تراف مقامات رسمی دولت آمریکا، از جمله خانم مادلین آلبرایت یهودی وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده، بیش از ۵۰۰ هزار کودک عراقی در پی این فاجعه، قربانی گردیدند. طبق اسناد منتشر شده، ۶ تا ۷ هزار و بهقولی بیشتر، دانشمند برجسته عراقی از سوی جوخههای پنهان ترور موساد و سازمان اطلاعاتی صهیونیستها، به طرز وحشیانه ای ترور شدند و به شهادت رسیدند. آنها پس از این همه کشتار و قتل عام، با استناد به بعضی متون و مندرجات عهد عتیق، از جمله، کتاب «مزامیر» یا «زبور داود»، بی شرمانه ادعا کردند که این قتلعام بر اساسِ اراده الهی صورت گرفته و «یَهُوَه»، پیش از این، فرمان آن را، اینچنین صادر کرده است: «ای بابل تو ویران خواهی شد! متبارک باد آنکه همانبلایی را که تو بر سرِ ما آوردی، بر سرِ خودت بیاورد. سعادتمند باد کسی که کودکان تو را بگیرد و آنها را بر صخرهها بکوبد.» (۱۱)
تشکیل ارتش مستقل ناتو برای حفاظت از اروپا در مسیر ایجاد ارتش واحد جهانی تحت نظر سازمان ملل متحد، از دیگر برنامههای بیلدربرگ در راستای تأسیس ابر دولت جهانی است. این ارتش مأموریت خواهد داشت تا هر زمانی منافع و راهبرد غارتگران بینالمللی صهیونیست اقتضا کند، نسبت به سرکوب هر کشور و یا ملتی که در جهت مخالف مطامع آنها حرکت کنند، توجیه و آمادگی لازم را داشته باشند.
طبق مدارک و مستندات منتشرشده، آمار شرکتکنندگان در اجلاس سالانه بیلدربرگ طی ۶۷ سال گذشته، رقمی بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ نفر برآورد و اعلام شده است. با این حال برخی آگاهان سیاسی و پژوهشگران ژرفاندیش بر این باورند به دلیل افزایش یا کاهش حضور اعضا در نشستهای سالانه این گروه، این فراز و فرود طی دوران یاد شده، همواره وجود داشته است. اما واقعیت این است که تعداد اعضای رسمی بیلدربرگ ۱۲۰ نفر است؛ یعنی دقیقاً به تعداد اعضای کِنِست یا پارلمان دولت صهیونیستی اسرائیل. این تعداد برگرفته و در واقع کپیبرداری از تعداد اعضای دادگاه یا شورای عالی یهودیان یعنی همان «سَن هِدرین» (Sanhedrin) عهد عتیق، و اساساً همان اعضای شورای رهبران و رؤسای تصمیم ساز در طول تاریخ یهود بوده است؛ سَن هِدرین تاریخی که حکم تکفیر و تکذیب و حتی به صلیب کشیدن پیامبر الهی، حضرت عیسی مسیح (ع) را صادر کرده بود.
بعضی اطلاعات و دادهها حاکی است که «سَن هِدرین» بیلدربرگ تاکنون چندبار برای تهاجم نظامی علیه ایران اسلامی برنامهریزی کرده است. بر اساس ارزیابی و دیدگاه بیلدربرگ، انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران، پدیدهای ناهمگون و ناسازگار و بلکه ستیهنده با برنامهها، اهداف و سیر حرکت آنها در مسیر ایجاد ابر دولت جهانی است. برای حذف این پدیده و گفتمان خطرناک از صحنه جهانی، دو گزینه بیشتر وجود ندارد: الف) حذف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران؛ ب) انحراف آن از درون از طریق غرب گرایان، یهودی زادگان و یهودزدگان نفوذی و مخفی داخل کشور.
