بسمهتعالی
👈 امکان ثبتنام طلاب آزاد در درس مکاسب ۵
به اطلاع میرساند:
بر حسب توافق صورتگرفته با مدیریت محترم مدرسه انوار طاها (واقع در خ معلّم، کوچه۱۲، جنب جامعه مدرسین)، ثبت نام در درس مکاسب ۵ استاد علمالهدی در ساعت ۷ صبح برای عموم طلاب آزاد است (البته با ظرفیت محدود).
متقاضیان در صورت بروز مشکل در ثبت درس مزبور در سامانه نجاح، به دفتر مدرسه (جناب آقای جعفری) مراجعه کنند.
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#قدرت_بر_تسلیم
#شرائط_عوضین
#بیع_مکاسب
#مکاسب_بخش۵_ترم۱
#کتاب_المکاسب
#اطلاعیه_ها
⏯ @Alamolhoda_org
e (005) Kefaiah-4 Alamolhoda_org.mp3
15.05M
#کفایة_الاصول_بخش۴
جلسه ۵
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
ج۲، ص۱۸۸: فلا إشكال حينئذٍ في المشروط والموقّت. و يسهل...
۳۱ شهریور ۹۸
#شرایط_اصول_علمیه
#کفایة_الاصول_بخش۴_ترم۱
#کفایة_الاصول
🎙 @Alamolhoda_org
e (192) Kharej Osool-8 Alamolhoda_org.mp3
13.43M
#خارج_اصول_عملیه
جلسه ۱۹۲
(جلسه اوّل سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸)
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اقل_واکثر:
دوران واجب بین تعیین و تخییر عقلی (بخش۱)
+ تذکّراتی مهم در باب سلوک معنوی به مناسبت آغاز سال تحصیلی
۳۰ شهریور ۹۸
#خارج_اصول
🎙 @Alamolhoda_org
e (004) Halaghah-3 j1 Alamolhoda_org.mp3
16.92M
#حلقه_ثالثه_جلد۱
جلسه ۴
ص۱۶: و أمّا الملاحظة الثالثة، فهناك عدّة محاولاتٍ للجواب عليها...
۳۰ شهریور ۹۸
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تعریف_علم_اصول
#حلقه_ثالثه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۳
🎙 @Alamolhoda_org
e (005) Halaghah-3 j1 Alamolhoda_org.mp3
19.48M
#حلقه_ثالثه_جلد۱
جلسه ۵
ص۱۷: و نلاحظ على ذلك: أوّلًا: أنّ عدم احتياج القاعدة الاصولية إلى...
۳۱ شهریور ۹۸
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تعریف_علم_اصول
#حلقه_ثالثه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۳
🎙 @Alamolhoda_org
(31) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
16.29M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۱
ص۲۲۴: تحويل المجاز إلى حقيقة...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تمهید_ادله_محرزه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
دروس استاد سید محمد صادق علم الهدی | کانال اصلی
#حلقه_ثالثه_جلد۱ جلسه ۴ ص۱۶: و أمّا الملاحظة الثالثة، فهناك عدّة محاولاتٍ للجواب عليها... ۳۰ شهریو
🔻
بارگزاری مجدد جلسه ۴ حلقه ثالثه به علّت اشکال فنی در پست قبلی
🔸ضمن تشکر از تذکّر دوستانی که اشکالات فنی فایل مذکور را تذکّر دادند، از همه مراجعین تقاضا میشود هر گونه ایرادی که در فایلهای بارگزاریشده یافتند، حتماً به ادمین اطلاع دهند:
@Oloom_Motoon
ضمنا با عنایت به اینکه دروس استاد همزمان در سه اپلیکیشن «تلگرام و سروش و ایتا» با آدرس واحد ( Alamolhoda_org ) بارگزاری میشود. بپیشنهاد میشود دوستانی که پیگیر درسهای کانال هستند، حدّاقل در دو اپلیکیشن عضو کانال دروس باشند تا در صورت بروز اشکال در یکی، با مراجعه به دیگری از درس عقب نمانند.
(32) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
15.31M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۲
ص۲۲۵: و أمّا على مسلك التعهّد فلا يخلو تصوير الاشتراك ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تمهید_ادله_محرزه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(33) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
16.26M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۳
ص۲۲۶: و الهيئات و الحروف عموماً لا تستقلّ معانيها بنفسها...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تمهید_ادله_محرزه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(34) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
17.63M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۴
ص۲۲۷: و مراده بكون المعنى الحرفيّ إيجاديّاً...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تمهید_ادله_محرزه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(35) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
13.08M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۵
ص۲۲۹: و سنخ المدلول التصديقيّ الأوّل واحد في جميع الألفاظ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تمهید_ادله_محرزه
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(36) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
14.33M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۶
ص۲۳۰: و التفسير الآخر: أنّ هيئة كلتا الجملتين موضوعة للنسبة ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#تمهید_ادله_محرزه
#امر_و_نهی
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(37) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
16.96M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۷
ص۲۳۲: فقد يستدلّ على أنّها تدلّ على الوجوب بوجوه...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#امر_و_نهی
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(38) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
15.36M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۸
ص۲۳۴: ثمّ إنّ الظاهر من الصيغة أنّ المدلول التصديقيّ الجدّيّ ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#امر_و_نهی
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(39) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
17.14M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۳۹
ص۲۳۵: دلالات اخرى للأمر: عرفنا أنّ الأمر يدلّ على...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#امر_و_نهی
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(40) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
15.94M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۰
ص۲۳۶: النهي: كما أنّ للأمر مادّةً و صيغةً كذلك الحال ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#امر_و_نهی
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
⏯ @Alamolhoda_org
(41) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
18.66M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۱
ص۲۳۸: و في كلّ هذه الحالات يوجد للكلام مدلول تصوّري ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#امر_و_نهی
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(42) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
14.98M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۲
ص۲۴۰: الإطلاق: الإطلاق يقابل التقييد، فإن تصوّرت معنىً ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(43) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
14.8M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۳
ص۲۴۱: و الطريقة الاخرى: هي ما يسمِّيها المحقّقون المتأخّرون ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(44) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
15.42M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۴
ص۲۴۳: ... و هذا الفارق العمليّ يظهر في حالة اكتناف الكلام ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(45) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
17.7M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۵
ص۲۴۴: التقابل بين الإطلاق و التقييد: اتّضح ممّا ذكرناه أنّ ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(46) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
15.68M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۶
ص۲۴۷: و أمّا الحيثيّة التي طُعِّم بها مدلول اسم الجنس في ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(47) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
18.85M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۷
ص۲۴۸: و أمّا النحو الثاني فكثرة الاستعمال المذكورة قد تبلغ إلى...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org
(48) Halaghah-2 89-90 Alamolhoda_org.mp3
12.69M
#حلقه_ثانیه
جلسه ۴۸
ص۲۴۹: بعض التطبيقات لقرينة الحكمة ...
آرشیو ۹۰ ـ ۸۹
#سید_محمدصادق_علم_الهدی
#اطلاق_و_تقیید
#عموم
#دروس_في_علم_الاصول_ح۲
🎙 @Alamolhoda_org