eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.6هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
227 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
سی ومین روز از چله 🌟💫بیستم 💫🌟 سر سفره 🌷شهيد میرحسین شبستانی 🌷 هستیم.
🔹دیدم داره در بدر دنبال می‌گرده، بهش گوشزد کردم که همه سربندها برای ما مقدس هستند... سید میرحسین گفت: "درست میگی، آفرین، اما بدان که هر کسی به فراخور حال و دلش... 🔹ما سادات، عاشق مادرمان حضرت فاطمه الزهرا(س) هستیم من دیشب خواب عجیبی دیدم، آقا امام زمان(عج) باشال سبز رنگی به گردن، سربند یا زهرا(س) را بسته به پیشانی ام و بهم گفتند: سلام من را به همرزمانت برسان، بگو قدر خودشان را بدانند" 🌷 شهادت: والفجر ۴
چند ساعتي مانده به عمليات «والفجر4»، هوا به شدت سرد، ابرهاي سياه، نم نم بارون، هواي دل بچه ها را غمگين و لطيف کرده و هر کسي در فکر کاري است. يکي اسلحه اش را روغن کاري مي کنه، يکي نماز مي خونه. ذکر است و زمزمه و يک جور ميقات. همه گرد هم مي چرخند تا از همديگر حلاليت بطلبند. هر کسي به توانش و به قدر معرفتش. بچه گنبد کاووس بود از لشکر 25 کربلا داره در به در دنبال سربند يا زهرا(س) مي‌گرده، مياد پيش ما دو نفر و من بهش گوشزد مي کنم که همه سربندها براي ما مقدس هستند. ميرحسين مي‌گويد: درست مي گويي، آفرين، اما بدان که هر کسي به فراخور حال و دلش. ما سادات، عاشق مادرمان حضرت فاطمه الزهرا(س) هستيم. من ديشب خواب عجيبي ديدم، آقا امام زمان (عج) باشال سبز رنگي به گردن، سربند يا زهرا(س) را بسته به پيشاني ام و بهم گفت: سلام من را به همرزمانت برسان، بگو قدر خودشان را بدانند. من حالي غريب پيدا مي کنم و اشک نم نم مي چکد. بعد از هم جدا مي شويم. طولي نمي کشد که وقت رفتن مي رسد. توي کانال نشسته ايم، زمزمه بچه ها بلند است و باران نرم نرم مي بارد. سيد ميرحسين، سربندي از يا فاطمه زهرا(س) به پيشاني بسته و جلوي ستون به سمت منطقه موعود عملياتي پيش مي رويم. ساعاتي بعد،رمز عمليات خوانده مي شود و ديگر همه از هم جدا مي شويم.
وصیتنامه شهید 👇 👇
خدایا تو آنچنانی که ما می پسندیم پس ما را آنچنان کن که خودت می پسندی . ای رحمان رحمان ها ، ای رحیم رحیمها ، ای غفور غفورها و ای معشوق عاشقان ، با نام ولایت وصیت نامه ام را آغاز می کنم ، با عرض سلام بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و رهبر کبیر انقلاب ، پیر شیردل ، امام امت و با درود بر شهدا و اسرا و مجروحین ، از صدر اسلام تا کنون و با درود بر مردم همیشه در صحنه و با سلامهای بی پایان بر رزمندگان اسلام ، ضمن عرض سلام گرم بر خانواده ام متن وصیت نامه ام را شروع می کنم . ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم گر جان طلبد دریغ از جان بکنیم دنیا اگر از یزید لبریز شود و الله پشت به سالار شهیدان نکنیم پدر و مادر گرامی می دانم که به رضای خدا در جدائی توقمان راضی هستید و نگرانی به خود راه نمی دهید چرا که غیر از رضایتان به رضای الله خودتان لباس رزم بسیج را بر تن پوشانیدید و مرا این بار به همراه سپاه محمد با بدرقه خود عازم منطقه ساختید مادرجان وقتی برایم اشک می ریزی اولین قطرات اشک را به یاد حسین (ع) و هفتاد و دو تن بریز ، برادران و خواهران اهل منزلمان ، از راهنمائی هایتان بسیار متشکرم و امیدوارم با این جدائی موقت ، شما در گامهای اسلامی استوار و صبورتر باشید ؛ اما کلیه دوستان و خویشان و کلیه رزمندگان ؛ سخن امام سخن صاحب الزمان (عج) است ، پس با تمام نیرو کوچکترین امر امام را اجرا کنید که جانها به فدایش ؛ و در خودسازی خود کوشش بی پایان داشته و یادتان نرود که جبهه مناسبترین مکان خودسازی است ، و در آخر مادر بسیار گرامی و پدر بسیار عزیزم مرا حلال کنید و همچنین برادران و خواهرانم و دوستانم اگر حقی بر گردنم دارند نزد پدرم بروند و حقشان را بگیرند و مرا حلالم کنند . شهادت تزریق خون است بر پیکر اجتماع . ( شهید مرتضی مطهری ) انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم ( با هرکس که با شما در صلح و با هر کس که با شما پیکار جوید در جنگ خواهم بود ) . خوشا آنانکه با اخلاص و ایمان حریم دوست بوسیدن و رفتند و کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند خوشا آنانکه بار دوستی را کشیدند و نرنجیدند و رفتند خوشا آنانکه در این صحنه خاک چو خورشیدی درخشیدند و رفتند ز تقوی جامه بر کن که پاکان ز تقوی جامه پوشیدند و رفتند خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
34.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قرائت زیارت عاشورا با نوای حاج ◽به نیت دور شدن بلایا و رفع گرفتاری ها دوستداران آل الله ضمن رعایت توصیه های بهداشتی ، با توسل از اهل بیت علیهم السلام از این بلاء عبور خواهند کرد.