پشتپرده کوید۱۹ چیست/سابقه اتفاقات مشابه تاریخی با کشتار کرونا
نکته هفتم: عالم و آدم در جهان بینی بیلدربرگ: بیلدربرگی ها مدعیاند که رهبران و نمایندگان قوم برگزیده عالم خلقت اند و طبق فرضیه «حق تاریخی» مندرج در متون عهد عتیق باید بر جهان سروری و حاکمیت بی چون و چرا داشته باشند. به بیانی دیگر، دیدگاه آنها براین فرضیه تلمودی، عبرانی و عهد عتیقی استوار است که جهان با تمام دارایی و ثروت آن، متعلق به «قوم برگزیده» است. برمبنای این جهانبینی، تقسیم منابع و ثروت عالم بین هفت یا هشت میلیارد موجود انسانی که اکثریت قریب به اتفاق آنان «گوی = Goi» یا« نوخری = nokri» (۱۲)» (بهمعنی بیگانه، غریبه یا غیر انسان) هستند با فلسفه آفرینش در تقابل و تعارض است. به ادعای آنها، تصاحب ثروت عالم و عالم یان از سوی این «قوم برگزیده» یک «حق تاریخی» است که «یَهُوَه» پیش از این، به بنیاسرائیل چنین وعده داده است: «ای قوم من، شما "کاهنان خداوند" و "خدمتگزاران خدای ما" نامیده خواهید شد. گنجهای قومها را تصاحب خواهید کرد و ثروتِ آنان از آنِ شما خواهد شد. رسوایی و سرافکندگی شما پایان خواهد یافت و سعادت مضاعف و شادی ابدی نصیبتان خواهد شد.» (۱۳)
به عقیده، اعتراف و تصریح آنها، غیر یهودیان در ردیف و جرگه مخلوقاتِ «انسانی» نیستند. این نه فقط سخنِ رهبران و احبار یهود در طول تاریخ این قوم که، تأکید محوری مهمترین متن و کتاب یهود یعنی «تلمود» است. طبق اعتراف و تصریح «اسرائیل شاهاک» نویسنده برجسته یهودی، «قول شایع تلمودی مشهور که به عنوان مبنای مجموعه قانون مذهبی یهود (هلاخا) به کار می رود» تأکید میکند: «شما (یهودیان) آدم خوانده شدهاند، اما [دیگر] ملتهای جهان (یعنی غیر یهودیان) آدم خوانده نمی شوند» و این استعمال مفهوم «موجود انسانی» [آدم] را تنها به یهودیان محدود میسازد.» (۱۴)
در برخی نوشتههای یهود از او این گونه ستایش شده است که: اگر موسی بن عمران نمی بود، بی
مؤسسات یهودی تولیدشده بود. بعضی از نویسندگان و تاریخ نگاران یهودی با استناد به مدارک به جامانده از آن دوران که امروز در آرشیوهای نظامی محرمانه دولت اسرائیل بایگانی شده، به این واقعیتهای وحشتناک اعتراف کردهاند.
طبق اسناد آرشیوهای محرمانه خود تروریستهای سفاک یهودی، رقم قابل توجهی از فلسطینیان در آن دوران، از طریق آلوده کردن منابع آبهای آن سرزمین به مواد سمی و ویروس بیماریهای مرگبار قتل عام شدند که به دستور رهبران یهودی و صهیونیست در آزمایشگاههای متعلق به سازمانها و مؤسسات یهودی تولیدشده بود
این نویسندگان و پژوهشگران با استناد به گزارشهای مکتوب به جامانده از گروههای تروریستی هاگانا، ایرگون، پالماخ، اشترن و نیز فرماندهان بلندپایه نظامی دولت اسرائیل، اثبات کردهاند که صهیونیستها از طریق سلاحهای بیولوژیک و سمی به کشتار فلسطینیان در آن زمان دست زدهاند. ایلان پاپه، نویسنده، پژوهشگر و تاریخ نگار مشهور یهودی در این باره به صراحت اعتراف کرده و نوشته است: «دیوید بن گوریون» [اوّلین نخست وزیر دولت اسرائیل] شخصاً و به طور خاص، بر روند خرید سلاحهای کشنده و مهلکی که علیه فلسطینیان مورد استفاده قرار میگرفت، نظارت داشت. این سلاحها چیزی نبود جز نوعی شعله افکن [برای به آتش کشیدن منازل، مزارع و اماکن عمومی فلسطینیان].
