eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
🗳بدعت در بهائیت ✍️مسئله انتخابات، نوعی بدعت در محسوب می شود، چرا که «عباس افندی» (فرزند و جانشین حسینعلی نوری) با تصور امتداد نسل برای محفلی به نام «بیت‌العدل»، وجود ولی امری کاملاً موروثی را واجب اعلام کرده بود، همانطور که در وصیت‌نامه خود آورده: «ای احبای الهی! باید ولی امر الله‎ ‎در زمان حیات خویش مَن هو بعده را تعیین‎ ‎نماید تا بعد‎ ‎از ‏صعودش ‏اختلاف حاصل‎ ‎نگردد. لهذا اگر ولد بکر [پسر بزرگ] ولی امر الله ‎مطهر [مظهر] الولد سر ابیه نباشد... باید‎ ‌‏غصن دیگر را‎ ‎انتخاب نماید...» [عبدالبهاء، الواح وصایا، ص13] 📌در واقع آنچه تحت عنوان انتخابات در مورد افتخار واقع می شود و نماد دموکراسی دراین است (هرچند، نحوه انتخابات هم خود محل نقد می‌باشد) خلاف رأی و عقیده سرکرده این فرقه است. 🔰 @adyanuniv 🔰
دویستمین سالگرد تولد باب، دروازه ای به سوی بلا یا نعمت؟ تا چندی پیش بهائیان (که معمولا از آب گل آلود ماهی می‌گیرند) باران‌های بهاری و نعمت‌های خداوند در سال جاری را به برکت دویستمین سالگرد ولادت علی محمد شیرازی می‌دانستند، اما چندی‌ست دیگر چنین صدایی از آن ها بلند نمی‌شود، زیرا در این سال بلاهای متعدد و اتفاقات ناگوارِ گونانونی برای مردم دنیا و ایران به وقوع پیوست که نظیر آن در سال‌های پیش کمتر بود.اتفاقاتی همچون سیل‌های گسترده‌، زلزله، سقوط هواپیما و از همه مهم‌تر شیوع ویروس که بسیاری را مبتلا نمود. چگونه بهائیان گفته‌‌های پیشین خود را توجیه می‌کنند؟ 🔰 @adyanuniv 🔰
دلّالی از نفس مردم / باند ❗️ 🔹به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باند احتکار ماسک که از برخی مناطق مرکزی کشور هستند شناسایی و متلاشی شد.[خبرگزاری دانا، شناسه خبر: 1585513.] 🔸در واقع تشکیلاتی که پیش‌تر، و معیشت مردم ایران را فدای طرح و تبلیغ خود در فضای بین المللی کرده و نقش ابزاری را برای دشمنان این مردم ایفا می‌کند، در شرایط کنونی، سلامت و جان مردم را دستمایه‌ی خود قرار داده است. 🔹آری؛ متأسفانه در شرایطی که به عنوان مدعی‌العموم، به هر بهانه‌ی به دنبال در است، خود نیز مستقیما زمینه‌ی نارضایتی عمومی و گسترش را بر علیه به پیش می‌برد. 🔸چرا که وقتی شاخه‌های مختلف اردوگاه را برای ایجاد تشویش عمومی بررسی می‌کنیم، متأسفانه به نقش‌آفرینی برخی لیدرهای پیرو برمی‌خوریم که به طور سیستماتیک، با دستورالعمل‌های صادر شده از سوی سرویس‌های خارجی، محوریت این جنگ روانی را به عهده گرفته‌اند. 🔹در این راستا، از و کالاهای ضروری گرفته تا تلاش برای محکومیت و در نتیجه افزایش های بین المللی برعلیه کشورمان، در حالیست که بهائیت، داعیه‌ای جز خدمت به وطن و شعاری جز وحدت انسان و تساوی ندارد! 🔰 @adyanuniv 🔰
