eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
5.8هزار دنبال‌کننده
40.3هزار عکس
10.9هزار ویدیو
322 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: اساس ما در دولت چهاردهم میدان‌دادن به نخبگان علمی و مدیریتی خواهد بود 🔹نخبگان کلید حل مشکلات‌اند. مهاجرت‌ها از بی‌توجهی به استادان و نخبگان شروع می‌شود.
📸 عکس یادگاری کارگران هپکو با دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 جلیلی در صدر بررسی حجم محتوای منتشره مردمی در فضای مجازی حاکی از اقبال بی‌نظیر مردم به دکتر سعید جلیلی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ کامل سعید جلیلی به سوالی درباره رقابت کاندیداهای متعدد جبهه انقلاب در انتخابات جلیلی در نشست طلاب قم: 🔹شماها چه تدبیری اندیشیده‌اید که به این نقطه نرسیم؟ 🔹تاکید مکرر ما بر شناخت صحنه و میدان، بخاطر ایفای نقش و نقش‌آفرینی است. 🔹یک وقتی نیروهای انقلاب باید خودشان میدان را ارزیابی کنند، یک وقتی هم وظیفه نخبگان این است که تدبیر کنند و نفع انقلاب را برای همه تبیین کنند.
استقبال پرشور مردم اراک از دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 خواندن آیه اول آیت الکرسی مخصوص امشب 💥شب جمعه اول هر ماه، بسیار سفارش شده است 🔹در کتاب امالی از شیخ صدوق علیه الرحمه آمده: امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود: اگر بدانید آیة الکرسی چه اندازه با اهمیت و با ارزش است در هیچ حالی آنرا ترک نمی‌کنید. 🔹برای رفع و از بین بردن مشکلات خود به آیة الکرسی پناه ببرید، اگر مشکلی دارید و یا اگر گرفتارید، اگر بیمارید، اگر تمام درهای این عالم به روی شما بسته شده است چرا از آیة الکرسی غافلید. 🔹با ایمان کامل و اعتقاد به اثر بخوانید و نتیجه بگیرید کما اینکه خواندن و نتیجه گرفتند👌 بهتر است بالای بام و یا بلندی زیر آسمان خوانده شود. به نیت دفع فتنه از بلاد اسلام
🔴 امام خامنه ای: همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح هم یک تکلیفِ الهی است.
اصلح صیغه مبالغست بر وزن افعل یعنی صالح ترین بی حاشیه ترین پاکترین و.....
برنامه‌های تلویزیونی و سخنرانی‌های ‎ نشان داده که این دوره با دست کاملاً پُر آمده و حقیقتاً این سطح از اشراف به مسائل کشور حیرت‌انگیز است. بیان و ارائه‌اش هم خیلی خوب شده و تفاوت کاملاً روشن است. جلیلی معصوم و مبرا از اشتباه نیست اما نسبت به دیگران واقعاً متفاوت و سَر تر است. جلیلی این دوره بسیار باقوت و پرقدرت ورود کرده. کاملاً مشخص است که آرایش جنگی انتخاباتی گرفته. ✍ داود مدرسی یان
♨️ دولتِ متخصصانِ فراجناحی! 💢 در دولت جلیلی از هر کسی که متخصص و کاربلد باشه استفاده خواهد شد، فراتر از اینکه توی ستاد کدوم کاندیدا و کدوم جناح سیاسی فعالیت داشتن! 💬 بخشی از صحبت‌های دکتر جلیلی در برنامه‌ تلویزیونی «صف اول»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. تو را تخریب میکنند چون به خوبی میدانند تو شبیه ترین گزینه به شهید سید ابراهیم رئیسی هستی..💔
▫️پایگاه خبری انتخاب برای تخریب سعید جلیلی گفته با ایده جلیلی و تخفیفات نفتی ۱۳۰ میلیارد دلار در دولت شهید رئیسی ضرر کردیم! درصورتیکه کل درآمد نفتی این ۲سال فروش نفت بسیار کمتره و اگه تحریم و تخفیف نبود هم به این اعداد نمی‌رسیدیم. 🔹جالبه که همزمان تکذیبیه وزارت نفت را در سایتش گذاشته! منصفانه نقد کنید که اعتبار رسانه را زیر سوال نبرید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار با دکتر سعید جلیلی: شما عمر خود را صرف اسلام و ایران کرده اید، ما سوابق خدمتی شما را فراموش نمی کنیم.
