بسم الله =)
اینجا برای گپ ناشناس و شنیدن حرفاتون هست 😃💓!
ناشناس مون.
سلام خوبی
میشه از برنامه وجیها بالحسین بفرستین
___
سلام من اینستا و تلگرام ندارم ولی اگه شد از کانال های دیگه فوروارد میکنم:)
سلااام فک کنم اولین نفری باشم که پیام میدم و عضو ناشناسم
درسته
___
سلام عزیزم نه دومین نفر😂🍓
تنها شباهتم با سید اینه که که اسم دخترشونو دارم مریم♥️🎀
___
به به 😍🤍
منم شباهتم اینه ك عربم و مثل سید خوشتیپم🤣💘
+مزاح.
میشه پیام هاتون رو چک کنین با این اکانت بهتون پیام دادام «جان فدای وطن»
___
حبیبی ریپورت شدم تا ۱۶ ام😭🤌🏻
وقتی از ریپورت در بیام جواب میدم🌚
شما چند سالتونه؟؟
میتونم اد کانالتون بشم؟؟
من عاشق رفاقت این دو نفر هستم 💔❤
شاید بگین خودت چرا کانال نمیزنی؟؟
خب چون من کلاس هفتم هستم درسام خیلی سنگینه و توانایی اداره یک کانال رو به تنهایی ندارم 😊
__
سن یه عدده🙂😂.
این کانال نه ولی یه جا دیگه نیاز به ادمین دارم:) ) ).
ادت میکنم.
اگه میتونی گپ بده بتونیم حرف بزنیم چون ریپورتم.
هدایت شده از - الحان اخوت .
رفقا چندتا الهی به رقیه میگید کارم جورش شه؟
سلام
واقعا ممنونم
شما نسبت به بقیه خیلی بهترید
___
سلام علیکم وای وای قلبم ممنون بابت نظرت زیبا رو 😭💘