمده است: «پيش از سفياني، مصري و يمني خروج قيام مي کنند.» (2) . 🔷🔹و اين شخص مصري ممکن است سرکرده فرماندهان، يعني فرمانده سپاهي باشد که برخي روايات مي گويد او جنبشي در مصر ايجاد نموده و اعلان جنگ مي کند. 🔶🔸در روايتي ديگر اين مطلب، ياد شده به اينکه وي قبل از ورود نيروهاي غربي، مردم را بسوي آل پيامبر (ص) دعوت مي کند. «اهل غرب به سوي مصر هجوم مي آورند همينکه وارد مي شوند، فرمانروائي سفياني برقرار مي شود، و قبل از آن شخصي مردم را بسوي آل پيامبر (ص) دعوت مي نمايد.» (3) . 🔷🔹و احتمال دارد، مرد مصري و سرکرده فرماندهان و مردي که مردم را دعوت به اهل بيت پيامبر (ص) مي نمايد سه نفر باشند نه يک شخص.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حکم اعدام برای افشاکننده مسیر تردد سردار سلیمانی سخنگوی قوه قضاییه: 🔹اولا بگویم که آمریکایی ها و رژیم غاصب صهیونیست تلاش می کنند برای جاسوسی اما نیروها و سربازان گمنام امام زمان فعالیت این گروه ها را مورد بررسی قرار می دهند و اجازه تحرکات به این افراد نمی دهند. 🔹اخیرا سید محمود موسوی مجد که هم به سرویس موساد و هم سرویس سیا وصل شده بود و در قبال دلار در حوزه های امنیتی و نیروهای مسلح جاسوسی می کرد دستگیر شد. 🔹این فرد با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد که حکم در دیوان عالی کشور تایید شد و این حکم به زودی اجرا خواهد شد تا اربابان این افراد ببینند که نتیجه این خیانت ها چیست.
🔴مصر و حوادث آن در دوران ظهور 🍁قسمت سوم🍁 🔶🔸 به هر حال اين روايات روي هم رفته نشانگر قيام و جنبش در مصر و انقلابي اسلامي است که زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (ع) در آنجا مي باشد. يا حداقل بر وجود جو اسلامي قوي و نيرومندي دلالت دارد و در مصر تحول و انقلاب داخلي رخ مي دهد که با جنگ و صلح خارجي و جهاني ارتباط دارد. 🔷🔹و از روايات مربوط به حوادث و پيشامدها، غلبه قبطيان بر اطراف و نواحي مصر است، چنانکه از اميرمؤ منان (ع) درباره نشانه هاي ظهور مهدي (ع) روايت شده است که فرمود: «استيلا يافتن قبطيان بر اطراف مصر» (4) . 🔶🔸و ممکن است منظور از آن، اين باشد که ابن حماد آن را در نسخه خطي خود از ابوذر (ره) روايت مي کند: «امنيت از مصر رخت بر مي بندد. خارجه مي گويد به ابوذر گفتم: در آن هنگام که امنيت از دست مي رود، پيشوايي نيست که آن را فراهم آورد. گفت: خير، بلکه نظام آن از هم پاشيده مي شود» (5) و آنچه را از کعب نيز روايت کرده اين است که «مصر چون سرگين شتر از هم مي پاشد.» 🔷🔹خلاصه اينکه، قبطي هاي مصر دست به شورش و آشوب در آن شهر مي زنند و از حکومت آن سر پيچي مي کنند و برخي نواحي سلطه مي يابند، همين امر سبب پيدايش ضعف در امنيت و اقتصاد مصر مي گردد.. و بطور طبيعي اين طغيان و سرکشي بتحريک دشمنان مسلمانان از خارج طراحي مي شود. 🔶🔸 چرا که سابقه ندارد که قبطيان در تاريخ خود دست به تحرک مهمي عليه مسلمانان زده باشند مگر اينکه بياري قدرتي خارجي بوده چنانکه در جنگ هاي صليبي و در عصر کنوني نيز اتفاق افتاده است. اما روايت ياد شده به وقت آن اشاره نمي کند ولي روايات ديگري به نقل از حذيفه مي گويد: «مصر، تا خراب شدن بصره از ويراني در امان است» (6) . 🔷🔹و ظاهرا خراب شدن وعده داده شده بصره در زمان ظهور، بعد از قيام حکومت زمينه ساز ايرانيان يا بعد از اشغال عراق توسط سفياني در سال ظهور حضرت مهدي (ع) واقع خواهد شد.