«ساشا گلدبرگ» شیمی دان یهودی - انگلیسی، مسئولیت خرید و سپس تولید این نوع سلاح را برعهده داشت. تولید این سلاح ابتدا در آزمایشگاهی در «لندن» و در مرحله بعد شهر «رهوفت» واقع در جنوب «تل آویو» - در مکانی که بعدها در سال ۱۹۵۰، مؤسسه «وایزمن» در آنجا تأسیس شد- صورت میگرفت. طرح شعله افکن بخشی از برنامه گستردهتری بود که تحت مدیریت «افرایم کاتزیر» شیمی - فیزیکدان یهودی و با هدف جنگ میکروبی دنبال میشد. افرایم کاتزیر بعدها رئیس جمهور اسرائیل شد. واحد میکروبی که او به همراه برادرش «آهارون کاتزیر» آن را هدایت میکرد از ماه فوریه ۱۹۴۸ م، [۷۳ سال پیش] فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرد، هدف این واحد تولید سلاحی بود که قابلیت کور کردن فلسطینیان را داشته باشد.
کاتزیر در گزارش به دیوید بن گوریون نوشت: در حال آزمایش این سلاح روی حیوانات هستیم. متخصصان ما به ماسک و لوازم کافی مجهز هستند. نتایج خوبی به دست آمده است: حیوانات نمردند، فقط کور شدند. در حال حاضر میتوانیم روزانه ۶۰ کیلو از این مواد را تولیدکنیم. در ماه ژوئن ۱۹۴۸ م، دیوید بن گوریون دستور داد از این سلاح خطرناک میکروبی علیه انسانها استفاده شود.» (۳۲) «ارنست دیوید برگمن» همراه برادران کاتزیر، بخشی از یک کار گروهی بزرگتر بودند که در خصوص قابلیتهای جنگ میکروبی فعالیت میکردند. این گروه دردهه ۴۰ میلادی توسط بن گوریون تأسیس و «سپاه دانش هاگانا» نامیده میشد. افرایم کاتزیر درماه مه ۱۹۴۸ زمانی که این نهاد به «هِمِد» تغییر نام داد. به ریاست آن منصوب شد .(۳۳) این مورخ یهودی در ادامه مینویسد: روند کشتار شهری در ماه مه ۱۹۴۸ میلادی با اشغال منطقه ساحلی «عکّا» و منطقه شرقی «بیسان» در ششم همین ماه [۸ روز قبل از تأسیس دولت اسرائیل] ادامه پیدا کرد. عکّا به دنبال موج گسترده مهاجرتها، بعد از اشغال «حیفا» مملو از جمعیت شده بود. حملات توپخانهای روزانه نیروهای یهودی، نتوانست این شهر را تسلیم کند. باوجود این، قرار گرفتن منبع آب این شهر در ۱۰ کیلومتر شمال آن و در قناتی به قدمت دویست ساله، چشم اندازی متفاوت برای آینده آن رقم زد.
در جریان درگیریها، میکروب بیماری حصبه از سوی یهودیها، به منبع آب این شهر تزریق شد. نمایندگان صلیب سرخ این مسأله را به مقر خود گزارش دادند و جای حدس چندانی درباره مظنون این اقدام باقی نماند؛ «هاگانا» [گروه تروریستی یهودی که پس از تأسیس دولت اسرائیل، پایه و اساس ارتش آن را تشکیل داد] گزارش کمیته صلیب سرخ حاکی از شیوع گسترده و سریع بیماری حصبه [میان فلسطینیان] بود و حتی بهطور محرمانه به موضوع آلودهشدن آب مصرفی مردم به عنوان تنها عامل شیوع این بیماری مهلک نیز اشاره شده بود.» (۳۴) ایلان پاپه همچنین میافزاید: در تاریخ ششم ماه مه ۱۹۴۸ میلادی، در بیمارستان لبنانی عکّا که متعلق به صلیب سرخ بود، نشستی اضطراری برگزار شد و سرتیپ «بِوریج» رئیس مرکز خدمات پزشکی بریتانیا و سرهنگ «بونت» از ارتش بریتانیا، دکتر «مک لین» به نمایندگی از مرکز خدمات پزشکی و «دومرون» رئیس هیأت صلیب سرخ در فلسطین در آن شرکت کردند تا علت مرگ قربانیان حصبه را بررسی کنند. آنها [پس از بررسی مدارک و شواهد] به این نتیجه رسیدند که دلیل اصلی عفونت، به طور قطع مربوط به آلوده شدن آب عکّا [از سوی یهودیان] بوده است. این بیماری ۵۵ سرباز بریتانیایی را نیز مبتلا کرده بود. (۳۵)
این مورخ یهودی درباره قساوت، سنگدلی و اقدامات خشونتآمیز و مرگبار مهاجمان یهودی علیه مردم بی دفاع فلسطین تصریح میکند: شهروندان فلسطین
ﺁﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻗﺎﺿﯽرحمه الله: ﺩﺭ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﯿﺪﺍﻟﺸﻬﺪﺍ علیه السلام ﻣﺴﺎﻣﺤﻪ ﻧﻨﻤﺎﯾﯿﺪ ، ﺭﻭﺿﻪ ﻫﻔﺘﮕﯽ ﻭﻟﻮ ﺩﻭ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮔﺸﺎﯾﺶ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻫﻔﺘﮕﯽ ﻫﻢ ﻧﺸﺪ ﺩﻫﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺤﺮﻡ ﺗﺮﮎ ﻧﺸﻮﺩ.