. . . 🔴تبلیغ با طعم ❗️ 🔹در روزهایی که مردم در بحران، هراس و مقابله با هستند، مبلغین بدنبال فرصت هستند تا از آب گل آلود ماهی صید کنند و تحت عناوین مختلف اقدام به نمایند. 🔹 که یکی از مسئولین محفل آمریکا و نفوذی در شبکه ( VOA ) و یکی از شو‌من‌های مروج و بی عفتی می‌باشد به بهانه ارائه خدمات اقدام به جذب افراد در فضای مجازی می‌کند. ⚠️مراقب باشیم؛ ویروس کرونا با آزمایش شناسایی می‌شود اما مبلغین بهائی و دیگر فرقه‌ها به راحتی قابل شناسایی نیستند. 🔰 @adyanuniv 🔰
آیا بهائیت همچنان به اصلاحات امید دارد⁉️ . ⭕️رویکرد نرم و سازش‌کارانه‌ی جریان در قبال ، حس خوش‌بینی و امیدواری آن را به جریان اصلاح‌طلبی تا جایی زنده کرد، که برخی عناصر همچنان به جریان اصلاحات امید دارند! . . 🔸# مراجع عظام تقلید بارها خطر در ایران را به مسئولین و اقشار مختلف مردم تذکر داده و از هرگونه ارتباط با این فرقه‌ی ضاله منع کرده‌اند. . 🔻اما برخی دولت‌ها، همسو با دشمنان و در پی راضی کردن آن‌ها از خود، خواسته یا ناخواسته سعی در برآورده کردن خواسته‌های بهائیت در را داشته و دارند. تا جایی که اسبق، طی نامه‌ای سعی در تغییر قوانین موضوعه برای حمایت از داشت. . 🔻دولت فعلی نیز با نگارش منشور موسوم به و یا حمایت علنی برخی مسئولین نظیر از بهائیان، امیدها را در دل برای به رسمیت شناخته شدن زنده کرد. . ⭕️این رویکرد در واقع، حس خوش‌بینی و امیدواری تشکیلات بهائیت را به جریان اصلاحات زنده کرد. . ❌تا جایی که یکی از وبلاگ‌نویسان در مورد کنفرانس ضدایرانی بهائیان در شیکاگو می‌نویسد: «آیا مذاکرات انجام شده در کنفرانس و حملات تند به حکومت ایران، این زمینه را برای افراد راست و تندروی داخل حاکمیت ایجاد نمی‌کند که برای فشار‌ خود بر بهائیان ايران، بهانه‌ی قانع کننده‌ای بیابند و اصلاح طلب‌ها را خلع سلاح نموده و بگویند که دیدید ما گفتیم بهاییان ایران سر سازگاری با حكومت را ندارند و دنبال درگیری، براندازی و خشونت هستند». 🔰 @adyanuniv 🔰
اعضای تشکیلات بهائی، باید مجازات شوند تشکیلات بهائی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با پناه بردن به لانه جاسوسی، خیانت‌های خود را به ایران اسلامی آغاز کرد. این تشکیلات در تمامی حوادث، همواره به عنوان تشکیلاتی برانداز در ایران و همراه با دولت‌های متخاصم عمل کرده و نقش پررنگ آن در تمامی اغتشاشات به چشم می‌خورد. . اما به رغم غیرقانونی اعلام شدن تشکیلات بهائی در سال 1362 و به رغم ادعای تعطیلی تشکیلات بهائیت در ایران، این شجره خبیثه با تغییر نام تشکیلات خود به هیئت یاران، از ادامه فعالیت‌های خائنانه‌ی خود در ایران دست نکشید. . لذا اکنون که برای باری دیگر، بهائیت نه تنها به عنوان یک تشکیلات برانداز در پوشش دینی ساختگی، بلکه حامی مالی و فکری جریان‌های برنداز شناخته می‌شود، نهاد موسوم به بیت العدل عملا یک تشکیلات متخاصم در ایران محسوب شده و هرگونه ارتباط تشکیلاتی بهائیان ایران با بیت العدل قطعا جرم تلقی خواهد شد و باید برای مرتبطین با تشکیلات بهائی مجازات در نظر گرفته شود. 🔰 @adyanuniv 🔰