🔴مصر و حوادث آن در دوران ظهور 🍁 قسمت چهارم 🍁 🔷🔹 برخي از روايات مي گويد: سفياني با اهل مصر درگير مي شود و وارد آنجا مي گردد و چهار ماه دست به جنايت مي زند و احتمال قوي تر آنکه اين روايت از احاديث مبالغه آميز در مورد سفياني است. زيرا در منابع درجه يک اشاره اي به آن نشده است و بطوريکه بعضي از روايات مي گويد، آن کسي که سفياني او را در دمشق بقتل مي رساند أبقع است که اهل مصر است و يا با مصر رابطه اي دارد، والله العالم. 🔶🔸روايت ديگري در اين زمينه مي گويد: مهدي (ع) مصر را منبر (پايگاه تبليغي) خود قرار مي دهد و اين مطلب در روايت عبايه اسدي از علي (ع) چنين وارد شده است: 🔷🔹«شنيدم اميرمؤ منان (ع) در حاليکه شکوائيه مي کرد (در حال تکيه) و من ايستاده بودم فرمود: در مصر منبري بنا کنم و دمشق را ويران سازم و يهود و نصاري را از تمام شهرهاي عربي بيرون مي کنم و با اين چوب عرب ها را مي رانم. 🔶🔸عبايه مي گويد: گفتم: بگونه اي خبر مي دهي که گويا پس ‍ از مرگ زنده مي شوي؟ فرمود: بعيد است اي عبايه، به خطا رفتي! مردي از تبار من چنين مي کند.» (7) .
🔴مصر و حوادث آن در دوران ظهور 🍁 قسمت پنجم🍁 🔷🔹..... و نيز از علي (ع) در مورد حضرت مهدي (ع) و يارانش چنين وارد شده است. «آنگاه (مهدي و يارانش) به سوي مصر رهسپار مي شوند و حضرت بر منبر آنجا بالا مي رود و مردم را مخاطب قرار داده و براي آنها سخن مي گويد: زمين در اثر عدالت شاد و خرم مي گردد و آسمان باران رحمت خود را فرو مي بارد و درختان بارور مي شوند و زمين گياهان خود را بيرون داده و چهره خويش را با گل و گياه براي اهل زمين مي آرايد حيوانات وحشي در امن و امان بسر مي برند بطوريکه در راههاي روي زمين مانند چهار پايان اهلي به چرا مي پردازند، نور دانش در دلهاي مؤ منان افکنده مي شود، بگونه اي که هيچ مؤ مني نياز علمي، به برادر دانشمند خود ندارد در آن روز آيه «و خداوند بي نياز کند هر کدام را از گشايش خود» مصداق پيدا مي کند.» (8) . 🔶🔸از اين دو روايت چنين استفاده مي شود که مصر در حکومت جهاني اسلام، بدست حضرت مهدي (ع) پايگاه علمي و تبليغي شناخته شده اي در جهان خواهد شد.. بويژه با توجه به عبارت «در مصر منبري بنا خواهم کرد» و «آنگاه بسوي مصر روانه مي شوند و او بر منبر آنجا بالا مي رود» يعني حضرت مهدي (ع) و يارانش راهي مصر مي شوند اما نه براي فتح آنجا يا تثبيت حکومت حضرت در آنجا، بلکه بدين جهت که مصر از امام و يارانش ‍ (ارواحنا فداهم) استقبال مي کند از اين رو آنجا را به عنوان منبر و کرسي خطابه خويش انتخاب نموده، چنانکه جد بزرگوارش اميرمؤ منان (ع) بدان وعده داده است و نيز براي اينکه پيام خود را از آنجا به اهل مصر و جهان متوجه نمايد. و اينکه مصر کرسي علم و پايگاه ارسال پيام آن حضرت به جهان مي باشد، هيچگونه منافاتي با سطح علمي مسلمانان ندارد که در آن زمان بدان دست مي يابند و اين روايت بر آن دلالت دارد، زيرا دانش امري نسبي است. 🔷🔹از زمره اين روايات، اين خبر است که حضرت مهدي (ع) در دو هرم از اهرام مصر گنجينه ها و ذخائري از دانش و غير آن دارد، که روايت مربوط به آن، در منابع درجه اول، مانند کتاب کمال الدين صدوق (ره) ص 5 564 آمده است !!