✅حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی، نماینده خبرگان رهبری و مشاور امور روحانیت شهید ، به عنوان رئیس ستاد روحانیت دکتر منصوب شد.
👆👆 لطفا به ساعت‌های تکذیب و انتشار دقت کنید به خاطر صدها مصداق و همین فکت‌هاست که میگیم اتاق عملیات روانی برخی حامیان قالیباف با تحریف و تقطیع و دروغ، کارشون فقط تفرقه‌افکنی و تحریفه. شرم کنید .
📌 واکنش سعید محمد به وعده‌های انتخاباتی: چه باید کرد مشخص است؛ معلوم نیست چگونه باید این حرفهای خوب را اجرا کرد! / وعده یک میلیون مسکن چرا اجرا نشد؟! برای اجرای آن چه‌کار باید کرد؟!
"سرخ" باید رنگِ ستاد انتخاباتی باشد رنگی که یادآور شرمساری ماست به دوستانم می‌گفتم که رنگ ستاد انتخاباتی ام رنگ خونِ شهداست.... تا حواسم باشد کجا خرجش می‌کنم...
نظرسنجی ملی واحد افکارشناسی شناخت «پیمایش تلفنی» از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۲۴ خرداد
اگر این نتیجه درست باشد انتخابات به دور دوم میرود و جلیلی و قالیباف نباید به نفع هم کنار بروند. (تا بین یکی از این دو دور دوم مردم انتخاب کنند) ولی اگر پزشکیان بتواند یک درصد خود را ارتقا دهد میتواند با قالیباف به دور دوم برود پس این دو (جلیلی و قالیباف) باید شانس خود را برای یکی شدن و تمام کردن کار در همان دور اول امتحان کنند. البته بعد از مناظرات ممکن است نظرسنجی ها با این چیزی که می بینیم متفاوت شود.
🌐 « بسته ی خبری » ⬇️ آن شش نفر چ گفتند ⬇️
1⃣ آن 6 نفر چه گفتند؟ 🔸 قالیباف: یک روزی اگر مردم دزد را هم دستگیر می‌کردند، کلانتری آن را تحویل نمی‌گرفت؛ اما پلیس ۱۱۰ را در کل کشور تأسیس کردیم و مردم تحول را حس کردند 🔸 پزشکیان: باید با مردم آشتی کنیم. شعار رهبری هم تولید با مشارکت مردم است. ایا میتوانیم با نگاه محدود مردم را جذب کرد؟ 🔸 جلیلی: کسانی که درآمدهای نجومی دارند باید همانند کارگر و کارمند مالیات بدهند. مالیات اگر خوب سیاستگذاری شود فشار بر مردم کم می‌کند. 🔸 پورمحمدی: اگر مورد اعتماد مردم قرار بگیرم با دوران جدیدی از مدیریت در کشور روبه رو خواهند شد. 🔸 زاکانی: به عنوان مسئولان شهری تهران ، امروز گوشت گوسفندی باکیفیت را با نصف قیمت بازار در میادین میوه‌وتره‌بار به مردم ارائه می‌دهیم. روزی ۱۲۰ تن گوشت توزیع و آن را افزایش می‌دهیم؛ با نرم‌افزارهای موبایلی به اندازه نیاز مردم درب منزل به آنها تحویل خواهیم داد. 🔸 قاضی زاده هاشمی: ما باید بنیاد شهید را از بنگاه داری خارج میکردیم که از مسائل مهم کشور بود. از 20 سال قبل بنیاد شهید باید از بنگاه داری خارج میشد و نشده بود. خدا را شکر با موفقیت این موضوع را پیگری کردیم.