براتون کسیو ارزو میکنم که :
حامی باشه کسی که بتونید
بدون ترس از قضاوت همه چیو بهش تعریف کنید
کسی که هیچوقت بهتون حس ناکافی بودن نده . .
کسی که جوری نگاهتون کنه انگار خوشگلترین موجود دنیایید
کسی که روزای خوب و بد همیشه پیشتون باشه :)
هه هه هه
یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی؛گند میزنه.. دیگه این دنیا جای قشنگی نیست
ولی به نظرم عاشقِ کسی بشید که
ناراحتی شما بزرگترین دغدغه زندگیش باشه !
غمتونو برین به هوش مصنوعی بگین ولی به کسی که باش مهم نیست نگین..