محرمانه
⚪️ #حیله_اینستاگرامی
🔵 طبق برخی اطلاعات، ماجرای دختر تهرانی در #سیرجان ساختگی و جهت بالا بردن فالوور اینستاگرام بودهاست.
♦️ماجرا از این قرار است که این پسرسیرجانی و دختر تهرانی و شخص ثالث ( فیلم گیرنده) برنامه داشته اند با ضبط و منتشر کردن این ویدئو تعداد فالوور های خود را بالا ببرند و اگر علیه پسره اعلام جرم شد دختره رضایت بدهد تا مشکلی برای پسر سیرجانی بوجود نیاید
♦️اما این دو( دختر و پسر) پیگیری این پرونده از از منظر جرم عمومی را پیش بینی نگرده بودند که پس از اعلام جرم عمومی همه چیز وابسته به حکم قاضی شده است نه رضایت دختر تهرانی...
🔻پ ن:
🔸وقتی یک فضای ول بشو و بی در و پیکر رو آزاد گذاشتن بایدم دوتا بچه برای جذب فالوور امنیت روانی جامعه را بهم بریزند و در آخر سر هم ...
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکسنوشتہسیاسی 🇮🇷
محرمانه ⭕️۷ سال قبل از انتشار سخنان مودل، در ۲۰۱۰، یک کارشناس امنیتی، #جفری_هالورسون استادیار گروه
محرمانه
⭕️ هالورسون برای اثبات مناسب بودن این نقش برای #جریان_شیرازی، دلایل متعددی را عنوان میکند از جمله:
سید بودن رهبر این جریان
اهل کربلا بودن اکثر طرفداران این طیف
منتقد بودن نسبت به حاکمیت ایران
⭕️وی در نهایت دوره زمانی ایدئال برای انتشار چنین پیامهایی را #ماه_محرم و روزهای منتهی به روز عاشورا دانسته و مینویسد:
🔹این زمانی است که مسلمانان شیعه بیشتر به لحاظ عاطفی، معنوی و جسمی از روایت کربلا آگاه هستند و هر گونه تلاش برای از بین بردن انتشار این پیام یا سرکوب حامیان شیرازی، تنها روایت کربلا را از اذیت و آزارهای سیاسی رژیم ایران و بازیگری آنها در نقش یزید ستمگر، تغذیه و تقویت میکند...
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکسنوشتہسیاسی 🇮🇷
محرمانه ⭕️ هالورسون برای اثبات مناسب بودن این نقش برای #جریان_شیرازی، دلایل متعددی را عنوان میکند
محرمانه
⭕️شاید دقیقاً در راستای اجرای چنین توصیههایی بود که در همین دهه محرم گذشته، #داوود_فیرحی، دوست و مشاور نزدیک #محمد_خاتمی، مجموعه سخنرانیهایی را در حسینیه «دارالزهراء» در ولنجک (که متولی ان #علیاکبر_محتشمیپور است) ارائه داد که تلاش کرد با تطبیق تاریخ انقلاب با تاریخ صدر اسلام، «شبیهسازی» مدنظر هالورسون را کلید بزند.
⭕️گفتنی است که در سه چهار سال اخیر، برخی جریانات انحرافی به شدت در درون حوزههای علمیه فعال شدهاند که شاید در وهله اول، مخالف یا در نقطه مقابل هم به نظر برسند، ولی در یک چشمانداز کلاننگر، کاملاً مشخص است که همه آنها در یک هدف اشتراک دارند که همان #سکولاریزاسیون_حوزه و غیرایدئولوژیک کردن آن است و در واقع همه این جریانها، میراث «اسلام سیاسی» حضرت امام (ره) را هدف قرار گرفتهاند.
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکسنوشتہسیاسی 🇮🇷
محرمانه ⭕️شاید دقیقاً در راستای اجرای چنین توصیههایی بود که در همین دهه محرم گذشته، #داوود_فیرحی، د
محرمانه
⭕️به عنوان یک مصداق، در ماههای اخیر گزارشهایی از #قم میرسد که حلقهای متشکل از یک خبرنگار اصلاحطلب که پیوندهایی با بیوت برخی مراجع برقرار کرده، یک چهره سیاسی- رسانهای که در سال ۸۸ رئیس کمیته انتخابات یکی از سران فتنه بود و از کسانی بود که با اعلام زودهنگام پیروزی آن نامزد در روز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از پایوران کلید زدن فتنه تقلب محسوب میشد و از قضا بدون کوچکترین برخوردی از کشور خارج شد و به انگلستان رفت، یک روحانی جاه طلب که با نزدیکی به یکی از آقایان مراجع قصد دارد خود را در حد مرجعیت بالا بکشد و البته مشغول «تشکلسازی» های موازی با نهادهای ریشهداری چون «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» است و یکی از بستگان روحانی مرجعیت نجف که مجموعههای اقتصادی بزرگی را تحت مدیریت دارد، شکل گرفته است که هدف نهایی آن ایجاد #آلترناتیو_نظام از درون حوزه است، امری که با بند ششم توصیههای اسکات مودل کاملاً مطابقت دارد.
⭕️این جریان هم از ابزارهای فضای مجازی از قبیل خبرگزاری، سایت، کانال و صفحه شبکه اجتماعی استفاده میکنند و هم انتشارات و انطباعات خاص خود را دارند. به علاوه یکی از بستگان یکی از مراجع بزرگوار که دستی هم در حوزه نشریات و رسانه دارد، با انتشار مجله به ترویج افکار مورد نظر این حلقه کمک میکند.
⭕️دیدار چند هفته پیش یکی از مراجع عظام با یکی از رئوس فتنه و همفکران او را که ظاهراً با مقدمهچینی و میانجیگری فرزند این مرجع انجام گرفت که منجر به نامه #آیتالله_یزدی به این مرجع بزرگوار و هجمههای شدید به آقای یزدی از سوی رسانههای خاص (به بهانه خدشه دار شدن حریم مرجعیت شد)، میتوان در پازل طراحی شده همین جریان در نظر گرفت.
⭕️به ویژه جنس هجمههای به آیتالله یزدی که از سوی چهرههایی چون #فاضل_میبدی در روزنامه سازندگی انجام گرفت و تلاش برای برجسته کردن دوقطبی «آخوندحکومتی/آخوند غیرحکومتی» این ظن را تقویت میکند.
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
هدایت شده از دلنوشته های یک طلبه
بسم الله الرحمن الرحیم
⛔️پسر نوح⛔️
✍ نویسنده: محمد رضا حدادپور جهرمی
«فصل اول»
قسمت: هشتم
قم _ حسینیه ... _ جلسه هماهنگ کننده هیئات مذهبی
«... عزیزان! متاسفانه شرایط حساسی شده و مطلعیم که نسبت به بعضی عزیزان و جلسات و محافل اهل بیت حساس شدن. این طبیعت ظلم و ظالمان هست که نذارن شعائر حسینی و فاطمی به گوش مردم برسه.
مگر نگفت صادق آل محمد علیه و علی آبائه الطاهرین و اولاده المعصومین السلام که کلام ما را به گوش مردم برسانید و به قول جدّش امیرالمومنین علیه آلاف تحیه و الثناء باید در این راه، جمجه ات را به خدا بسپار! مگه نگفتن این حرفها؟ مگه نگفتن این شعائر؟ مگه نگفتن حضرات معصومین علیهم السلام؟
حالا چرا باید بعضی ها بترسند؟ ما سرمون را میشکنیم و بدن و تن گنهکار خودمون را در غم اهل بیت علیهم السلام زخم و لطمه میدیم و به غل و زنجیر میبندیم، اما دیگران میلرزن! چرا باید بلرزن؟
عزیزانم! حفظ کنید. هم خودتون را حفظ کنید و هم معارفی که به ما رسیده را حفظ کنید. در این راه هزینه کنید. خودتون و آبرو و سرمایه های مادی و معنویتون را در این راه هزینه کنید. البته هزینه نیست. بلکه سرمایه گذاری است...
اللهم وفّقنا لما تحبّ و ترضی»
ایشون بعد از سخنرانیشون کنار منبر نشستند و عمامه را از سر برداشتند و همراه با روضه خوان، داد و بیداد و خودزنی و...
مداح میخوند:
[فاطمیم
من سگ کوی بنی هاشمیم
هم علی اکبری و قاسمیم
درِ خونت گدای دائمیم
فاطمیم
مادریم
شیر پاک خوردمو حیدریم
سرم افتاده پی بی سریم
آقایی میکنم از نوکریم ...]
