eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.6هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
227 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
"انا لله و انا الیه راجعون" ▪️مادر شهیدان نیّری به فرزندان شهیدش پیوست. در شب شهادت ام الشهدا بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیها ،مادر صبور و مکرمه شهیدان حمیدرضا و احمدعلی نیّری به فرزندان شهیدش پیوست. 📎هدیه به روح بلند مادر بزرگوار قرائت فاتحه و صلوات
۹ دی روز تجدید بیعت امت با امام 💙
وقتی گرگ حمله می کند، با صدای بلند حمله میکند و فرصتی برای واکنش دارید. اما وقتی موریانه هجوم می آورد، از همان ابتدا بی سر وصدا و تنها به جان دارایی تان می افتد. زمان می برد تا به هدف برسد. ایستادن در برابر گرگ، شجاعت میخواهد؛ دفع خطر موریانه بصیرت. ، سواد نیست ، بینش است. ، یعنی اینکه نگاهت به "شخصیت" ها نباشد ،بلکه همواره به "شاخص"ها چشم بدوزی! ،، یعنی اینکه بدانی حتی مسجدمی تواند "مسجد ضِرار"باشد و پیامبر (صلی الله علیه و آله) آن را خراب کند و به زباله دانیِ شهر تبدیل نماید! ، یعنی اینکه قرآنِ روی نیزه، تو را از قرآنِ ناطق منحرف نکند! ، یعنی اینکه بدانی جانباز صفین می تواند قاتل حسین (علیه السلام) در کربلا باشد! ، یعنی اینکه" مالک اشتر"ها را به تندروی و "ابوموسی اشعری" ها را به اعتدال، نشناسی! ، یعنی اینکه بدانی معاویه ها ، به سست عنصرهای سپاهِ علی (علیه السلام) دل بسته اند! یعنی اینکه بدانی تاریخ تکرار می شود، نه با جزئیاتش، بلکه با خطوط کلی اش.
4_5945040086981675200.mp3
1.93M
امام خامنه ای: نیروی مومن انقلابی، باید مجهز به سلاح لحظه‌شناسی و تحلیل دقیق شرایط و مصلحت‌ها باشد. هر جا ضربه خوردیم به خاطر غفلت از همین نکته بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴دیوارنگاره| برای تو، قهرمان من... ▪️در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.
🔴نامگذاری خیابانی به نام شهید ابومهدی المهندس ▪️رئیس شورای شهر تهران: در جلسه امروز ۱۶ نامگذاری انجام شد که یکی از ۱۶ نامگذاری مربوط است به نامگذاری معبری به نام شهید ابومهدی المهندس در پایتخت که با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید. ▪️تاکنون شهرهای کرمان و قم اماکنی را به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری کرده اند.
🔴 فتوای رهبر معظم انقلاب درباره غسل دادن پیکر سردارسلیمانی ▪️سردار باقرزاده: در روزی که قرار بود نماز بر پیکر مطهر شهید سلیمانی به اقامت حضرت آقا در دانشگاه_تهران برگزار شود، خدمت حضرت آقا عرض کردم آقا ما در شب گذشته برای آماده‌سازی پیکر مطهر شهدا اقدام کردیم. نمی‌شد آنها را غسل بدهیم، تیمم داده و تجهیز شدند. ▪️ در آماده‌سازی این پیکرها خیلی اذیت شدیم. به این معنا که به سختی تکه پاره‌های این پیکرها را جمع و جور کردیم. گوشت‌های پراکنده را سامان دادیم تا بتوانیم در قالب یک پیکر درآورده و آنها را در تابوت قرار دهیم. ▪️ آقا فرمودند «شما به زحمت افتادید اینها شهید معرکه بودند» یعنی غسل و کفن نداشتند. ▪️ در حقیقت این همه بحثی که ما کردیم، دیدیم با یک فتوای فقهی یکدفعه فضا عوض شد و این شهیدان به حکم «لایغسل و لایکفن» نیازی به غسل و کفن نداشتند.
Clip-Panahian-RonaghFatemiye.mp3
1.13M
◾️چه کسانی فاطمیه را در مملکت ما رونق دادند؟ 🔻این مجالس و عزاداری‌ها رو مدیون این‌ها هستیم ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺ویژگی‌های شاخص سردار
♦️زینب سلیمانی:‌ من مرید پدرم هستم 🔹 سردار سلیمانی به رغم اینکه چهره نظامی و با ابهتی بود ولی قلب رئوفی داشت و دیگران را با محبتش جذب می‌کرد. 🔹 سردار شهید کسی نبود که میادین نبرد را از پشت جبهه و به دور از حضور در میدان فرماندهی کند. 🔹سردار سلیمانی در عملیات آزادسازی شهر «آمرلی» در اعتراض به اینکه چرا در میادین حضور دارید و این مسئله خطرناک است، در پاسخ گفته بود که نمی‌توان نسبت به زنان و کودکانی که جانشان در خطر است، بی‌تفاوت بود.
ماجرای محاصره ۱۸ روزه حاج قاسم در حلب سردار «چهارباغی» فرمانده سابق توپخانه سپاه در سوریه: 🔹از اولین نفراتی که وارد نبل و الزهرا شدیم، حاج قاسم بود و ما؛ مردم وقتی حاج قاسم را دیدند باور نمی‌کردند؛ هلهله می کردند و خوشحال بودند. 🔹در جنوب حلب برای عملیات آماده می‌شدیم که ناگهان داعش با هماهنگی مسلحین آمد و جاده «خناصر» به «اثریا» را بست؛ معنی این حرف این است که همه ما و حاج قاسم و نیروها کامل در محاصره افتادیم. 🔹شب عملیات آزادی نبل و الزهرا دیدم چشمان حاج قاسم قرمز است؛ دو سه روز خودش برای شناسایی رفته بود؛ گفتم نیم ساعت استراحت کن، گفت برای خوابیدن وقت زیاد داریم. 🔹سرلشکر صالحی به حاج قاسم گفت شرط کمک ما این است که از نیروهای ارتش هم به سوریه ببرید. 🔹حضرت آقا به حاج قاسم گفتند نیرو ببر ولی سعی کن شهید و مجروح کم بدهی. 🔹حاج قاسم به بچه های توپخانه گفت: من به عنوان عبادت، دست و پای شما را می‌بوسم. 🔹من خیلی زودتر از اینها آمادگی شهادت حاج قاسم را داشتم؛ دیگر جای او در این دنیا نبود و کره خاکی برایش کوچک بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🏴 🏴 حال و هوای داخل هواپیمای حامل پیکر مطهر سردار سلیمانی از بغداد به تهران 🗓 ۳ روز مانده تا رسیدن سالگرد داغ بر دل مانده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا