eitaa logo
آرایش جنگی تشکلها
1.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.6هزار ویدیو
136 فایل
کانالی باهدف #آرایش_جنگی تشکلهاجهت #دفاع_همه_جانبه #فرهنگی، #اقتصادی، #سیاسی و...ازانقلاب اسلامی تریبونی برای: *اشتراک گذاری محتوا *معرفی نمونه‌های‌موفق *اخبارخوب و ایده‌عملیاتی جهت #نقش‌آفرینی‌تشکل‌ها ارسال مطلب برای انتشار در کانال: @Asghari_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بانوگراف
همین الان دانلود کنید... مجموعه اینفوپست بهانه زندگی گذری بر رسم همسرداری در احادیث نبوی 🌸بدون لوگو 🌺بدون واترمارک 🌸کیفیت بالا دانلود 📌استفاده از محتوا و تولیدات بانوگراف با ذکر صلوات آزاد و رایگان است. @banograph | بانوگراف
گزارش عملکرد سالانه گروه خیریه‌جهادی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده
✅ 9 کتاب عالی در روایت گری قدرت زن در جمهوری اسلامی 🔹 تنها گریه کن https://oniketab.ir/product/tanha-gerye-kon 🔹 حوض خون https://oniketab.ir/product/hoze-khoon 🔹 گلستان یازدهم https://oniketab.ir/product/golestan-yazdahom 🔹 دختر شینا https://oniketab.ir/product/dokhtar-shina 🔹 خاطرات سفیر https://oniketab.ir/product/khaterat-safir 🔹 من زنده ام https://oniketab.ir/product/man-zendeham 🔹 مادر ایران https://oniketab.ir/product/madar-iran 🔹 مهاجر سرزمین آفتاب https://oniketab.ir/product/mohajer-aftab/ 🔹 همه خبرها اینجاست https://oniketab.ir/product/hame-khabarha-einjast/ https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
هدایت شده از تا انتهای افق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترسا کوربین. فمینیست آمریکایی است و به اسلام و حجاب گرایش پیدا کرده. مدافع حقوق زنان و فعال اجتماعی... خیلی از این ویدئوها و مصاحبه ها می بینم. شاید به مرور همه را گذاشتم. و فکر می کنم روزی خواهد رسید که زنان در شأن خود نبینند که در جامعه بدون پوشش مناسب تردد کنند... بخصوص که کم کم در حال فهمیدن هستند که پوشش مانع آزادی آن ها برای کسب علم و فعالیت اجتماعی شان نیست. ولی مانع تعدی و تعرض و آسیب های ناخواسته ای که بسیار پر تکرار در همه جای دنیا برای زنان رخ می دهد هست. 💡 مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، و ایران @ninfrance
بسته محتوایی نهم دی.pdf
2.07M
بسته محتوایی ویژه 9دی جهت استفاده مبلغان و فعالان فرهنگی # ۹دی اتاق تبلیغ خراسان @otaghetabligh
🔺بدرقه سرباز وطن‌/ تصویری از تشییع شهید در روستای پردنجان @akharinkhabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شناسایی ژنتیکی شهدای گمنام 🔹متخصصان ایرانی در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌ها، موفق به بومی‌سازی دانش شناسایی ژنتیکی در داخل کشور شدند. 🔹با استفاده از این دانش، تاکنون هویت بیش از هزار شهید گمنام شناسایی شده است. @Akharinkhabar
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