⭕️ ، موضوع جریان‌سازی جدید بهائیت❗️ . 💢مسئله از آن‌جا شروع می‌شود که (نماینده‌ی مجلس) وقتی می‌خواهد برای کارت هوشمند ملّی ثبت‌نام کند، با گزینه‌ی «سایر» در بخش «دین» مواجه می‌شود. او با اعلام تذکری به وزیر کشور، خواستار عمل به اصل سیزدهم اساسی کشور در رسمیت داشتن چهار دین الهی اسلام، یهود، و شد و وجود گزینه‌ی «سایر» را به معنای رسمیت‌بخشی به فرقه‌های ضالّه از جمله دانست.[ خبرگزاری تسنیم، مورخ: 1398/10/8.] . ♨️اما همین مسئله، زمینه‌ی سوءاستفاده‌ی رسانه‌های معاند و را فراهم کرد و موضوع جریان‌سازی داخلی و جهانی تشکیلات بهائیت برعلیه شد. . 💢خبرگزاری (انگلیس) از رسمی شدن حذف در کشور قلم زد و رسانه‌ی از اجباری برای دریافت خدمات اجتماعی سخن گفت. دفتر جامعه جهانی در نیز مدعی شد: به دلیل راستگویی در مورد ایمان خود مجازات می‌شوند. سایر رسانه‌های بهائی هم این اقدام را به در ایران تعبیر کردند. 🔰 @adyanuniv 🔰
⭕️ ، موضوع جریان‌سازی جدید بهائیت❗️ ♻️اما در نقد و بررسی این جریان‌سازی تشکیلات بهائیت و حامیانش، ذکر نکاتی را ضروری می‌دانیم: . 🔰اول: یکی از ترفندهای برای طرح و تبلیغ خود، استفاده از شگرد مظلوم‌نمایی است. لذا هرآنکس که زمینه‌ی بکارگیری این شگرد تبلیغی بهائیت و بهانه‌ای برای طرح نام آن، در فضای داخلی و بین المللی را فراهم نماید، خواسته یا ناخواسته به نفع جریان بهائیت عمل کرده است. . از این‌رو برداشت نویسنده، اینست که اعلام دین برای دریافت کارت ملّی، نوعی آمارگیری به حساب آمده و وجود گزینه‌ی «سایر»، به معنای به رسمیت شناختن بهائیت یا هیچ فرقه‌ی ضالّه‌ی دیگری نیست. فقط این اقدام زمینه را برای سوءاستفاده‌ی بدخواهان ایران اسلامی فراهم می‌سازد. . 🔰دوم: اما اگر طبق نظر کارشناسان، وجود گزینه «سایر» در بخش دین (برای دریافت کارت ملّی)، بر خلاف اصل سیزدهم قانون اساسی کشور است، مسئولین امر نباید تحت تأثیر فشارهای داخلی و خارجی قرار گرفته و بر روی اصول قانون اساسی قاطع بایستند. چرا که هر قدم کوتاه آمدن، خصوصاً در مقابل فرقه‌ای چون بهائیت، از طرفی پیروزی برای آن خواهد بود، از طرفی در قدم‌های بعدی، درخواست‌های زیاده‌خواهانه‌تری را دنبال می‌کنند. . 🔰سوم: همان‌گونه که سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت، انحصار گزینه‌ی دین به چهار دین الهی رسمی کشور، مانع دریافت کارت ملّی برای دگراندیشان در جمهوری اسلامی نیست تا شبکه‌های معاند از آن به هولوکاست تعبیر کنند.