در همون هنگام بود که فضا تاریک تر شد و پس از سه چهار دقیقه، یه کم روشن تر شد و دیدیم که تعدادی از حضار که وسط بودند، قلاده هایی را به گردن انداخته و اطراف حسینیه و پشت سر هم میدویدند و بعضیاشون هم عو عو میکردند!
در همین لحظه مداح میگفت:
[ما سگ حسینیم و خود ارباب
بر قلاده ما حک نموده است ...
بلند گویم و از گفتن خود دلشادم: عوعو ... عوعو ...
دلدارم ... هستی و دلبرم
آزادم ... اسیر اکبرم
نوکر بی بی رباب و
من عبد علی اصغرم
مست حسینم و در تب و تابم
مجنون زینب و سگ ربابم
دار و ندارم فقط حسین
صبر و قرارم فقط حسین ...]
جلسه بعد از سه ساعت عزاداری تمام شد. اما مطلب جالب توجه این بود که پس از مراسم، عده ای از جمعیت رفتند و کمتر از نصف جمعیت موندند. در بین اون نصف جمعیت، کاغذهایی مثل ژتون تقسیم شد. ظاهرا به هر شهری سه الی چهار ژتون تعلق میگرفت. ما یکی از اون ژتون ها را به دست آوردیم. آدرس و شماره تماس خاصی روش ننوشته بود. پیگیر ماجرا شدیم تا اینکه فهمیدیم به مدت سه چهار روز فرصت دارند که این ژتون ها را به دفاتر و مغازه هایی که از قبل بین خودشون مشخص شده تحویل بدهند و به اصطلاح «رزق فاطمیه» یا «اسباب تعظیم شعائر» را تحویل بگیرند و با خودشون به شهرهاشون ببرند.
ولی چیزی که از بلندگو اعلام شد جالبتر بود. اعلام کردند که: «لطفا به خاطر کمبود سهمیه بچه های قم و تهران و شمال کشور و آذری زبان ها، عزیزانی که از استان اصفهان و مناطق جنوبی کشور تشریف آوردند، تقاضامندیم که به دفاتر استان خودشون مراجعه کنند و با تحویل این ژتون ها سهمیه هیئتشون را دریافت کنند. الحمدلله در دفاتر استانیمون هیچ محدودیتی نداریم و اگر کسی هم بیشتر پرچم و لباس و کتیبه بخواد، میتونه سی دی طرح ها را از همون دفاتر تحویل بگیره و با حفظ امانت و مسائل جانبی برای خودشون تکثیر کنند.»
در این جا تعدادی از جملات نوشته شده روی اون کتیبه ها و پرچم ها را خدمتتون نقل میکنم:
لعن الله قاتلیک یا فاطمه الزهرا : خدا دو قاتل تو را لعنت کند ای فاطمه زهرا
لعن الله من کسر ضلعها : خدا لعنت کند کسی که استخوان او را شکست
لعن علی عدوک یا علی ... اولی و دومی و سومی
اللهم العن الثانی : خدایا دومی را لعنت کن
محسن بن علی ... اولین سپر ولایت
و ده ها جمله و نمونه دیگه ...
خب اینا از مدت ها قبل این کارها را میکردند و ما از دو مطلب بالا خیلی وقا بود که اطلاع کامل داشتیم: یکی همین که دفاتر استانیشون کاملا فعال هست و حتی برای بعضی شهرها مثل اصفهان و نجف آباد و قم و خمینی شهر و شیراز و بعضی از شهرهای جنوبی و... بخصوص تصاویر عکس علما با تفکرات این مدلی را هم چاپ و پخش میکنند. یکی هم کار شبکه ای و خوشه ای.
اما اون چیزی که مربوط به پرونده من و داوود میشد و باید سر و تهش را روشن میکردیم، این چیزا نبود. به خاطر همین، باید از این هیاهوها و شلوغ بازارها عبور میکردیم و به اصل ماجرا میپرداختیم. اما چاره ای نبود و باید آمار این مجالس را به صورت آنلاین داشته باشیم.
بگذریم...
و اما آسید رضای پرونده ما ...
ادامه دارد...
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
@mohamadrezahadadpour