💢 «آگاهی و خشونت» در تمدن جدید ✍️ حبیب الله بابایی، استاد حوزه و دانشگاه زیرساخت‌‌های تمدنی در قرن بیست‌ویکم به «تمدن غربی-جهانی-مجازی» سوق یافته است. تویین‌بی به عنوان پدر مطالعات تمدنی بدین نکته اشاره کرده است که تمدن‌ها به چالش‌های طبیعی و اجتماعی پاسخ می‌دهد، ولی او بخاطر آنکه تحقیقی دربارهٔ تمدن‌های قرن ۲۱ نداشته، اشاره‌ای هم به زیرساخت‌های اقتصادی (infrastructure) نداشته است. در قرن بیست‌ویکم، تمدن غرب تبدیل به تمدن تکنولوژیک شد که محروم از فرهنگی با روح ساری و جاری است. امروزه کارکردهای تمدن غربی-جهانی-مجازی در بسیاری از زیرساخت‌های خاص تمدنی، که پاسخ‌هایی از جامعه خود می‌طلبد، مشهود است. این زیرساخت‌های تمدنی شیوه‌های عملیاتی را در تمامی فرهنگ‌ها مانند فرهنگ ژاپنی، چینی، هندی، بودایی، اسلامی و همین‌طور آفریقایی به چالش می‌کشند. بموجب رشد سریع این تکنولوژی‌ها مثل شبکه‌های مجازی (فیس‌بوک، توییتر، اینستگرام و غیره)، هوش مصنوعی، و پیشرفت‌های ژنتیک، ممکن است تمدن معاصر را به طور چشمگیری به تمدن انسان-ماشین (با مردمانی جدید و با مغزهای سیم‌کشی شده) سوق بدهد. چرا؟ ✓ تکینگی (singularity) نزدیک است. این بدان معناست که انسان خردمند (Homo sapiens) جای خود را به تفکر ماشینی و گونه‌های تصمیم‌گیری جدید داده که رشد تمدن انسان-ماشین را ۲۵درصد سریع‌تر از اکنون می‌کند. این دومین بیگ‌بنگ در تاریخ انسان خواهد بود. ✓ ربات‌های کشنده که طراحی شده‌اند برای اقتصاد بدون نیروی کار، برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌های برآمده از شبکه‌های اجتماعی و نتیجه‌گیری‌هایی که زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، و نهایتا برای تحقق نظم اجتماعی پلیسی. ✓ بیش از نیمی از جمعیت دنیا در ۲۰۱۸ آنلاین و وصل به اینترنت هستند. آنها می‌توانند رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را در همه سطوح اجتماعی به صورت الکترونیکی انتخاب کنند. بدین‌سان دموکراسی نمایندگی جای خود را به دموکراسی مستقیم خواهد داد، چیزی که به هرج‌ومرج اجتماعی منجر خواهد شد. همان‌طور که اینترنت مردم و سازمان‌ها را آگاه‌تر می‌کند، همین‌طور آنها را از رهگذر نفرت‌پراکنی، جرائم سایبری، و سانسور و شیوع اخبار فیک، خشن‌تر می‌کند. برای مثال فیس‌بوک در میانمار برای زیاده‌روی در نفرت اقلیت روهینگیا دستکاری می‌شود، و همین در فیلیپین منجر به انتخاب رودریگو دوترته می‌شود. پیش از آنکه ما برای تنظیم ارتباطات الکترونیکی در جامعه جهانی آماده بشویم، این وضعیت قبل از آنکه بهتر شود، بدتر خواهد شد. بموجب کُندی ما در تنظیم تکنولوژی، شاید برای بهتر شدن وضعیت خیلی دیر شده باشد. امروزه تمدن ما، آنگونه که برآمده از حل‌مسئله‌های تکنولوژی محور است، بیشتر تحت‌ تاثیر زیرساخت‌های اقتصادی قرار دارد نه فرهنگ. این تأثیرگذاری پرتکرار، پیچیده، و بسیار فشرده است به گونه‌ای که ذهن‌های کُند و واکنش‌های آهسته عاجز از غلبهٔ بر آن است. (بخشی از نوشتهٔ Andrew Targowski در مجله مطالعات تطبیقی تمدن‌ها) @HOWZAVIAN
*من معترضم رونمایی شد* 📚کتابی از سوالات پر تکرار این روزهای دانش آموزان پیرامون حجاب، عفاف و حقوق زن در اسلام تحت عنوان *«من معترضم»* 🎙به همت دفتر آموزش و تولید محتوا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تهیه و تنظیم شده است. 💻 فایل فشرده این کتاب هم اکنون برای اعضای *کانال آینده سازان* قابل مشاهده می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهادری جهرمی: همزمان با متروپل ۲۹ دانش آموز در آمریکا را کشتند، هر کس توانست یک عکس از آن بیاورد جایزه دارد سخنگوی دولت در میان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان امیرکبیر: میلیونها ها عکس از مترو پل منتشر کردند. چرا؟ چون می خواهند اعصاب ما را منفجر کنند.
