eitaa logo
مُحِب‌عَلی‌اکــبَر
1.8هزار دنبال‌کننده
43 عکس
340 ویدیو
0 فایل
غمِ‌مقدس‌مَنی‌ ؛ جوونیم‌فدایِ‌جوونیت . تحتِ‌لوایِ‌اُمِ‌لیلاء'س' ، خاکِ‌کفِ‌پایِ‌علی‌ِاکبریم . کپی؟ فوروارد‌ . گرفتارِ𝟑𝟑𝟑 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر کنم دیگه خیلی مداحی گذاشتم😅
وای‌ازدستِ‌جدا؛ای‌حسین ازغمت‌درکودکی‌موی‌سرم‌سفیدشد انتظارکشیدم فریادبرآوردم چراعباس‌دیرکرد؟ کاش‌پیش‌من‌میماند وغم‌مرابرطرف‌میساخت ای‌حسین‌ای‌سرپناهِ‌من من‌سکینه‌دردانه‌ی‌توهستم ای‌پدر؛ازتومعذرت‌میخواهم میدانم‌عذرخواهیِ‌من‌قبول‌میشود چراکه‌من‌بودم‌که‌ازعطش‌؛ ازعمویم‌آب‌تقاضاکردم آتش‌هادردلِ‌من‌شعله‌ورشد وچنین‌بودکه‌.. عمویم‌رفت‌ومن‌به‌انتظاراوماندم آنقدرمنتظرشدم؛که‌ازانتظار‌خسته‌شدم ازانتظارخسته‌شدم؛ پیوسته‌لحظه‌هاروشمردم واین‌جانِ‌به‌لب‌رسیده؛فریادمیکرد اشکم‌جاری‌است چشمانم‌خونین‌است انتظارمیکشم درحالی‌که‌قلبم‌مانندبالِ‌پرندگان؛ درحالِ‌پرپرزدن‌است! به‌خودم‌گفتم؛چراازعمویم‌آب‌طلب‌کردم؟ خودراسرزنش‌کردم‌وبه‌شدت‌پشیمان‌شدم آیاعمویم‌بازخواهد‌گشت..؟ آیاعلم‌ومشکِ‌آب‌وشمشیراوراخواهم‌دید؟ من‌سیراب‌شدن‌رانمیخواهم فقط‌میخواهم‌به‌سلامتی،پیشِ‌من‌برگردد کاش‌به‌کربلانمی‌آمدم کاش‌ازاو‌آب‌طلب‌نمیکردم هرگزآتشِ‌دل،سردنمیشود این‌بلای‌عظیمی‌است؛که‌به‌من‌واردشده مرگم‌حتمی‌است! عمویم‌کجاست؟ ای‌پدر!این‌پیغام‌راازمن‌بگیر.. پیشِ‌ماه‌شبِ‌چهارده،برو ازنهرعلقمه‌درباره‌اوسؤال‌کن؛ تاشایدخبری‌ازاوبگیری! اگرای‌پدراورایافتی.. اززبانِ‌من،ازاوعذرخواهی‌کن به‌اوبگوای‌عباس؛برگرد سکینه‌دیگرازتو‌آب‌نمیخواهد آرزومیکنم‌ودعامیکنم؛که‌اورازنده‌بیابی صحیح و سالم‌؛سرزنده‌؛بااوبه‌خیمه‌گاه‌برگردی اورویای‌من‌است؛اوامیدِ‌من‌است
بسم‌ربّ‌رقیه‌‹جل‌جلاله› "گر دخترکـی پیش پدر ناز کند گره‌کرببلای‌همه‌را‌باز‌کند🫀🕊 https://eitaa.com/ckfbut چنل جدیدمووون منتظرتونیم رفیقااا🌱
بزنین رو پیوستن دیگهه عهه😂