ﺁﯾﺖ ﺍﻟﻪ ﺑﻬﺠﺖرحمه الله : ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮ ﺳﯿﺪ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍ علیه السلام ﺍﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺐ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺳﺖ .
ﺁﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻼﻣﻪ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﯾﯽرحمه الله : برای رسیدن به عرفان کامل دو راه و دو مکان بیشتر وجود ندارد ؛ یا در حرم اباعبدالله یا در مجلس ابا عبدالله…
شیخ جعفر شوشتری رحمه الله : کسانی که نام این بزرگوار را می شنوند و تغییر حالی در خود نمی بینند، جداً نگران ایمان خود باشند! نام آقا امام حسین علیه السلام محک ایمان است.
آیت الله علامه امینی رحمه الله به هنگام شنیدن مدایح و مراثی آل محمد چنان بی قرار می شد که بر اثر شادی یا اندوه، زمان و مکان را از یاد میبرد و روحش چنان به پرواز در می آمد که گویی هم اکنون در همان صحنه ای است که اشعار و مدایح و مراثی از آن سخن می گوید.
آیت الله آشیخ عبدالکریم حائری رحمه الله : روضه خوانی و گریه بر سیدالشهدا علیه السلام عمل مستحبی است که هزار واجب در آن است.
حاج میرزا اسماعیل دولابی رحمه الله : محبت و عزاداری برای امام حسین علیه السلام انسان را زود به مقصد می رساند. کلنا سفن النجاه و سفینه الحسین اسرع. همه ی ما اهلبیت کشتی نجاتیم ولی کشتی امام حسین علیه السلام سریعتر است . هنگام عزاداری انسان در دلش را باز میکند و امام حسین علیه السلام داخل میشوند.
آﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻼﻣﻪ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﯾﯽرحمه الله : ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﻧﺮﺳﯿﺪ، ﻣﮕﺮ ﺩﺭ ﺣﺮﻡ ﻣﻄﻬﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ علیه السلام ﻭ ﯾﺎ ﺩﺭ ﺗﻮﺳﻞ ﺑﻪ ﺁﻥ ، «این کتیبه های سیاه که بر در و دیوار حسینیه و محل عزاداری نصب کرده اند، ما را شفاعت میکنند».
ﺁﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﮔﻠﭙﺎﯾﮕﺎﻧﯽ رحمه الله : ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻧﺎﻡ ﻣﺮﺍ ﻫﻢ ﺟﺰﺀ ﺭﻭﺿﻪ ﺧﻮﺍﻥ ﻫﺎﯼﺣﻀﺮﺕ ﺳﯿﺪ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ علیه السلام ﺛﺒﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ .
آیت الله بهاءالدینی رحمه الله : دستگاه امام حسین علیه السلام فوق فقه است… نباید به دستگاه امام حسین علیه السلام اهانت شود، این عزاداری ها احیا کننده نماز و مساجد است.
آیت الله سیدعبدالکریم کشمیری رحمه الله : برای امام حسین علیه السلام هر کاری بکنی کم است.
آیت الله بروجردی رحمه الله : به مقداری که امام حسین علیه السلام ، بزرگ و واجب الاحترام است، منسوبین به آن حضرت هم لازم الاحترام می باشند.
ﺁﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ رحمه الله ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺭﻭﺿﻪ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ، ﻣﻘﯿﺪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﭘﺎﯼ ﺳﻤﺎﻭﺭ ﺑﻨﺸﯿﻨﻨﺪ ﻭ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻫﻤﻪ ﮐﻔﺶ ﻫﺎﺭﺍ ﺟﻔﺖ ﮐﻨﻨﺪ.