[ باشگاه خبرنگاران جوان، تیتر خبرکد خبر: ۷۲۲۶۹۷۱، تاریخ انتشار: 1398/11/8.] بلکه بهائیان می‌توانند با اقتدا به پیشوای خود عبدالبهاء، با اظهار اعتقاد خود مطابق خواست جامعه و قانون، حتی با کمترین محدودیتی مواجه نشوند.[ عبدالبهاء، سال‌ها به دروغ خود را مسلمان جا می‌زد: قرن بدیع، ج 3، ص 318.] . 🔰چهارم: جالب است بدانیم کشورهایی که اکنون عدم وجود گزینه «سایر» در ستون ادیان برای دریافت کارت ملّی را دستاویزی برای فشار بر جمهوری اسلامی قرار داده‌اند، همان‌ها هستند که حضور برخی ملّیت‌ها را در کشورشان ممنوع یا محدود کرده‌اند! لذا چگونه می‌توان رفتار آنان در دستاویز قرار دادن ایران‌دوستی برای حمایت از جریان‌های برانداز همچون بهائیت را از روی خیرخواهی و ایران‌دوستی دانست؟! . 🔰پنجم: اگر به راستی منطق بهائیت اینست که: «زخم ستمکاران را مرهم نهید و درد ظالمان را درمان شوید. اگر زهر دهند، شهد دهید. اگر شمشیر دهند، شکر و شیر بخشید. اگر اهانت کنند، اعانت نمایید».[ فاضل مازندرانی، رساله امر و خلق، ج 3، ص 228.] و یا ظلم‌پذیری اصلی رفتاری در بهائیت معرفی می‌شود[جی اسلمنت، بهاءالله و عصر جدید، ص 191.]؛ پس چرا نوع رفتار با عناصر خود را ظلم معرفی کرده و برای تحت فشار گذاشتن کشورمان، در مراکز جهانی تظلم‌خواهی می‌کند؟! 🔰 @adyanuniv 🔰
🔹پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویدئویی در یک سایت آمریکایی منتشر شد که بازخورد‌های زیادی به همراه داشت. . 🔸 در این ویدئوی پنج دقیقه‌ای که از اتاق نشیمن خانه‌اش ساخته به جامعه آمریکا می‌گوید گول حرف رسانه‌های چپ و در غیرقانونی خواندن سلیمانی را نخورند. . خودش را «یک ایرانی» که جامعه ایران را دقیق می‌شناسد معرفی می‌کند و به‌عنوان نماینده مردم ایران می‌گوید: «مردم سلیمانی را تروریست می‌دانند و از ترور او و از کار ترامپ عمیقا خوشحالند» . . . 📸 میرزا حسینعلی نوری ملقب به بهاء الله: با دشمنان نشست و برخاست نکنید و از آن ها چیزی نشنوید حتی اگر آیات خداوند را برای شما بخوانند! 📝 بگو مبادا با دشمنان خداوند [مقصود، دشمنان آیین جعلی بهائیت می باشد] همنشینی کنید و مبادا سخنان ایشان را بشنوید حتی اگر آیات خداوند عزیز و حکیم را بر شما بخوانند. 📚 مجموعه ی الواح مبارکه، ص360و361. 🔰 @adyanuniv 🔰
🔶 علیه‌السلام از نگاه (۳) 🔶 (متوفاى۹۷۳هـق) پیرامون آن حضرت چنین می نویسد: جعفر الصادق ومن ثم کان خلیفته ووصیه ونقل الناس عنه من العلوم ما سارت به الرکبان وانتشر صیته فی جمیع البلدان وروى عنه الأئمة الأکابر کیحیى بن سعید وابن جریج والسفیانین وأبی حنیفة وشعبة وأیوب السختیانی. جعفر صادق [علیه‌السلام] از آنجاست که او خلیفه و وصی او [ علیه السلام ] بود و مردم علومی را از او نقل نمودند که مسافران علم و دانش را بدان سو جلب می نمود و آوازه آن در همه جا انتشار یافت؛ پیشوایان بزرگی همچون: یحیی بن سعید و ابن جریج و دو سفیان (سفیان ثوری و سفیان بن عیینه) و ابو حنیفه و شعبه و ابو ایوب سختیانی از آن حضرت روایت نقل کرده اند. 