eitaa logo
اخبار روز ۲۴
16.9هزار دنبال‌کننده
16.5هزار عکس
13.7هزار ویدیو
14 فایل
📌به روز ترین اخبار جهان و ایران را #اینجا دنبال کنید 😍تبلیغات پر جذب👇😍 @mr_mjr313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️شادی صهیونیستها در جشن ایرانی کشون پوریم ↙️سپاه پاسداران/پاسدار انقلاب https://eitaa.com/joinchat/43384916C535fee03b1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نمیخوایم لخت شیم ؟ 🔹‌ هر کی گفت تو این جنبش ما دنبال برهنگی و آزادی جنسی و لخت شدن و فحشا و ... نیستیم این کلیپ رو بزنید تو صورتش!
⭕️قابی ص،دردناک از پرايد ۳۰۰میلیونی ناقابل در مسیر زاهدان به خاشِ سیستان وبلوچستان؛ درسته جان ایرانی ها ارزش نداره براتون، به فکر آبروی ایران باشید آقایون خودرو ساز!! 👤سَیّدبلوچ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️موسسه فرهنگی مصاف پس از ساخت اسلحه پیشرفته اینبار دستگاه فرز CNC تولید کرد! 🔹وقتی یک موسسه که کار تخصصی‌اش مباحث مهدویت و فرهنگی است توانسته دستگاه مورد نیاز بازار و سلاح تولید کند قطعا شرکت‌های تخصصی و بنام می‌توانند کارهای بزرگتری کنند فقط باید اراده و روحیه انقلابی و جهادی پای کار باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یاسمین میظر پژوهشگر ارشد دانشگاه آکسفورد: ربع پهلوی قمارباز نه سواد دارد نه شعور و لیاقت ندارد نماینده هیچ ایرانی باشد! ▪️در کنفرانس مونیخ به پهلوی اجازه ندادن در سالن اصلی سخنرانی کند. اتحادیه اروپا و آمریکا پهلوی را جدی نگرفته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت دانش‌آموزان از ماجرای مسمومیت در مدارس‌شان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹چرا امام زمان(عج) از دیدگان مخفی شدند؟ 🎙سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۵۳
آغاز فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از فردا 🔹ایران‌خودرو به‌مناسبت نیمه‌‎شعبان از چهارشـنبه تا جمعه برنامه فروش فوق‌العاده محصولات خود را به اجرا می‌گذارد. 🔹موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعتراف عبدالمالک ریگی، فرمانده کل گروهک تروریستی جندالله به قدرت وزارت اطلاعات ایران
⭕️ دستگیری عامل آتش سوزی عمدی ۱۰ هکتار از تالاب انزلی 🔸سبحانی، دادستان بندرانزلی: 🔹۱۰ هکتار از بستر تالاب انزلی در محل سوسر روگا نیمه‌های دیشب طعمه حریق شد که بدون صدمات جانی اطفاء شد. 🔹پس از تحقیقات مقدماتی مشخص شد این حریق عمدی است و در همین رابطه یک مظنون شناسایی و دستگیر شد.
▪️زیباکلام رسما عامل مسمومیت را حاکمیت معرفی می‌کند. کیانیان رسما پلیس را دشمن دانش‌آموزان اعلام می‌کند. منصوری رسما می‌گوید مذهبی‌ها دارند دخترکشی می‌کنند. همه هم لاطائلات و مزخرفات و فوتوشاپ. آن وقت می‌گویند چرا جلو اطلاع‌رسانی این جماعت را می‌گیرند و علیه‌شان اعلام جرم می‌کنند. 💬 دانیال معمار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیمت خودروهای مونتاژی سه برابر گران‌تر از قیمت واقعی!
🔸معرفی نامزد‌های نهایی هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت 🔹نامزد‌های نهایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که این روز‌ها در سراسر کشور در حال برگزاری است معرفی شدند.
🔺آرمیتای ما و آرمیتای شما ! .
⭕️ وحیدی: شناسایی عوامل و مسببان ناآرامی‌های مدارس ادامه دارد 🔸وزیر کشور: 🔹با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد که در مراحل بعدی به اطلاع مردم می رسد.
⭕️جزییات دستگیری چندین نفر درباره مسمومیت برخی دانش‌آموزان/ معاون وزیر کشور: برخی موارد که جنبه غیرمعاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شدند 🔹معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری و بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور گفت: براساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، تعدادی از افراد در ۵ استان شناسایی و دستگیر شدند. 🔹براساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، تعدادی از افراد در ۵ استان کشور شناسایی و دستگیر شدند و مشغول تحقیق و بررسی کامل هستیم. نتایج تکمیلی به اطلاع خواهد رسید. 🔹برخی موارد که جنبه غیرمعاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شدند. نکته مهم این است که با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب و استرس این مساله به خوبی مدیریت می‌شود و با هوشمندی مردم از عبور میکنیم.
⭕️واکنش خواهر شهید روح‌الله عجمیان به پادرمیانی رامبد جوان و شهاب حسینی برای بخشش قاتلین شهید خواهر شهید عجمیان: «وقتی برادرم با این دو بازیگر سینمای ایران مواجه می‌شود، به آنها می‌گوید: اگر پیام‌ها و پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی داد.» وی می‌گوید: امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آنها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند.
مهم‌ترین اعمال شب نیمه شعبان عیدتون مبارک، التماس دعا ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببينيد| ای قلم سوزلرینده اثر یوخ 🎙مداحی آقای ابراهیم رهبر درباره امام زمان (عج) در حضور رهبر معظم انقلاب.
توضیحات وزارت کشور درباره بدحالی دانش‌آموزان بیانیه شماره ۳ وزارت کشور: 🔹پیرو بیانیه‌های قبلی در مورد برخی رخدادها و مسایل پیش آمده در تعدادی از مدارس کشور، باستحضار مردم شریف و مومن ایران می‌رساند در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) در واجا، سپاه پاسداران و فراجا در ۶ استان خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خراسان و البرز، تعدادی از افرادی که به تهیه مواد تحریک‌کننده و انتشار آن در بین دانش‌آموزان عزیز اقدام کرده بودند که به بروز عوارض و ناراحتی برای دانش آموزان منجر شده است، شناسایی و دستگیر شدند. 🔹برابر اطلاع واصله در مورد یکی از تیم‌های چهار نفره، سه نفر از آنان دارای سوء سابقه از جمله فعالیت در اغتشاشات اخیر هستند و ارتباط آنان با رسانه‌های معاند خارجی که نقش برجسته‌ای در اغتشاشات و جنگ ترکیبی اخیر داشته‌اند، محرز شده است. 🔹یکی از اعضای این تیم ضمن انتقال مواد تحریک کننده از طریق فرزند خود به داخل مدرسه و انتشار آن در بین دانش آموزان، پس از بروز بدحالی تعدادی از عزیزان دانش آموز بلافاصله به تهیه فیلم از آنان در داخل مدرسه و بیمارستان اقدام کرده و صحنه بدحالی دانش آموزان را برای رسانه های معاند ارسال می‌کند تا در راستای سناریوی ایجاد هراس و دلهره در ملت عزیز و دانش آموزان و به تعطیلی کشاندن مدارس بهره برداری شود که اطلاعات تکمیلی از این دستگیری ها پس از پایان تحقیقات توسط سازمان های ذیربط به اطلاع خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🔸 میلاد صاحب الزمان مبارک باد