_ عدم .
دوستان میفرمایند مشکوک میزنی چرا انقدر چ.. ناله میکنی قیافه من🙂
دلم میخواد یه حرفیو اینجا بگم که جاش نیست😔🤣
ب قول کامیار:
تو تموم اون شبایی ک صد بار مُردم و زنده شدم
تو نبودی...
هی ب خودم گفتم امروز میاد اون امروز میاد
نیومدی ..:)