📚 الصواعق المحرقة علی أهل الرفض والضلال والزندقة ج۲ ص۵۸۶ ، الهیثمی، ابوالعباس أحمد بن محمد بن علی ابن حجر (متوفاى۹۷۳هـق)، تحقیق: عبد الرحمن بن عبد الله الترکی - کامل محمد الخراط، ناشر: مؤسسة الرسالة - لبنان، الطبعة: الأولى، ۱۴۱۷هـق - ۱۹۹۷م 🔰 @Adyanuniv🔰
🔶 علیه‌السلام از نگاه (۴) 🔶 (متوفاى۸۵۲ ه.ق) پیرامون می نویسد: جعفر بن محمد بن علی بن الحسین بن علی بن أبی طالب الهاشمی أبو عبد الله المعروف بالصادق صدوق فقیه إمام. جعفر بن محمد بن علی بن حسین بن علی بن بی طالب هاشمی اباعبد الله معروف به صادق، فردی راستگو، فقیه و امام بود. 📚 تقریب التهذیب ج۱ ص۱۴۱ ، العسقلانی الشافعی، أحمد بن علی بن حجر ابوالفضل (متوفاى۸۵۲ ه.ق)، تحقیق: محمد عوامة، ناشر: دار الرشید - سوریا، الطبعة: الأولى، ۱۴۰۶هـق - ۱۹۸۶م 🔰 @Adyanuniv🔰
دلم هواى بقیع دارد و غم صادق عزا گرفته دل من ز ماتم صادق دوباره بیرق مشکى به دست دل گیرم زنم به سینه که آمد محرم صادق ◾️ شهادت جانسوز امام صادق علیه السلام تسلیت باد. 🔰 @Adyanuniv🔰
گرفته دل دوباره بساط غم به راه شد.mp3
7.21M
علیه السلام [ گرفته دل دوباره ، بساط غم به راه شد - زمینه ] 🎤بانوای:کـربلایی جـواد مـقدم ◾️ایام شهادت امـام صـادق(ع) 📆چـهارشنـبه ۵ تــیر مـاه ۱٣٩٨ 📌هیئت جنت العباس شـهریار 🔰 @Adyanuniv🔰
🔶 علیه‌السلام از نگاه (۵) 🔶 (متوفاى ۶۸۱ ه.ق) را این گونه توصیف می کند: جعفر الصادق أبو عبد الله جعفر الصادق بن محمد الباقر بن علی زین العابدین بن الحسین بن علی بن أبی طالب رضی الله عنهم أجمعین أحد الأئمة الاثنی عشر على مذهب الإمامیة وکان من سادات أهل البیت ولقب بالصادق لصدقه فی مقالته وفضله أشهر من أن یذکر وله کلام فی صنعة الکیمیاء والزجر والفأل وکان تلمیذه أبو موسى جابر بن حیان الصوفی الطرسوسی قد ألف کتابا یشتمل على ألف ورقة تتضمن رسائل جعفر الصادق وهی خمسمائة رسالة. ابا عبد الله جعفر صادق فرزند محمد باقر فرزند علی زین العابدین فرزند حسین بن علی بن ابی طالب، یکی از امامان دوازده گانه طبق عقیده می باشد. ایشان از آقایان و بزرگان (علیهم السلام) بشمار می رود و به دلیل راستگویی در گفتارش ملقب به شده است، فضیایلش مشهور تر از آن است که ذکر شود. از وی در علم شیمی و پیشگویی صاحب نظر بود. ابو موسی جابر بن حیان یکی از شاگردان اوست که کتابی مشتمل بر هزار برگ تألیف نموده که متضمن رساله های جعفر صادق [علیه السلام] است که مقدار آنها به پانصد رساله می رسد. 📚 وفیات الأعیان و انباء أبناء الزمان ج۱ ص۳۲۷ ، إبن خلکان، ابوالعباس شمس الدین أحمد بن محمد بن أبی بکر (متوفاى۶۸۱ هـق)، تحقیق احسان عباس، ناشر: دار الثقافة - لبنان. 🔰 @Adyanuniv🔰