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله مسجد به‌مثابه سرچشمۀ شبکه‌سازیِ انقلابی در محله 🖊 مهدی جمشیدی ۱. تا حدی و به‌صورت نسبی، روحانیّتِ در «متن زندگی» به روحانیّتِ در «محراب» تبدیل شده است؛ روحانیّتِ «خیابان‌گرد» و «محله‌نشین»، به روحانیّتِ «منبرنشین» و «اداری» فروکاهیده شده است؛ روحانیّتِ «گره‌گشا از مسأله‌های شخصی و خانوادگیِ مردمِ محله»، به روحانیّتِ «بیگانه» و «نامحرم» تنزّل یافته است. سهم مردمِ محله از حضور روحانیّت، همین اندازه است. او قادر نیست که امامت محله را بر عهده بگیرد و به «جریان‌سازی» در بافت محلی بپردازد؛ چون فرصت ندارد که در میان مردم باشد. «ساختارهای رسمی» و «جلسه‌های حاکمیّتی» و «مناسبات سیاسی»، تمامیّتِ امام جماعت را بلعیده‌اند و چیزی را برای «مردم» باقی نگذاشته‌اند؛ جز همان پیش‌نمازی که البتّه فایدۀ اجتماعی بر آن بار نخواهد شد. در واقع، مسجد از منزلتِ متعالیِ پیشینِ خویش ساقط شده است و دیگر اعتباری ندارد؛ همچون امری «فرعی» و «حاشیه‌ای» است که کارکردی ندارد و تنها دلیل بودن و ماندنش، خودش هست. در این حال، روشن است که امام جماعت نیز هویّت و حرکت خود را به مسجد گره نمی‌زند و آن را «اصل» و «اساس» نمی‌شمارد، بلکه به سوی «ساختارهای حاکمیّتی» می‌غلتد و می‌کوشد در آنها تثبیت شود. تمام قصّۀ مسجد، همان چند رکعت نماز است و البتّه چند حاشیۀ شکلی و تکراری نیز به‌عنوان کار تبلیغی و ترویجی به آن ضمیمه می‌شود تا کسی خُرده‌گیری نکند. این اندازه کار نیز از هر کسی و با هر میزانی از مشغله نیز ساخته است. (مقصود من، دفاعِ همدلانه از هویّت دیرینه و کارکرد‌های وسیعِ روحانیّت است که در اثر یک چرخشِ اجتماعیِ نامحسوس، از دورۀ مشروطیّت به این سو، رقیق شده‌اند، نه طعنه و تقابل). ۲. یکی از زمینه‌هایی که از مساجد، «کارکردزدایی» کرد و در قالب تقسیم‌کار، منزلت و اعتبار آن را زدود، «فرهنگ‌سراها» و «سراهای محله» هستند. فرهنگ‌سرا، برآمده از اندیشه‌ورزیِ «نیروهای تکنوکرات» در دولت سازندگی بودند که از سوی شهردار تهران راه‌اندازی شدند. نیروهای تکنوکرات، آگاهانه و عامدانه در پی «انقلاب‌زدایی» از شهر و محله‌ها بودند و می‌خواستند بافت شهر را به «تمدّنِ غربی» نزدیک سازند؛ به‌گونه‌ای که دیگر نباید ظاهر شهر، گویای شعارها و اندیشه‌های انقلابی باشد، بلکه دورۀ انقلابی به سر آمده است و باید از ارزش‌های انقلاب عبور کرد و به فضای «سازندگی» و «توسعۀ اقتصادی» و «سرمایه‌سالاری» و «ثروت‌اندوزی» وارد شد. در واقع، عالَمِ ارزشیِ انقلاب، سیاست‌های دولت سازندگی را - که بر مدار توسعۀ اقتصادی می‌چرخید - برنمی‌تابید و به همین دلیل، باید این ظواهر و جلوه‌ها کنار می‌رفتند تا زمینه برای «غلبۀ تکنوکراتیسم» فراهم می‌گردید. با برآمدنِ فرهنگ‌سراها، هرچه که در اختیار مسجد بود و یا ممکن بود که در امتداد خطّ فرهنگی ِانقلاب، از مسجد انتظار داشت و توان آن را در مسجد پدید آورد، از «مساجد» گرفته و به «فرهنگ‌سراها» سپرده شدند. به‌این‌ترتیب، مسجد