🔴مصر و حوادث آن در دوران ظهور 🍁 قسمت پایانی🍁 🔶🔸 در روايتي از احمد بن محمد شعراني که از فرزندان عمار ياسر (ره) مي باشد از محمدبن قاسم مصري آمده است که پسر احمدبن طولون، هزار کارگر را يکسال بکار گماشت تا کاوش نموده و در هرم را بيابند، سرانجام آنان به سنگي مرمرين برخوردند که در پشت آن عمارتي بود که نتوانستند آن را خراب کنند، لکن کشيشي مسيحي از حبشه، نوشته سنگ را که بزبان يکي از فراعنه مصر بود خواند: «من اهرام و براني را ساختم و اين دو هرم را بنا کردم و گنجها و ذخائر خود را در آن به وديعت نهادم» ابن طولون گفت: «اين چيزي است که هيچ کس جز قائم آل محمد (ص) راه و چاره آن را نمي داند، سپس آن تخته سنگ به جاي اول آن گذارده شد» در اين روايت نقاط ضعفي وجود دارد که شايد افزوده برخي راويان باشد اما در عين حال، نقاط قوت قابل توجهي نيز در آن بچشم مي خورد. والله العالم. 🔷🔹و از آن جمله، روايت «أخنس مصر» است که نويسنده کنزالعمال آنرا در کتاب برهان (ص 200 به نقل از تاريخ ابن عساکر) از پيامبر (ص) روايت کرده است که فرمود: «مردي از قريش بنام أخنس (و در کتاب فيض القدير مناوي ج 4 ص 131: از بني اميه) در مصر وجود دارد که به قدرت مي رسد، آنگاه بر او پيروز مي شوند و يا قدرت از او گرفته مي شود و به روم مي گريزد و روميان را به اسکندريه مي آورد و در آنجا با مسلمانان به نبرد مي پردازد و اين نخستين حادثه است و منظور از حادثه ها، حوادث ظهور حضرت مهدي (ع) و مراد از بني اميه، خط و مشي آنها مي باشد.» 📚 منابع: (1) بشارة الاسلام ص 176. (2) بحارج 52 ص 210. (3) بحارج 52 ص 208. (4) بشارة الاسلام ص 42 بنقل از مناقب ابن شهر آشوب. (5) نسخه خطي ابن حماد ص 78. (6) بشارة الاسلام ص 28 به نقل از ابن عربي در کتاب محاضرة الابرار. (7) بحارج 53 ص 60. (8) بشارة الاسلام ص 71. 🍁 پایان🍁
📣 "افول آمريكا" ترند نخست توييتر شد 🔺در ادامه واكنشها به اعتراضات و آشوبهاي آمريكا كاربران فضای مجازی با انتشار تصاويری از آتش زدن و لگدكردن پرچم ايالات متحده توسط مردم ، اشاره به بحران اقتصادی در اين كشور و تخريب نمادهای سرمايه داری در شهرهای آمريكا توسط معترضين، اعتراضات و آشوبهای اخير را ريشه دار و نشانه ای از شدت يافتن روند افول آمريكا عنوان كرده اند. 🔺بر اين اساس طی ۲۴ ساعت گذشته كليدواژه های و USDeclineMatters# ترند نخست توئيتر فارسی شده است. 🔺كاربران ذيل اين دو كليدواژه بيش از ۸۰ هزار توئيت و ريتوئيت منتشر كرده اند. 🔺همچنين بيش از ۳۲ هزار پست نيز در اينستاگرام ذيل اين دوكليدواژه منتشر شده است.
4_408974405197103289.mp3
2.96M
بزرگترین گناه الله -قرهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به اذن خداوند متعال و به دعای علیه السلام به رهبری ، با ذکر " حیدر کرار " آمریکا را فتح میکنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خیابان هالیوود شمالی در لس آنجلس امریکا هنوز کسی از براندازان نیومده بگه این خیابون ۷ کیلومتر اگر تقسیم بر یک متر کنیم برای هرنفر میشه ۷ هزار نفر که در برابر کسانی که نیومدن عددی نیستن 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هدف قرار گرفتن یک فروند هواپیمای c130 آمریکایی در نزدیکی پایگاه التاجی بغداد به گوش میرسد. مقاومت اسلامی عراق یک فروند هواپیمای ترابری c130 ارتش تروریستی را در آسمان بغداد سرنگون کرد. تلفات اولیه آمریکایی ها 13 کشته و 7 زخمی 🔹 منابع مطلع در عراق میگویند سقوط هواپیمای آمریکایی حادثه نبوده و این عملیات توسط مقاومت اسلامی انجام و فیلم این حمله نیز ثبت شده و در زمان مناسب منتشر خواهد شد. تکمیلی 🔹 به‌گفته فعالان عراقی در فضای مجازی، گروه مقاومت تازه‌تأسیس "عصبة الثائرين" با انتشار پیامی کوتاه و نمادین در پیام‌رسان‌های اجتماعی، به‌طور تلویحی مسئولیت حمله به هواپیمای نظامی اشغالگران را پذیرفته است.
Part23_تحف العقول.mp3
1.79M
📖متن خوانی و شرح کتاب 🍀قسمت ۲۳ استاد طباطبایی نژاد در این قسمت میشنویم: 🔸"ای علی؛ سه خصلت اگر در کسی نباشد کار او به سامان نمیرسد:..."
جنگ خندق و شجاعت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و جنگ با عمروبن عبدود وقتی در جنگ خندق امیرالمؤمنین علی علیه ‏السلام دروازه خندق را بر دشمن مسدود کرد تا وارد شهر مدینه نشوند، عمروبن عبدود وارد شد بر وسط میدان و فریاد برآورد: کیست به جنگ من آید؟ هیچ کس از ترس، جوابی نداد؛ عمرو گفت: مسلمین کجا هستند که به دستم کشته شوند تا به بهشت روند؛ چرا به سوی بهشت نمی‏ شتابید؟ چرا نزدیک من نمی‏ آیید؟ هیچ کس پاسخی نداد و سپس این اشعار را خواند: «از بس مبارز طلبیدم، سینه ‏ام تنگ شد و صدایم بگرفت؛ من در جایی ایستاده ‏ام که هر دلیر و جنگجویی بر جان خود می ‏لرزد و می‏ترسد؛ راستی که دلیری و از جان گذشتگی از بهترین غریزه ‏های جوانمردان است». در این وقت امیرالمؤمنین علی علیه ‏السلام برخاست واز پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم اجازه خواست؛ پیامبر فرمود: بنشین؛ چند مرتبه دیگر عمرو مبارز طلبید و حماسه خواند، فقط امیرالمؤمنین علی علیه‏ السلام بلند می‏شد و می‏گفت: یا رسول‏ الله! اگر او عمرو است، من علی بن ابیطالبم! تا اینکه پیامبر اجازه دادند و فرمودند: از خداوند مسألت دارم که تو را بر عمرو، نصرت دهد بعد سر را بلند کرد و عرض کرد: پروردگارا! برادر من و پسر عم مرا تنها مگذار! و با چشمی پر از عاطفه و اشک فرمود: برو که خدا یار و مددکار توست. امیرالمؤمنین علی علیه‏ السلام به میدان آمد و این رجز را خواند: «ای عمرو! در کار جنگ شتاب مکن، آن کس که تو را جواب گوید، عاجز نیست، او دارای حسن نیت و بصیرت و راستی می‏باشد و این صفات، اساس هر رستگاریست. نزد تو نیامدم جز بر آن امید که زن نوحه گر را بر جنازه تو بنشانم و اثر ضربت شمشیری که پس از دورانی از طول زمان، نام آن بماند باقی گذارم)). عمرو از روی تکبر، پاسخی نداد؛ امام فرمود: شنیدم تو پیمان بستی که اگر مردی از قریش یکی از سه چیز را از تو بخواهد بپذیری؟ گفت: آری، فرمود: اول، من تو را دعوت به توحید و اسلام و رسالت محمد صلی الله علیه و آله و سلم می‏کنم؛ عمرو گفت: قبول نمی‏کنم؛ فرمود: دوم آنکه، از این راهی که آمدی برگرد و از جنگ با پیامبر درگذر؛ گفت: اگر این کار را کنم زنان قریش مرا سرزنش کنند، زیرا من در جنگ بدر، زخمی برداشتم و نذر کردم تا محمد صلی الله علیه و آله و سلم را نکشم روغن بر موی سرم نمالم؛ حضرت فرمود: سوم آنکه، تو را به مبارزه با خود می‏خوانم؛ عمرو بخندید و گفت: عرب این خواهش را از من نمی‏کند؛ من دوست ندارم تو را بکشم زیرا با پدرت ابوطالب علیه السلام دوست بودم و در عموهای تو کسانی هستند که از تو زورمندتر هستند؛ تو جوانی و میل ندارم به دست من کشته شوی، تو هم کفو من نیستی. امام فرمود: اما من دوست دارم تو را در راه خدا بکشم! عمرو گفت: چه گفتی؟ فرمود: میل دارم با تو جنگ کنم و تو را بکشم! عمرو گفت: چه گفتی؟ فرمود: میل دارم با تو جنگ کنم و تو را بکشم و برای این کار پیاده شو با هم بجنگیم. عمرو در حالی که غضبناک بود از اسب پیاده شد، بر صورت اسب بکوفت و شمشیری به پای اسب زد و اسب روی زمین بیفتاد، شمشیر دیگری به طرف امیرالمؤمنین علی علیه ‏السلام فرود آورد که حضرت با سپر آن را رها کرد در حالیکه سپر دو نیم شد و فرقش را شکافت، حضرت خود را به گوشه میدان رسانید و با عمامه سر خود را بست و به میدان آمد و فرمود: حضرت شمشیری بی‏درنگ بر پای او فرود آورد و او را بر زمین انداخت. دو لشکر، منظره را می‏دیدند، و غالب شدن امیرالمؤمنین علی علیه‏ السلام بر عمرو موجب شد که صدای تکبیر و تهلیل بلند شود؛ مشرکین رو به فرار گذاشتند و مسلمین با شادی، مشرکین را تعقیب می‏کردند تا جایی که همه مشرکین فرار کردند. امام، بعد از چند لحظه آمد که سر عمرو را جدا کند، عمرو (به قولی) آب دهان بر صورت امام انداخت و غضبناک شد. امام از روی سینه عمرو برخاست و چند قدمی بزد و آنگاه بازگشت تا سر عمرو را از تن جدا کند. عمرو گفت: چرا منصرف شدی و اکنون باز آمدی؟ فرمود: تو آب دهان به صورت من انداختی، در آن حال من خشمناک شدم، نخواستم با آن حال غضب، سر تو را جدا کنم، بلکه با حال انبساط، برای رضای خدا سرت را از تنت جدا می‏کنم. امام سر عمرو را جدا کرد و به نزد پیامبر آورد و از کلمات پیامبر در جنگ خندق این است که «ضربِ زدن امیرالمؤمنین علی علیه ‏السلام در جنگ خندق از عبادت جن و انس افضل است» 🔰زندگانی امیرالمؤمنین علیه‏ السلام؛ بحارالأنوار؛ تاریخ طبری؛ ناسخ التواریخ؛ داستانهایی از زندگانی حضرت امیرالمؤمنین علی علیه ‏السلام،ص۵۹. ☆ مَنْ كُنْتُ مَوْلاه فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاه ☆
۱۷ شوّال المکرّم 👉 سالروز فتح خندق؛ به دستان مبارک حضرت مَظهَرَالعَجائِب اسدُاللهِ الغالِب مولانا اميرالمؤمنين؛ علی ابن ابیطالب صلوات الله علیه
