_ عدم .
دوستان میفرمایند مشکوک میزنی چرا انقدر چ.. ناله میکنی قیافه من🙂
دلم میخواد یه حرفیو اینجا بگم که جاش نیست😔🤣
ب قول کامیار:
تو تموم اون شبایی ک صد بار مُردم و زنده شدم
تو نبودی...
هی ب خودم گفتم امروز میاد اون امروز میاد
نیومدی ..:)
_ عدم .
یکی از رفقا رفته برا خودش کفن خریده منم کفن میخوام خب ینی چی 🙃 .
کفن ان شاءلله از نجف میخریم:))
ولی چ حس خاصی داره چیزی دستت باشه که آخرین بار تنت کنن و تا تهِ تهِش اون باشه بیخ ریشت .