از «شبکۀ نیروهای مبارز و نهضتی و سیاسی» به «محفلِ خلوت‌‌نشینانِ اسرار قُدسی»، و از «مرکز بسیجِ انقلابی برای جبهه‌ها» به «کانون سخنرانی‌های تکراری»، و از «سرچشمۀ تولیدِ نیروهای جوانِ مؤمنِ انقلابی» به «آرام‌کدۀ پیران و بازنشستگان» تبدیل شد. همچنین شیوعِ «حسِ دنیاطلبی» و «دیکتاتوری پول» و «غلیان ثروت‌های بادآورده» که جملگی برخاسته از سیاست‌های انقلاب‌گریزانۀ دولت سازندگی بودند، هرچه بیشتر موجبات «انزوا» و «عزلتِ» مساجد را فراهم کردند. ۳. ما محتاج «شبکه‌سازیِ اجتماعی» هستیم؛ یعنی باید ارزش‌های اسلامی و انقلابی به‌صورت «مویرگی» در عمق جامعه، به حرکت درآیند و جامعه با این ارزش‌ها، آمیخته شود. هر چند بخشی از این روند، وابسته به فضای مجازی است، اما نباید از «فضای واقعی» نیز غفلت کرد. در فضای واقعی، ما باید سطوحی از امکان‌ها را برای راه‌یابی به «ریزبدنۀ جامعه» و «لایه‌های خُردِ اجتماعی» بیابیم که یکی از مهم‌ترین آنها، مسجد است. مسجد، «حلقۀ وصلِ» همۀ قابلیّت‌های محلی و همچون «گرانیگاهِ قدسی» است. این «نقطۀ تقاطع»، چتری است که می‌تواند محله را از نظر غایات فرهنگی و سیاسی، صورت‌بندی و ساماندهی کند؛ به این معنی که می‌تواند زیر پوستِ محله، یک «شبکۀ ارتباطیِ به‌هم‌پیوسته» بسازد که از لحاظ تدبیرگریِ محلی، نقش «دولتِ نهان» را ایفا کند. در این حال است که «چسبندگیِ محلی» رخ می‌دهد و محله، «هویّتِ انقلابی» می‌یابد و از وضعِ «سیّالیّت» و «نوسان» و «واگرایی» خارج می‎‌شود. چنین شبکه‌هایی که معطوف به مسجد و مبتنی بر ارادۀ امام محله هستند، محلۀ «بی‌هویّت» و سرشار از «ناآشنایی» و «بیگانگی» را به یک بافتِ «شناسایی‌شده» و «مفصل‌بندی‌شده» تبدیل می‌کند که در آن، امکان تحرّک ضدّفرهنگی و ضدّامنیتی، به‌شدّت کاهش می‎‌یابد. ━⊰✾ 🇮🇷 ✾⊱━━━━─ @me_hosen ━━─━━━━⊰✾✿✾⊱🇮🇷‌
هدایت شده از خبرگزاری بسیج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مسجدی اثر گذار در اشتغالزایی بانوان روستای قلعه چم قم 🔹طبقه زیر زمین مسجد امام حسین علیه‌السلام روستای قلعه چم بخش سلفچگان به منظور اشتغالزایی و کارآفرینی در اختیار بانوان این روستا قرار گرفته است. Basijnews.ir/fa/news/9464912 @Basijnewsir
هدایت شده از خبرگزاری بسیج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اشتغالزایی برای ۵۰۰ خانوار در روستا 🔹اشتغالزایی برای ۵۰۰ خانوار در روستا بانوی کرمانشاهی، کارآفرینی که توانسته برای ۵۰۰ خانوارِ روستایی اشتغال ایجاد کند. Basijnews.ir/fa/news/9464914 @Basijnewsir