گاندی:
من نهضتم را مدیون حسین بن علی (ع) هستم و من چیز تازه ای برای مردم هندوستان به ارمغان نیاورده ام.
چارلز دیکنز (نویسنده انگلیسی):
اگر منظور امام حسین(ع) جنگ در راه خواستههای دنیایی خود بود، من نمیفهمم چرا خواهران و زنان و اطفالش به همراه او بودند. پس عقل چنین حکم می کند که او فقط به خاطر اسلام فداکاری کرد.
جرجی زیدان، نویسنده لبنانی:
پس از رحلت پیامبر(ص)، حب جاه و مال بر فضایل اخلاقی فائق آمد و افکار و آرای آل علی(ع) در میان چنان مردمی بی اثر ماند. چنانکه مردم کوفه به خاطر جاه و مال بیعتی را که با امام حسین(ع) بسته بودند، در هم شکستند و به این نیز اکتفا نکرده و او را کشتند.
توماس مان، متفکر آلمانی:
اگر بین فداکاری مسیح و حسین(ع) مقایسه شود حتماً فداکاری حسین پرمغزتر و باارزش تر جلوه خواهد نمود. زیرا مسیح روزی که آماده برای فدا شدن گردید زن و فرزند نداشت و در فکر آنان نبوده که بعد از او به چه سرنوشتی دچار خواهند آمد. امام حسین(ع) زن و فرزند داشت و بعضی از آنها کودک خردسال بودند و احتیاج به پدر داشتند.
کورت فریشلر، مورخ بزرگ آلمانی:
امام حسین(ع) در فداکاری قدم را از حدود فدا کردن خود برتر نهاد و فرزندانش را هم فدا کرد... تصمیم ثابت حسین(ع) برای فداکاری مطلق نه ناشی از لجاجت بود نه معلول هوا و هوس و او با پیروی از عقل مصمم شده بود که به طور کامل فداکاری کند تا اینکه مجبور نشود بر خلاف عقیده و آرمان والای خود به وسیله سازشکاری با یزید بن معاویه و زندگی ادامه دهد. می دانیم که حسین(ع) خود را برای کشته شدن آماده کرده بود. و او عزم داشت خویش را فدا نماید چرا توقف نکرد تا به قتلش برسانند و چرا دائم اسب می تاخت و شمشیر می انداخت... حسین(ع) دست روی دست گذاشتن و توقف برای کشته شدن را دور از مردانگی و جهاد در راه عقیده و آرمان خود می دانست. در نظر حسین(ع) در همانجا توقف کردن و گردن بر قضا دادن تا این که دیگران نزدیک شوند تا او را به قتل برسانند خودکشی محسوب می شود. یک مرد دلیر و با ایمان خودکشی نمیکند.
توماس کارلایل، دانشمند بزرگ انگلیسی:
بهترین درسی که از تراژدی کربلا می گیریم این است که حسین و یارانش ایمان استوار به خدا داشتند. آنان با عمل خود روشن کردند که تفوق عددی در جایی که حق و باطل روبرو می شوند اهمیت ندارد. پیروزی حسین(
ع) با وجود اقلیتی که داشت موجب شگفتی من است.
تندن اندیشمند هندی:
قیام کربلا معدل بشریت را بالا برد و سطح آن را ارتقا بخشید.
آنتوان بارا (دانشمند مسیحی سوری):
اگر بگویم حسین (ع) چراغ اسلام است کم گفته ام، اگر بگویم که او زره اسلام است کم گفته ام، بهترین جمله ای که می توانم بگویم این است که او وجدان تمام ادیان در تمام تاریخ است.
واشنگتن ایروینگ(مورخ آمریکایی):
برای امام حســـین ممکن بود که زندگی خود را با تسلیم شدن به اراده یزید نجات بخشد،لیکن مسوولیت پیشوایی مسلمین اجازه نمی داد که او یزید را به عنوان خلیفه بشناسد. او به زودی خود را برای قبول هر ناراحتی و فشاری به منظور رها ساختن اسلام از چنگال بنی امیه آماده ساخت، در زیر آفتاب سوزان سرزمین خشک و در روی ریگهای تفتیده…روح حســـین فنا ناپذیر است؛ای پهلوان من و ای نمونه شجاعت و ای شهسوار من، حســـــین!
