eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
5.9هزار دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
10.8هزار ویدیو
320 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مناظره پیرامون و / واژه «زن» به اسم رمز رادیکالیسم تبدیل شده 🔺 علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی در مناظره با دبیرکل حزب ندای ایرانیان: حتی رژیم صهیونیستی هم به آمبولانس حامل فلسطینی‌ها حمله نمی‌کند ولی در قضایای این روزها شاهد حمله به آمبولانس بودیم🔸 چرا کسانی که موضوع را جنسیتی می‌کنند، در مورد بانویی که چادر از سرش برداشتند یا در مورد قتلی که شهردار اسبق تهران انجام داده بود به زنان اهمیت ندادند و اسمش را گذاشتند پرستو؟
دوست کم عقلم 😅😅😅😅
🔴موضع محمد کاسبی در وقایع اخیر 🔹بازیگر پیشکسوت: من در کنار مردمم. مردمی که امروز در میدان‌انقلاب گرد هم آمدند.
آهن دزدا براندازن⁉️‼️ یا براندازا آهن دزد⁉️‼️ ✍ مـحـمــ🔆ــد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ترجمه صفحه ۱۰۵
💕 💕 روزهای عمرمان چه پرشتاب گذشت ... بی آنکه بدانیم و بفهمیم ، روزها و شب هایمان ... هفته و ماهمان ... فصل و سالمان ...طی شد ... گرد پیری بر صورتمان نشست و در تمامی این عبورها ... خوش آن دمی که در هوای شما گذشت ... خوش آن اوقاتی که معطر به نام و یادتان بود .. خوش آن لحظه هایی که بیقرارتان بودیم ... ... باقی همه بی حاصلی و بی‌خبری بود ... 🌱 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🌷عکسنوشته شهدا 🌷
ختم صلوات امروز به نیت 🌺 سهم هر بزرگوار 5صلوات 🌺 🌷 @AXNEVESHTESHOHADA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿🌹🌿 مجموعه دالان جعلی و راهبرد ایران
⭕️تناقضات جبهه کفر و نفاق 🔻از حجاب اختیاری گفتن و چادر از سر ناموس مردم کشیدن!! 🔻شعار آزادی و زندگی دادند و بینایی نرگس ربیعی را گرفتند! 🔻از حقوق بشر گفتند و اموال عمومی را تخریب کردن و خودروهای شخصی و حتی آمبولانس و ماشین آتش نشانی را آتش زدن! لعنت بر نقاق و تناقض‌تان....
🔴طبق گزارش سامانه های داده کاوی، برخی از اکانت های رباتی منافقین در توییتر از ۲۲ شهریور تا ۲ مهر بیش از ۱۴۰۰ توییت با هشتگ مهسا امینی منتشر کرده اند. فریب آمارهای توییتر که برای مرعوب ساختن ایرانیان و فریب غربی ها توسط ربات های فیک ساخته شده را نخوریم.
وقتی مزدور سعودی‌ها با یک نظرسنجی ضایع میشه :)) اینا همینایی ان که میگن ما توی توییتر بیشماریم و میلیونی هشتگ ترند میکنیم :)