👴🏾 افزایش گرایش سیاه پوستان به اسلام بخاطر لانه جاسوسی! دوستی که مقیم آمریکا بود تعریف می کرد که پس از اعلام آزادی کارکنان زن، کودک و سیاه پوست سفارت آمریکا در تهران، این سوال در ذهن جامعه سیاهان ایجاد شد که چرا امام در کنار زنان و کودکان که در همه جا مورد ترحم هستند و بر اساس کنوانسیون ژنو این اسرا رها می شوند، چرا سیاهان را نیز آزاد کرده اند و پاسخ شنیدند که امام گفتند: "و سیاه‌پوستان، که عمری را تحت فشار و ظلم آمریکا به سر برده‌‏اند، و شاید به طور الزام به ایران آمده باشند، نسبت به آنان، در صورتی که جاسوسی آن‌ها ثابت نشده باشد، تخفیف دهید" همین مساله برای اقلیت ظلم کشیده سیاه در آمریکا که اسلام را دین مخالف نژادپرستی یافته بود جذاب شد تا جایی که سالیانه بیش از صد هزار تن از آنان در آمریکا مسلمان می شدند. این تنها یک گوشه از خاطرات شفاهی خارجی انقلاب است. چیزی که کلا فراموش شده و تبعات و آثار انقلاب در جهان تقریبا هیچ جا ثبت نشده است!! 👈 کاش به طلاب و دانشجویان غیر ایرانی مقیم یا موسسات خارجی مرتبط با ایران، پروژه ثبت این خاطرات سپرده بشود تا دیر نشده و صاحبان آن خاطرات زنده اند... 📍 @komeilialireza
حمایت دولت از زنان کارآفرین با هدف توسعه اشتغال بانوان متن کامل خبر👇 https://banovanonline.ir/?p=3274
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅️زنان شاهنامه در حیا وغیرتیم تمدن اصیل مکتب شهادتیم قسم به فاطمه که برترین زن است حجاب عاشقانه،خار چشم دشمن است. «کاری زیبا ازدختران انقلاب» «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
🔺آیت‌الله جوادی آملی: نباید به آدم‌ خوبِ بی‌عرضه یا بدِ اختلاسی مسئولیت اجرایی داد آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با رئیس مجلس: 🔹دو چیز مملکت را نگه می‌دارد؛ یکی سواد فعلی و دیگری امید آینده که مسئولان باید تلاش کنند این دو امر از دستشان در نرود. 🔹نباید مسئولیت اجرایی را به آدمهای خوبِ بی‌عرضه و یا بدِ اختلاسی داد، حضرت امیر علیه‌السلام، کمیل را مسئول منطقه‌ای کرد، سربازان اموی به این منطقه حمله بردند و آنجا را غارت کردند، حضرت نامه‌ای به کمیل نوشته که در نهج‌البلاغه آمده، مضمون آن این است که برخی تنها به درد دعای کمیل می‌خورند ولی توان اداره یک منطقه را ندارند! 🔹داشتن رهبر خوب، یک طرف قضیه است، ما بالاتر از امیرالمومنین(ع) که نداریم، اگر مدیران و کارگزاران با‌عُرضه وجود نداشته باشد و مردم در صحنه نباشند، شکست قطعی است! 🔹اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! /تسنیم @Akharinkhabar
🔺 تولید برق از گاز متان در مشهد 🔹عملیات اجرایی ساخت بزرگترین نیروگاه تولید برق از زباله در مشهد آغاز شد. @akharinkhabar
🔺رئیسی: در حوزه زن و خانواده کمبود قانون و آیین‌نامه و برنامه نداریم رئیس جمهور در دومین نشست ستاد ملی زن و خانواده: 🔹ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای قوانین این حوزه تمرکز کند. 🔹با سیاست‌گذاری درست و تولید محتوا، ماموریت هر یک از دستگاه‌ها را به خوبی تبیین و بر روند پیگیری این ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها نظارت کنید. 🔹ستاد ملی زن و خانواده پیگیر باشد تا مشاوران بجای خط گرفتن از برخی محافل بیگانه، بر اساس موازین اسلامی مشاوره دهند. 🔹تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های مردم‌نهاد در اجرای طرح‌هایی همچون مشاور خانواده @akharinkhabar