🔶 علیه‌السلام از نگاه (۶) 🔶 علی بن احمد مکی، مشهور به (متوفای ۸۸۵ ه.ق) از علمای مالکی مذهب اهل سنت می‌نویسد: کان جعفر الصادق ابن محمّد بن علیّ بن الحسین علیهم السلام من بین إخوانه خلیفة أبیه محمّد بن علیّ علیهما السلام ووصیّه والقائم بالإمامة من بعده ، و برز على جماعتهم بالفضل وکان أنبههم ذِکراً وأعظمهم قدراً ، ونقل الناسُ عنه من العلوم ما سارت به الرکبانُ وانتشر صیته وذِکرُه فی سائر البلدان ، ولم ینقُل العلماء عن أحدٍ من أهل بیته ما نُقل عنه من الحدیث . وروى عنه جماعة من أعیان الاُمّة وأعلامهم مثل : یحیى بن سعید وابن جریج ومالک بن أنس والثوری وابن عیینة وأبو حنیفة وشعبة وأبو أیّوب السجستانی وغیرهم. جعفر الصادق ابن محمد بن علی بن الحسین علیهم السلام در بین برادرانش جانشین و و امام بعد از پدرش، محمد بن علی علیهماالسلام بود. و فضل او بر جماعت آنان روشن و نامش بلند و مقامش والاتر از آنان بود و مردم به اندازه‌ای از وی نقل علوم کردند که در تمام نقاط دنیا منتشر شده و شهرتش سرتاسر جهان را فرا گرفت و علماء آنقدر حدیث از وی نقل که از هیچ یک از نقل نکرده اند. از او جماعتی از بزرگان امت همچون: یحیى بن سعید و ابن جریج و مالک بن أنس و الثوری و ابن عیینة و أبو حنیفة و شعبة و أبو أیّوب السجستانی و غیر از اینها از او روایت نقل کرده اند. 📚 الفصول المهمة فی معرفة الأئمة ج۲ ص۲۱۱ ، المالکی المکی، علی بن محمد بن أحمد المعروف بابن الصباغ (متوفای ۸۸۵هـق) 🔰 @Adyanuniv🔰
✅روایت امام صادق(ع) در رد تصوف در روایتی به سند صحیح از احمد بن محمد بزنطی آمده که مردی به خدمت امام صادق (علیه السلام) رسید و عرض کرد: «در این زمان قومی پیدا شده‌اند که به آن‌ها صوفی می‌گویند. درباره آن‌ها چه می‌فرمایید؟ امام (علیه السلام) در پاسخ فرمود: انهم اعداءنا فمن مال الیهم فهو منهم و یحشر معهم سیکون اقوام یدّعون حبّنا و یمیلون الیهم و یتشبهون به هم و یلقبون انفسهم بلقبهم و یأوّلون اقوالهم ألا فمن مال الیهم فلیس منّا و إنّا منهم برآء و من انکرهم و ردّ علیهم کان کمن جاهد الکفار بین یدی رسول الله (صل الله علیه واله وسلم) [۱] 🌟آن‌ها (صوفیان) دشمنان ما هستند، پس هرکس به آن‌ها میل پیدا کند از آنان است و با آن‌ها محشور خواهد شد. به‌زودی کسانی پیدا می‌شوند که ادعای محبت ما را می‌کنند و به ایشان نیز تمایل نشان می‌دهند، خود را به ایشان تشبیه نموده و لقب آنان را بر خود می‌گذارند و گفتارشان را تأویل می‌کنند. بدان که هرکس به ایشان تمایل نشان دهد؛ از ما نیست و ما از او بیزاریم و هرکس آن‌ها را رد کند مانند کسی است که در حضور پیامبر (صلی الله علیه و آله) با کفار جهاد کرده است.» محدث قمی، شیخ عباس، سفینه البحار، نشر اسوه، قم، ج ۵، ص ۱۹۷ 🔰 @Adyanuniv🔰