📢📣📢📣📢📣 سلام دوستان 🌹 یاران وهم قدمهای شهدا 💫 10 روز دیگه چله بیستم به اتمام می رسه ولی متاسفانه خیلی از شما خوبان برایمان شهدای گمنام محله تان را معرفی نکردید و عکسی نفرستادید 👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تشییع پیکر 15 شهید مدافع حرم در قم🕊🕊🥀🥀 🔹در پی به شهادت رسیدن تعدادی از مدافعان حرم در سوریه، مراسم تشییع 15 تن از این شهدا از تیپ زینبیون و فاطمیون برگزار شد. 🔹در این مراسم که در آرامستان بهشت معصومه برگزار شد آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه بر پیکر این شهدا نماز اقامه کرد. 🔹پس از تشییع و اقامه نماز پیکر 12 شهید از تیپ فاطمیون و 3 شهید از تیپ زینبیون به در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.
🔺شنیدم این شبا حرم خلوته 🔺مثل بقیع شده پر از غربته 🌀پویش مردمی و میلیونی [زَائِرٌ لَكُم‏] 🔰 میلیون ها به نیت و شفای مریض ها 🔹ما در زیارت رجبیه می خوانیم که خدا به واسطه شما اهل بیت ع مریض ها را شفاء می دهد براین اساس هر انسان عاقلی به هنگام بیماری علاوه بر اسباب مادی، به اسباب معنوی نیز متوسل می شود. اگر شفا به واسطه اهل بیت ع هست پس ما چرا به شفاء خانه نرویم؟ 🔺هیچ کسی با یه زیارت کوتاه و لحظاتی توسل، اونم اگه نکات بهداشتی رو رعایت کنه، ممکن نیست مریض بشه 🔺خصوصا وقتی تو حرم امن الهی باشه 🔺قدیما با اومدن مشکلات، سیل مناجات در مکان‌های مقدس راه میفتاد 🔺الآنم راه اصلی همونه 🔺پس بیا و با یه زیارت کوچیک، هم به اهل بیت متوسل شو و هم حرم اهل بیت رو از خلوتی بیرون بیار
تصاویر تشییع غریبانه💔پیکر پاک در قم شهدای مظلوم 😔 شادی روحشون صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن تو کربلا نیزه دار با نیزه میزد شمشیر دار با شمشیر میزد ، اونی هم که هیچی نداشت با سنگ میزد... ⭕️ وضعیت اسفناک مسلمانان هند در مقابل بودایی ها و کفار هند ⚪اللهم عجل لولیک الفرج😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⏰قدر بدانید 💞 رهبر معظم انقلاب ماه رجب، ماه مبارکی است؛ ماه توسل و تذکر و توجه و تضرع و استغاثه و محکم کردن پیوند دلهای محتاج و نیازمند ما به ذیل لطف و فضل الهی است این روزها را قدر بدانید هر یک روز ماه رجب، یک نعمت خداست🌼🌼🌼 ⏰در هر ساعتی از این ساعات، یک انسان اگر هوشمند و زرنگ و آگاه باشد، میتواند چیزی را به دست بیاورد که در مقابل آن، همه‌ی نعمت های دنیا پوچ است؛ یعنی میتواند رضا و لطف و عنایت و توجه الهی را به دست آورد بعد از ماه رجب، ماه شعبان و بعد ماه رمضان است برادران و خواهران مسلمان! ای صاحبان دلهای بیدار و مخصوصاً ای جوانان! این سه ماه را قدر بدانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به مردم عزیز ایران: فرزندانتان را با نام و تصاویر شهدا آشنا کنید. 🏷
سی ویکمین روز از چله 🌟💫بیستم 💫🌟 سر سفره 🌷شهيد سید علی اکبر فاطمی 🌷 هستیم.