هدایت شده از 🌹 باهنر محله 🌹
کودکان و نوجوانان دوران ابتدایی 🌹 🎨 مسابقه ی رنگ آمیزی فرزندان حاج قاسم 📝 کاربرگ را چاپ نمایید یا از مدارس دوران ابتدایی باهنر محله و همچنین بعدنماز عشاء از مسجد دریافت نمایید . بعد از رنگ آمیزی عکس گرفته و برای مدیر کانال باهنرمحله با مشخصات ذیل در روبیکا یا ایتا ارسال نمایید . 📲 🔸️نام و نام خانوادگی 🔸️سن 🔸️شماره همراه یکی از والدین 🌺 ••┈••••✾•💐•✾•••┈••• @bahonar_mahale
هدایت شده از 🌹 باهنر محله 🌹
نوجوانان باهنرمحله سلام ⚘⚘⚘ 📢 💥پویش کشوری به خاطر حاج قاسم💥 📍به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 📩 با موضوع ویژگی های شاخص حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در پویش لینک زیر را لمس کنید👇 Survey.porsline.ir/s/DYYaNif نکات پویش بخاطر حاج قاسم: ✔️ پویش برای همه مقاطع تحصیلی دانش آموزان می باشد. 🗓زمان شروع پویش: ۳ ام دی الی ۱۳ ام دی ماه به مدت ۱۰روز می باشد. 🎁 به آثار برگزیده جوایز ارزنده اهدا خواهد شد. ✔️ برای شرکت در قرعه کشی و اهدای جوایز لازم هست دانش آموزان عزیز همه مراحل را اجرا کنند. عزیزان آثار را به ادمین کانال های معرفی شده ارسال کنید. آدرس کانال های مرتبط با پویش: ایتا: 🌐https://eitaa.com/nasle_soleimany بله: 🌐https://ble.ir/naslesoleimani 🌺 ••┈••••✾•💐•✾•••┈••• @bahonar_mahale
-208724222_-1458950915.pdf
471K
📋 نکاتی از جلسه *چه بگوییم؟! چگونه بگوییم؟!* @bashgah_morabian
این روزها برای رسالت جهاد تبیین در جمع دانش آموزان و دانشجویان توفیق حضور دارم. دیروز در یک جلسه ای هفت جمله روی وایت برد نوشتم و گفتم به نظر شما این جملات در روایات ما درباره چه کسی یا کسانی گفته شده است؟ 1-پیامبر درباره او فرمود باور نمی کنم کسی در امر ولایت ما محکم تر شود مگر او را بیشتر دوست داشته باشد. 2-از نظر قرآن او پهلوانی است که دلیر ترین انسانها را در سخت ترین اوقات آرام می کند. 3-به او احترام نمی گذارد مگر انسان کریم و به او بی احترامی نمی کند مگر انسان لئیم 4-هر قدر ایمان انسان قوی باشد او را بیشتر دوست دارد. 5-پیامبر درباره او فرمود هرکس ما را بیشتر دوست دارد او را بیشتر دوست دارد. 6-هرکس با او درست رفتار کند عمرش طولانی می شود. 7-خدا رزق و روزی را با او قرار داده است. گفتم به نظرتان این احادیث در مورد چه کسی است؟ هرکسی جوابی داد؛ یکی گفت درباره اهل بیت است، یکی گفت در مورد امام علی است، یکی گفت در مورد حضرت زهرا است و... به نظر شما اینها درباره چه کسی است؟ اینها روایاتی است که در اسلام برای جایگاه زن و جایگاه همسر از رسول گرامی اسلام و اهل بیت بیان شده است. وقتی گفتم اینها در مورد جایگاه زن است تا چند دقیقه همه کلاس مات و مبهوت بود. سکوت عجیبی جلسه را گرفته بود. گفتم بزرگواران امروز نمی گذارند آنچه از اسلام هست را بشنویم. گفتم تا به الان از اسلام در مورد زن چه شنیده بودید؟ به نظرم بزرگترین مشکل جوان و نوجوان ما نشنیده هاست. @darmasiretarikh