eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
5.9هزار دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
10.8هزار ویدیو
320 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺پوشیدن چادر سفیر سوئیس
🔺از سلطان بولتن سازی چه خبر !؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دستورالعمل امام باقر علیه‌السلام برای فرزنددار شدن و رزق با برکت 🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ترجمه صفحه ۲۵۷
☀️السَّلامُ عَلَيْكَ يَا نُورَ اللّٰهِ الَّذِي لَايُطْفَأُ ☀️سلام بر تو ای نور خدا که خاموش نگردد 📚فرازی از زیارت سرداب مقدس 🌹سلام امام زمانم🌹 سلام بر امامی که تمامی نور های عالم از او روشنایی می‌گیرند و در روز ظهورش دیگر هیچ تاریکی باقی نخواهد ماند 🌹☀️🌹 (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🌷عکسنوشته شهدا 🌷
ختم صلوات امروز به نیت: 🌺 سهم هر بزرگوار 5صلوات 🌺 🌷 @AXNEVESHTESHOHADA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•°¡🌸 🎥 ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم، علمدار کربلا حضرت عباس بن علی علیه‌السلام و روز جانباز مبارک‌ باد🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📷 وضعیت عجیب کشف حجاب دسته جمعی در یک مرکز آموزشی در تالش ➕ آموزشگاه ظاهرا نقاشی کلوپ طراحی در تالش این روزها در سایه تسامح و تساهل مسئولان این شهرستان پای خودش را در پرده‌ری‌ها فراتر از گلیم خود گذاشته و رسماً در صفحات مجازی‌اش تصاویر و فیلم کشف حجاب و اختلاط مثلا هنر آموزانش را منتشر می‌کند.‌ ➕تالش - پاساژ آریس - طبقه دوم
🔴 امام جمعه ساری: باید با کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم؛ نیروی انتظامی و بسیج باید برخورد جدی داشته باشند 🔸حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند. 🔸دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم و مسؤولان هم باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار ما قرار دهند.
🔴 کافه و رستوران تالار شهر قزوین پلمب شد 🔹دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب کافه و رستوران مجتمع تجاری تالار شهر به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی خبر داد. 🔸حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از پلمب کافه و رستوران مجتمع تجاری تالار شهر به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی خبر داد و اظهار داشت: طبق ماده ۶۸ قانون نظام صنفی واحدهای صنفی موظف به رعایت شئونات اجتماعی هستند، اما با توجه به اینکه در کافه و رستوران تالار شهر قزوین این شئونات اسلامی و اخلاقی رعایت نشد، این ۲ واحد صنفی پلمب شدند. 🔹وی اضافه کرد: همچنین پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
دنیا در آستانه تحولی عظیم قرار گرفته. غرب در سراشیبی سقوط است و قدرت های نوظهور در حال رخ نمایی هستند. جمهوری اسلامی می‌تواند در این پیچ بزرگ تاریخی بعنوان یک قدرت جهانی ظهور پیدا کند.چاره ای نداریم جز اینکه لیبرالیسم و لیبرال‌ها را از تمام اجزاء حکومت و جامعه و نظامات کارشناسی و آموزشی پاکسازی کنیم ✍ ویراست بیداری ملت virasty.com/BidariyMelat
خداوندگارا🤣
با اقتدار پوشکی شون میخوان جلو اقتدار موشکی مون وایسن؟!😁 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI