eitaa logo
آرایش جنگی تشکلها
1.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.7هزار ویدیو
137 فایل
کانالی باهدف #آرایش_جنگی تشکلهاجهت #دفاع_همه_جانبه #فرهنگی، #اقتصادی، #سیاسی و...ازانقلاب اسلامی تریبونی برای: *اشتراک گذاری محتوا *معرفی نمونه‌های‌موفق *اخبارخوب و ایده‌عملیاتی جهت #نقش‌آفرینی‌تشکل‌ها ارسال مطلب برای انتشار در کانال: @Asghari_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ۲۰ پیشنهــاد بــرای افــزایش شــور انتخــابــاتـی ۱. پیشواز گوشی‌های خود را انتخاباتی کنید. کدها در جستجوی اینترنتی قابل دریافت است. ۲. پروفایل های شخصی و کانال‌ها و گروه‌های شهرستان با تصاویر انتخاباتی و هشتگ مزین کنم. هر حوزه یا پایگاه میتواند یک پروفایل اختصاصی و هماهنگ طراحی کند. ۳. تا روز انتخابات به سبک دهه فجر ، جلوی مساجد، محلات و خیابان‌ها را با بنــر و پرچم‌های کوچک و آویز ایران مزین کنیم. نصب پرچم روی تاکسی های تاکسیرانی هم پیشنهاد میشود. ۴. گروه‌های سرود نوجوانان شعرهای حماسی و ملی و انقلابی به صورت سیار یا ثابت در میدان‌ها و پارک‌های اصلی شهر همراه با نورافشانی اجرا کنند. ۵. در بنرها و تراکت‌های تبلیغی سطح شهرستان فقط و فقط از جملات استفاده شود؛ جملاتی مثل: خیـز دوبارهٔ شهرستان اسلامشهر برای خلق حماسه ؛ خبر آمد خبری در راه است ؛ آمادهٔ قیام ؛ اسلامشهر در تدارک تکرار یک حماسه بزرگ؛ و..... ۶. پخش آهنگ‌های انقلابی از بلندگوهای شهر و جلوی ستادهای انتخاباتی ۷. استفاده از ظرفیت کاریزمای شهید سلیمانی در بیلبوردهای تبلیغاتی مثال: شهیدسلیمانی: جمهوری اسلامی، حرم است. آغاز رزمایش مدافعان حرم : ۲۸ خرداد۱۴۰۰ ۸. مطالبه برای مدیریت تعرفه‌های انتخاباتی (اعلام نگرانی از تکرار کمبود تعرفه سال۹۶) ۹. پشت‌نویسی ماشین با جملات کوتاه (به نیابت از حاج قاسم رای میدهم، یا فقط به عشق ایران رای میدهم) با عکسی از حاج قاسم یا نمادهای ملی ۱۰. پخش کلیپ‌های دعوت به انتخابات در بین‌الصلاتین مساجد و پخش سرودهای ملی بلافاصله بعد از پایان نماز ۱۱. ایجاد‌ حس رقابت بین مساجد، جوانان آتش به اختیار هر محله، محلات، مناطق ، شهرها با استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و تکنیک‌های عملیات روانی ۱۲. مانور رسانه‌ای روی اقدامات تبلیغی و برجسته سازی تجربه‌های موفق تبلیغی و فعالیت ها با اشتراک گذاری در مقیاس بسیار وسیع در فضای مجازی. ۱۳ . تهیه دستبندهایی ظریف و کوچک از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژه جوانان انقلابی و توزیع بین مردم تا روز انتخابات. ۱۴. راه اندازی پویشِ ؛ گرفتن عکس با این جمله و با پرچم ایران توسط طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی و خصوصا افراد مرجع و تاثیرگذار و انتشار حداکثری در کانال‌ها و گروه‌های شهرستان. (به قید قرعه به تصاویر ارسالی جوایزی تقدیم شود) ۱۵. برگزاری ویژه رای اولی‌ها در پارک‌ها یا فرهنگسراهای شهر همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و برنامه ریزی جهت اجرای مسابقات، راه‌اندازی تریبون آزاد یا رژه موتوری ویژه این گروه همراه با ماشین صوت و..... ۱۶. استفاده از ذوق و استعداد و پیشنهادات و طرح‌های ابتکاری خواهران فعال فرهنگی محلات. ۱۷. سه شب آخر منتهی به ۲۸خرداد روزهای بسیار حساسی است. جهت نورافشانی به صورت همزمان در چند نقطه شهر از هم اکنون با نهادهای متولی هماهنگ شود. (دقت شود این امور اسراف نیست بلکه سرمایه گذاری است) میتوان طرح رزمایش مجازی در اینستا و توئیتر و... با موضوع دعوت به انتخابات برای دو روز آخر منتهی به ۲۸ خرداد و خصوصا صبح ۲۸ خرداد آماده کرد. ۱۸. از هیئت امنای همه مساجد و سازمان تبلیغات و نهادهای متولی بپرسید برای شور انتخاباتی تا کنون جلسه ای تشکیل داده اند؟ حتما از روابط عمومی ادارات ، بانک ها مطالبه کنید سهم آنان برای خلق حماسه حضور چه بوده است؟! ۱۹. ذاکرین محترم اهلبیت به عنوان گروه مرجع خصوصا با در پیش رو بودن شهادت امام صادق (ع) نقش مهمی در گوشزد کردن حساسیت حماسه حضور دارند. فقط کافیست در آخر مجلس یا هنگام دعا فقط در حد یک دقیقه یک گریز یا دعای انتخاباتی بفرمایند. (شهیدسلیمانی: جمهوری اسلامی قرارگاه حسین بن علی است) ۲۰_ بسیج اصناف یک جماعت متدین و یک ظرفیت بسیار عالی با سابقه انقلابی بسیار درخشان هستند. با استفاده از این ظرفیت یک تراکت دعوت به انتخابات طراحی فرموده و تقدیم به اتحادیه اصناف، اصناف متدین و انقلابی نمایید تا با نصب در درب مغازه فضای شهر را انتخاباتی کنند. ☘️ امیدوارم شما هم با برگزاری جلسه و هم‌افزایی و گامی جهت تحقق مشارکت حداکثری بردارید. توقف در شعار و جلسه ممنوع؛ زمان کم داریم و دشمن بیشمار!! ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ با ما همراه باشید اخبار و ایده های تربیت تشکیلاتی 🆔@idehsalehin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ا➖➖➖➖➖➖ 💠 برشی از یک گفتگوی مردمی 🖌 موضوع: آیا در انتخابات موثر است؟! آیا نتیجه انتخابات از قبل مشخص است؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ➖➖➖➖➖➖ 💠 برشی از یک گفتگوی مردمی 🖌 موضوع: آیا « » است؟! آیا تفاوتی نداره چه کسی رای بیاره؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ➖➖➖➖➖➖ 💠 برشی از یک گفتگوی مردمی 🖌 موضوع: آیا « » هستند؟! و « » است؟! ◀️قسمت اول؛ (بررسی تغییرات سیاست، در دولتهای مختلف)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ➖➖➖➖➖➖ 💠 برشی از یک گفتگوی مردمی 🖌 موضوع: آیا « » هستند؟! و « » است؟! ◀️ قسمت دوم؛ (بررسی تجربه برجام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ➖➖➖➖➖➖ 💠 برشی از یک گفتگوی مردمی 🖌 موضوع: آیا « » است؟! چطور « است» که ، (از۱۹وزیر) میتونه ۱۵۰هزارمیلیاردتومان به کشور بزنه؟! قصه‌پر‌غصه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ➖➖➖➖➖➖ 💠 برشی از یک گفتگوی مردمی 🖌 موضوع: آیا « » است؟! آیا « »؟! چطور « » که یک دولت اینقدر مسکن میسازه که روی دستش میمونه و یک‌دولت چندسال ملت رو معطل میکنه؟! قصه‌پر‌غصه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم🛑 نکاتی در مورد انتخابات الکترونیک👆 📢آموزش رای دهی الکترونیکی در مشهد و... برای انتخابات شورای شهر برای همه بفرستید تا با مدل رای دهی آشنا شوند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیو آیا در انتخابات مهندسی انجام میشود؟! (حاج آقای راجی)
بااینکه گلایه مندم اما همیشه پای کار انقلاب خواهم ماند. #گلایه_دارم_ولی_رای_میدهم #انتخابات #مشارکت‌حداکثری (شماهم در انتشار سهیم باشید)
حضور رای اولی هادر پای صندوقهای رای در بخش امامزاده شهربادرود. ناحیه نطنز
| آقای رئیس جمهور اقلیت است؟! پاسخ مدیر اندیشکده راهبردی سعداء و نویسنده کتاب در پاسخ به شبهه ای درخصوص رئیس جمهور منتخب مردم 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻😀🌻 اجرای سرود زیبا نسل امید 🇮🇷 ✅ در سطح شهر تربت حیدریه 🎼 گروه سرود منتظران ظهور پایگاه مقاومت مسجد ائمه بقیع علیه السلام
هدایت شده از خبرگزاری فارس
قرنطینه مردم را کتاب‎خوان‎تر کرد 🔹ایرانیان در بهار امسال نسبت به سال قبل، ۸۰ درصد خرید کتاب بیشتری در طرح بهارانه داشته‎اند. براساس آمار وزارت ارشاد، تنها نزدیک نیم میلیون کتاب در ساعت‎های پایانی این طرح به فروش رفته و بخشی از افزایش کتاب‎خوانی به دلیل قرنطینه بوده است. @Farsna
هدایت شده از قفسه
فعال در تولید و نشر کتاب، عرضه کتاب، جلب مشارکت خیرین و تأسیس کتابخانه و... متن کامل فعالیتها: http://fna.ir/1tsxm یه وقت ما رو برای در حوزه کتاب مؤاخذه نکنند؟! www.Qafase.ir | @Qafase با ، تازه بمانید: 👉 ble.ir/join/ZTk3NGIyNT
هدایت شده از جهادگران | JAHADGARAN
📸 | اردوی جهادی رنگ امید توسط گروه جهادی بنت الهدی در استان @jahadgaran | جهادگران
این هم میزان مشارکت در انتخابات چند روز قبل در فرانسه... ✍ وب‌گردی