پرفسور ادوارد براون (شرق شناس انگلیسی)
آیا قلبی پیدا می شود که وقتی درباره کربلا سخن می شنود آغشته به حزن و اندوه نگردد؟
حتی غیر مسلمانان نیز نمی توانند پاکی روحی را که این جنگ اسلامی در تحت لوای آن انجام گرفت انکار کنند… هر کس اندکی حس در نهاد خود داشته باشد نمی تواند از این غصه غم انگیز متاثر نشود.
هدایت شده از کشکول مطالب ناب🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پست_ویژه
🎥یک پسر ایرانی در آمریکا به یک زن تازه مسلمان آمریکایی میگه مادرم گفته در قرآن خدا نگفته #حجاب واجبه!🔸پاسخ زن تازه مسلمان را #ببینید، خیلی جالب
#پیشنهاد_دانلود👌☝️
🌺@KASHKOOLMAAREFAT🌺
هدایت شده از سجاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از رهروان شهدا
نامه شهید محسن حججی به خدا:
خدایا؛
نمی دانم مرا بخشیده ای یا نه
هر بار که به گذشته ام فکر می کنم؛
تک تک گناها و اشتباهات گذشته ام
جلوی ذهنم مرور می شود
و هر بار سرافکنده تر از قبل
در درگاهت می شوم...
خدایا!
اعتراف میکنم گذشته ی خوبی نداشته ام
بنده ی خوبی برایت نبوده ام،
خیلی ها مرا به چشم گناهکار می شناسند.
خدایا!توبیش از همه بر من اگاهی.
خوب و بدم را می دانی و
از گذشته ام با خبری.
خدایا!تو حُر را بخشیدی،
رسول ترک را خریدی،
مرا هم قبول کن.
خدایا!
این رو سیاه پر گناه را هم
به خیل شهدای درگاهت راه بده
تا عالمیان به رحمتت پی ببرند.
@rahro313
هدایت شده از سجاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از علی
دل من لک زده تا کنج حرم گریه کنم:
دو قدم روضه بخوانم…
دو قدم گریه کنم:
#مراسم برگزاری عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیهالسلام) و یاران باوفایش و دهه آخر ماه صفر
#سخنران:
حجتالاسلام و المسلمین علی شهریاری
#زمان:
سه شنبه 6مهر ماه ۱۴۰۰ همزمان با نماز مغرب و عشا بمدت 5شب
#مکان:شهر طالخونچه مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها
هدایت شده از سجاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از تخریب چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چقدر زیبا، عاقلانه و منطقی پاسخ این شبهه را میدهد که: #دلت_پاک باشه، دیگه نیازی به حجاب نداری!!
✍ تخریبچی
🚨تخریبچی، کانال اخبار خاص
🆔 @takhribchi110
🆔 @takhribchi110
هدایت شده از نهاد رهبری دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان
📷گزارش تصویری
🔷 دیدار مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضرت آیت الله مهدوی (عضو مجلس خبرگان رهبری)
🗓 1400/09/13
=========
@nahadazadesf
جلسه با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان در موسسه نهج البلاغه اصفهان👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیشگویی مرحوم آیت الله سید علی قاضی درباره سرانجام انقلاب اسلامی و اتصال به قیام حضرت مهدی(عج) بعد از نائب امام خمینی (ره)
📚 پخش شده از شبکه قرآن از زبان آیت الله ناصری درتاریخ ۹۷/۰۳/۱۳
#بشارت
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
#اطلاعیه_مراسم_جشن میلاد
👆
به مناسبت میلاد با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد تقی، دردانه حضرت رضا علیهما السلام، و دردانه شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین، باب الحوائج حضرت علی اصغر علیهما السلام #مراسم_جشن برگزار می گردد.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
#سخنران:
حجتالاسلام علی شهریاری
#مداح:
کربلایی اقای روشنایی
#زمان:
شنبه ۲۳بهمن ۱۴۰۰ همراه با اقامه نماز مغرب و عشا
🍃🍃🍃🍃🍃
#مکان:
خیابان اردیبهشت غربی خیابان فجر مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علی ربیع الانم و...
هدایت شده از فرهنگ ناب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم از طرف شهریاری