شهید سیدعلی‌اکبر فاطمی در حالی در منطقه شلمچه در اسفندماه سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد که به گفته همرزمانش چند روز قبل از شهادت، تاریخ و ساعت شهادتش را پیش‌بینی کرده بود؛ از وی به عنوان بسیجی شیفته قرآن و مسجد یاد می‌شود.
چند روز پیش از شهادت، روز شهادت خود را پیش‌بینی کرده بود و روز قبل از شهادت دوباره به دوستان خود گفته بود که من فردا شهید می‌شوم، صبح آن روز دوستان از وی پیگیر شده بودند که چرا شهید نشدی؟ علی‌اکبر در پاسخ آنها گفته بود کمی صبور باشید. بعدازظهر روز 11 اسفندماه سال 65 وعده‌ای که علی‌اکبر به دوستانش داده بود محقق شد و بر اثر انفجار خمپاره به همراه یکی از هم‌رزمانش به شهادت رسید.
شهید‌ علی اکبر متولد سال ۴۷ بود و در زمان شهادت که در عملیات شلمچه و سال ۶۵ به وقوع پیوست، نوجوانی ۱۸ ساله بود؛ او دوره ابتدایی و دبیرستان را در مدارس فلسفی پشت سر گذاشت و در کنار تحصیل در مدرسه محضر استاد مرحوم آیت‌الله مجتهدی نیز دروس طلبگی را فرامی‌گرفت. با وقوع جنگ عزم رفتن به جبهه‌های جنگ را کرد که با مخالفت پدرم مواجه شد هرچند که او تصمیمش را گرفته بود و در این تصمیم نیز راسخ بود؛ پدرم از آیت الله مجتهدی درخواست کرد که برای ممانعت از اعزام علی‌اکبر پا در میانی کند که خاطرم هست ایشان بعد از صحبت با برادر شهیدم نزد پدر آمد و گفت که پسرتان تصمیم خود را گرفته است و به او گفته که شرمنده پدر هستم، اما صحبت‌های امام خمینی(ره) حجت را بر من برای حضور در جبهه تمام کرده است.
مادر شهید علی‌اکبر فاطمی نیری به ذکر خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و گفت: شهید علی‌اکبر با سایر فرزندانم متفاوت بود، از سه سالگی نماز می‌خواند، ۷ سالگی علیرغم مخالفت‌های من و پدر مرحومش روزه می‌گرفت و همپای ما رنج گرسنگی و تشنگی را به جان می‌خرید تا موقع افطار که حتی بارها شخصاً مشاهده کردم که غذای خود را با بچه‌های بی‌بضاعت همسایه نیز شریک می‌شد. وی گفت: شهید علی‌اکبر لحظه‌ای در احسان و نیکی به دوستان، همسایگان و هم‌محله‌ای‌ها از پای نمی‌نشست، با مبلغ اندکی که به عنوان پول توی جیبی پدرش در اختیار او می‌گذاشت حوائج و کمبودهای دوستان هم سن و سال خود و حتی در دوران جنگ مایحتاج خانواده‌هایی که سرپرست آنها در جبهه بودند، تأمین می‌کرد و حتی مواقعی می‌شد که من متعجب از او می‌پرسیدم که تو پول کمی در اختیار داشتی پس چطور توانستی فلان کالای مورد احتیاج دوستانت را خریداری کنی؟ در جواب به من می‌گفت خدا خودش پول احسان و نیکوکاری را فراهم می‌سازد.
شب‌ها را بیدار می‌ماند و با نماز شب و زیارت عاشورا مشغول بود. پولی که بابت کرایه ماشین و خرجی روزانه پدرش به او می‌داد را برای خودش هزینه نمی‌کرد و برای فرزندان شهدا هدیه می‌خرید. در مسجد هم بسیار فعال بود و آنجا به بچه‌ها قرآن یاد می‌داد و حدود 40، 50 شاگرد داشت.