unnamed.jpg
38.6K
شبه نظامیان «» خود را « جنگجو» می‌نامند و اعتقاد دارند که تا تمامی دنیا را مسیحی نکنند مسیح ظهور نخواهد کرد. اکثریت صاحبان و فروشندگان اسلحه در آمریکا اوانجلیست می‌باشند، آنها یک اتحادیه ملی را به نام «انجمن ملی تفنگ‌داران برای مسیح» به‌وجود آورده‌اند. آنها در آمریکا بیش از 5 میلیون هوادار و عضو دارند که در تبلیغات خود اعلام می‌دارند "ایالات متحدة آمریکا باید به یک «جمهوری مسیحی» تبدیل گردد". این دسته خود را «بازماندگان» می‌نامند و مطابق اعتقادات آنها در جنگ آخرالزمانی تنها «بازماندگان این جنگ نهایی خواهند بود». تمامی اعضای این گروه را را فقط سفیدپوستان تشکیل می‌دهند و خود را از نژاد برتر تصور می‌کنند و مطابق اعتقادشان در پایان جنگ نهایی، آنها حاکمان جهان برای مدت یک هزار سال به رهبری مسیح خواهند شد. این گروه برای روزهای جنگ آرمگدون در حال ذخیره‌سازی غذا، دارو، طلا، نقره و اسلحه می‌باشند که با عنوان «توشه بقا» از آن نام برده می شود. ایشان معتقدند که توسط آنها حوادثی باید به وقوع بپیوندد تا مسیح دوباره ظهور نماید. آنها وظیفه دینی دارند برای تسریع در عملی شدن این حوادث کوشش نمایند. آنها تبلیغ می‌کنند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت مداخله کرده است و اعلام می‌دارند که خواست دولت اسرائیل در حقیقت خواست می‌باشد و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تأسیس کشور از رودخانه ، خواست مسیح می‌باشد که به زودی عملی خواهد شد. 🔰@adyanuniv 🔰
✅ بانک اطلاعات تخصصی فرق و ادیان اطلاعات تخصصی نقد فرق و ادیان. 👇🏼 🔸شیعه شناسی 🔹مسیحیت 🔸زرتشت 🔹وهابیت 🔸بهائیت 🔹تصوف 🔸 عرفان های نوظهور 🔹 احمدالحسن 🔰 @Adyanuniv🔰 منتظر حضور گرم شما هستیم...
images.jpeg-۷.jpg
12K
هرکسی در گرو خود را عقیده است که برای شان است تمام عالم در است گنه محصول جد ما است خدایش بر به یُمن آن گناه ما فرو ریخت بوده این خاص که ابنِ خویش می کردند قربان و عقلِ خلق عالم نمی خواهد پسندد بهر آدم گنه را خلق عالم کرده باشد به جایش بی گناهی رفته باشد ازین بوده که اعتراضی نموده زین عمل گویا به که شخصی را نباید جای بابش بگیرند و نمایندش به حضرت مسلّم بوده مذموم نزد رب عالم که فرزندی بجای باب محکوم شود در دادگاهی بعد معدوم خلق را بر توبه کاری فرا خواند ز سوی ذات باری و نبی هم در کتابش ندانسته چنین چیزی ز باغ و ، سُراینده: استاد محی الدین 🔰 @adyanuniv 🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 این نماهنگ جهانی شد... 📍به تو از دور سلام... 🎙با نوای محمدحسین پویانفر 🔰 @Adyanuniv🔰