👑🌹⚜️ صلوات خاصه امام رضا (ع)⚜️🌹👑 🌺 اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرتَضَی ، اَلْاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ ، وَ حُجَّتِکَ عَلیٰ مَنْ فَوْقَ الْاَرضِ وَ مَنْ تَحتَ الثَّریٰ ، اَلصِّدّیٖق الشَّهیدِ ، صَلوٰةً کَثیٖرَةً تٰآمَّةً ، زٰاکِیَةً مُتَوٰاصِلَةً ، مُتَوٰاتِرَةً مُتَرٰادِفَةً ، کَأَفْضَلِ مٰا صَلَّیْتَ عَلیٰ اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیٰائِکَ. 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استاد رائفی پور : افول و سقوط آمریکا جـدی و قطعـی اسـت 🔺 نشر حداکثری 🔺
Part02_velayatfinal.mp3
21.09M
📗کتاب صوتی اثر گرانقدر رهبر کبیر انقلاب گوینده ........مقدمه حضرت امام (ره)....... * تصور ولایت فقیه موجب تصدیق آن میشود. * توطئه و تبلیغات استعمار برای نشان دادن جدایی دین از سیاست * گفتند اسلام پاره ای احکام حیض و نفاس است! * نسبت اجتماعیات قرآن به آیات عبادی آن از صد به یک هم بیشتر است! *قصور برخی روحانیون و حوزه ها * وارد کردن قوانین غربی به جوامع اسلامی * آیا راه پیشرفت صنعتی آنست که قواعد و قوانین خود را کنار بگذاریم؟ * تعیین خلیفه از جانب پیامبر برای بیان احکام بود یا اجرای احکام؟ * قانون مجری لازم دارد * می گویند این آخوند سیاسی است! پیغمبر (ص) هم سیاسی بود. * شما هر چقدر میخواهی نماز بخوان ، اذان بگو ؛ آنها نفت شما را می خواهند به نماز شما چه کار دارند.
هدایت شده از @Imam7tom
هرزمان جوانی دعای فرج رازمزمه کند همزمان امام زمان دستهای مبارکشان رابه سوی آسمان بلند می کنند وبرای آن جوان دعا میفرمایند قرارشبانه ساعت :11همراه باهم دعای فرج راقرائت می کنیم
صدیق ارجمند، خطیب توانمند، مرحوم حاج ، عاشق شیفته و محبّ دلباخته ی خاندان عصمت و طهارت و از شاگردان مرحوم علامه " قدس سره " نقل می کرد که: 🔻 شبی در عالم رؤیا دیدم که مجلس باشکوهی در محضر پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله برگزار می باشد، خطیبان به منبر رفته، سخنرانی می کنند و حضرت حمزه سیدالشهداء نمره می دهد امر فرمودند، منبر رفتم و منبر بسیار خوبی  ارائه دادم، چون پایین آمدم، حضرت حمزه به من ۱۴ داد، به محضر نبی مکرّم مشرّف شدم و عرض کردم: نمره منبر من حدّاقلّ ۱۸ بود. فرمود: از عمویم بپرس. به خدمت جناب حمزه رفتم و عرض کردم که نمره منبر من حدّاقلّ ۱۸ بود، 👈فرمود: نمره های ما براساس ملاک می باشد، ملاکِ ما در نمره دادن این است که از یک سخنرانی هر مقدارش مربوط به حضرت بقیّه اللّه باشد، به آن مقدار نمره می دهیم. امیدواریم خطبا، شعرا، مدّاحان و دیگر افرادی که به نوعی در مدیریّت مجالس عزاداری سهیم هستند، به این نکته توجّه کنند و قسمت اعظم سخنان خود را پیرامون حضرت بقیّه اللّه، به ویژه دعای برای فرج آن حضرت قرار بدهند. 📚 کتاب اوصيك بهذا الغريب/ علي اكبر مهدي پور. مشخصات نشر : قم : عطر عترت، ۱۳۸۵ 🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیایش شبانه با حضرت عشق ❤️❤️ پروردگارا 🙏 امشب ✨ ودر اين لحظه به حقِ تمامی اسماء و صفات بی انتهای خويش❣ آرزوي همـه را به هدف اجابت بنشان🙏 ✨آمیـــن یا رَبَّ 🙏 🦋از خدا میخوام ⭐️با یه حس خوب 🦋با نوری از جنس امید ⭐️با دلی غرق شادی 🦋و با قلبی سرشار از آرامش ⭐️امشب بخوابید 🦋تا فردا با ڪلی انرژی ⭐️از خواب بیدار بشید شبتون خوش✨