🌗 خورشید گرفتگی امروز در قم از ساعت "57:'9:01 اوج کسوف "23:'10:14 و پایان آن در ساعت "26:'11:36 📸 4 صورت خواندن «نماز آیات» مطابق با نظر رهبر انقلاب 🔰 @Adyanuniv🔰
همراهان گرامی؛ 🎊 شریک در ثواب 🎊 اگر میخواهید در اجر و ثواب ارسال روزانه حدیث به ۱۳ زبان زنده دنیا با ما شریک باشید، ما را به دوستان خود معرفی کنید. زبانهای: 🇬🇧 انگلیسی 🇫🇷 فرانسوی 🇮🇹 ایتالیایی 🇪🇸 اسپانیایی 🇩🇪 آلمانی 🇹🇷 ترکی استامبولی 🇷🇺 روسی 🇵🇹 پرتغالی 🇮🇷 فارسی 🇵🇰 اردو 🇳🇪 هندی 🇮🇩 اندونزیایی 🇦🇿 آذری 📩 جهت دریافت پیامک حدیثی به زبان های انتخابی خود، 1️⃣ ابتدا شماره ما را در گوشی خود ذخیره کنید. 📲 +98 919 663 8823 و سپس 2️⃣ زبان یا زبانهای انتخابی خود را به همان شماره در واتساپ پیامک کنید. 🌐 "مرکز بین المللی تبادلات فرهنگی و دینی" 📲 *989196638823* 🔰 @adyanuniv 🔰
همراهان گرامی؛ 🎊 شریک در ثواب 🎊 اگر میخواهید در اجر و ثواب ارسال روزانه حدیث به ۱۳ زبان زنده دنیا با ما شریک باشید، ما را به دوستان خود معرفی کنید. زبانهای: 🇬🇧 انگلیسی 🇫🇷 فرانسوی 🇮🇹 ایتالیایی 🇪🇸 اسپانیایی 🇩🇪 آلمانی 🇹🇷 ترکی استامبولی 🇷🇺 روسی 🇵🇹 پرتغالی 🇮🇷 فارسی 🇵🇰 اردو 🇳🇪 هندی 🇮🇩 اندونزیایی 🇦🇿 آذری 📩 جهت دریافت پیامک حدیثی به زبان های انتخابی خود، 1️⃣ ابتدا شماره ما را در گوشی خود ذخیره کنید. 📲 +98 919 663 8823 و سپس 2️⃣ زبان یا زبانهای انتخابی خود را به همان شماره در واتساپ پیامک کنید. 🌐 "مرکز بین المللی تبادلات فرهنگی و دینی" 📲 *989196638823* 🔰 @adyanuniv 🔰
🔶 علیه‌السلام از نگاه (۷) 🔶 (متوفاى ۸۷۴ ه.ق) از علمای مذهب می باشد، چنین می نگارد: [ما وقع من الحوادث سنة ۱۴۸] وفیها توفی جعفر الصادق بن محمد الباقر بن علی زین العابدین بن الحسین بن علی بن أبى طالب رضی الله عنهم، الإمام السید أبو عبد الله الهاشمی العلوی الحسینی المدنی ... وکان یلقب بالصابر، والفاضل، والطاهر، وأشهر ألقابه الصادق ... وحدث عنه أبو حنیفة وابن جریج وشعبة والسفیانان ومالک وغیرهم. وعن أبی حنیفة قال: ما رأیت أفقه من جعفر بن محمد. آنچه در سال ۱۴۸ واقع شده است: و در این سال جعفر صادق فرزند محمد باقر فرزند علی زین العابدین فرزند حسین بن علی بن ابی طالب وفات کرد. او امام، آقا اباعبد الله هاشمی مدنی بود. به صابر و فاضل و طاهر ملقب شده بود و مشهورترین القابش، صادق بود ... افرادی همچون ابوحنیفه و ابن جریج و شعبه و سفیان بن عیینه و سفیان و ثوری و مالک و غیر از اینها از او حدیث نقل کرده اند. و از نقل است که گفت: کسی را فقیه تر از جعفر بن محمد ندیدم. 📚 النجوم الزاهرة فی ملوک مصر والقاهرة ج۲ ص۸، الأتابکی، جمال الدین أبی المحاسن یوسف بن تغری بردى (متوفاى۸۷۴هـق)، ناشر: وزارة الثقافة والإرشاد القومی – مصر 🔰 @Adyanuniv🔰