eitaa logo
تدبیر نیوز
444 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
305 فایل
حقایق آمریکا | USFacts.ir مطالعات یهود | jscenter.ir دفتر رهبری | Leader.ir اسناد لانه جاسوسی | usdoc.ir دست آوردهای نظام| @gooodnews_ir 👈نقل مطالب به معنی تایید و رد اون ها نیست! __شما هم رسانه ما باشید در نشر__
مشاهده در ایتا
دانلود
◼️ یادی کنیم از دکتر جواد که این روزها رو پیش‌بینی می‌کردند و با آبرو و اعتبار قضایی خود به میدان آمدند تا جریان انقلابی از این بلاها حفظ شود. ◻️ تحلیل‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد تنها در ۲۴ ساعت گذشته، مجموعاً حدود سه میلیون پست تنها علیه آیت‌الله در اینستاگرام، توییتر و تله‌گرام منتشر شده است! جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈شما که داری حالا جواب بده لیسانس را کجا گرفتی؟ 😳 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• تحلیل ادمین های انقلابی ایتا ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ http://eitaa.com/joinchat/483000337Ce135602ed2 ┗━━━🍂━━
⚠️ ] چرا طرح بحث "یارانۀ پنهان" در حقیقت نوعی حساب سازی برای طلبکار شدن است؟ اگر کالایی مثل سیب‌زمینی که قیمت آن به دلار در 92 کشور جهان روی سایت (Global Product Prices ) قابل مشاهده است را در نظر بگیریم به سادگی متوجه خواهیم شد که در ماه مارس سال 2021 متوسط قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در جهان 1.16دلار، در آمریکا 1.5 دلار و در کرۀ جنوبی 3.74 دلار بوده است. طبق آمارهای همین سایت در همین مقطع زمانی ایران متوسط قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی 0.15 دلار بوده است (شما اگر دوست داشته باشید می‌توانید قیمت‌ سیب زمینی را در مغازه‌های محل زندگی خود را با نرخ روز به دلار تبدیل کنید). اما منطق این که با حساب و کتاب‌های کاملا مشابه منت سر مردم بگذاریم که دولت بابت حامل‌های مختلف انرژی "یارانۀ پنهان" پرداخت می‌کند دقیقا مثل این است که بگوییم کشاورزان ایرانی بابت هر کیلوگرم سیب زمینی بین 1.01 تا 3.59 دلار "یارانۀ پنهان" پرداخت می‌کند اگر این مبنا احمقانه برای محاسبۀ آنچه "یارانۀ پنهان" را نامیده شده قابل اعتنا فرض کرده و آن را به ارائه دهندگان تمام سایر کالاها و خدمات گسترش دهیم یعنی مثلا حقوق یک معلم یا یک پرستار یا یک پزشک، یک کارگر یا یک خبرنگار در ایران را تبدیل به دلار کرده با حقوق یک معلم یا یک پرستار یا یک پزشک یا یک کارگر یا یک خبرنگار در آمریکا مقایسه کنیم نتیجۀ نهایی این می‌شود که همه این اقشار در حقیقت نه فقط واقعا از دولت "یارانۀ پنهان" نمی‌گیرند بلکه هر روز دارند به دولت "یارانۀ پنهان" پرداخت هم می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎭🎭🎭 ⛔️⛔️⛔️همتی خودش حرف خودش را رد کرد. ⛔️هرروز‌ حرف عوض میکنید‼️‼️‼️
هدایت شده از ادمین ها(رایگان)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌺🍃 📽 ❤️دلمان تنگ سردار... 🍃💔 https://eitaa.com/QasmSolemani
هدایت شده از تبیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۴۰۰ 🗳 رهبر انقلاب: «ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام می‎گیرد امّا اثر آن در چند سال باقی می‎ماند. در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست.» @TebyanOnline
808.7K
✅ اخبار خاص انتخاباتی رضا خانعلی زاده سردبیر روزنامه راه مردم ✅ @khanalizadeh_ir
هدایت شده از تدبیر نیوز
گزیده سوابق و برنامه های حجت الاسلام محمدصادق ناطقی علمی: -درس خارج فقه و اصول -کارشناس ارشد مشاوره اسلامی(روانشناس) -سطح دو تبلیغ و معارف اسلامی -استاد سطح عالی حوزه علمیه -عضو نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اجرایی: -مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی گروه‌های جهادی استان قم -مسئول کارگروه طلاب مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قم -مشاور آقایان امیرآبادی، ذوالنوری و زاکانی در امور طلاب و مسائل فرهنگی و مذهبی -عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم - مسئول عقیدتی سیاسی حوزه ۱۴ بسیج ناحیه امام رضا ( ع) برنامه ها: -راه اندازی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر قم با استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و دانشگاهی استان جهت تحقق شهرسازی اسلامی - ایجاد اشتغال پایدار با توسعه گردشگری مذهبی - احداث بوستان های گیاه شناسی و ترویج طب اسلامی - تقویت بازارچه های هفتگی و محلی جهت توسعه کسب و کار قشر ضعیف و عرضه کالا با قیمت مناسب - ایجاد عدالت اجتماعی با احداث فضاهای ورزشی تفریحی اختصاصی بانوان جهت ارتقای سطح امنیت خانواده و حفظ شئونات اسلامی -فرهنگ سازی زیست اسلامی و بسط اخلاق شهروندی -حمایت از گروه‌های جهادی محله ها، مساجد و هیئات امام خامنه ای (مدظله العالی) : باید روحیه خدمت به مردم با نیت خدایی و با تکیه بر علم و درایت یا همان روحیه مدیریت جهادی باشد تا بتوان از مشکلات عبور کرد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• تحلیل ادمین های انقلابی ایتا ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ http://eitaa.com/joinchat/483000337Ce135602ed2 ┗━━━🍂━━
808.7K
✅ اخبار خاص انتخاباتی رضا خانعلی زاده سردبیر روزنامه راه مردم ✅ @khanalizadeh_ir
در جبهه اصلاحات ✅برنامه مناظره ، شبکه اینترنتی آراء ❓دلاوری (مجری برنامه): «نظر سنجی ها می گوید آقای همتی رای بالایی ندارند آیا این شما را مایوس نمی کند که من در جایی تلاش می کنم که اساسا نتیجه ای ندارد؟ 🔻حمزه غالبی (فعال رسانه ای، ): «این نشان می دهد که کار سخت هست اما ما از این کارهای سخت انجام دادیم.[ما]تکنولوژی ساخت فرد شناخته نشده برای ریاست جمهوری ‌‌در زمان کم را بدست آورده ایم ـ مثل آقای روحانی ـ ...» 🔴شکوهیان‌راد، مدرس دانشگاه تهران و پژوهشگر آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر: دولت روحانی در انتخابات سال 96 با استفاده از تجمیع، تحلیل و برآوردگیری اطلاعات کاربران در فضای سایبر -به ویژه در تلگرام- سه کار را انجام داد: - مخاطب شناسی - ذائقه‌شناسی - روش‌شناسی در مخاطب‌شناسی، کسانی که رأی قطعی نداشتند -موسوم به - را شناسایی کرده و با بررسی ذائقه‌ی آنها، این گروه چند میلیونی را مجددا به سه زیر دسته تقسیم نمودند که شامل: - دغدغه‌مندان سیاسی - دغدغه‌مندان اقتصادی - دغدغه‌مندان فرهنگی می‌شدند. در نهایت بر اساس روش‌شناسی برای هر زیر دسته، کلیدواژه‌ای خاص طراحی کردند به‌گونه‌ای که استمرار دولت روحانی مورد تأیید ذائقه‌ی آنها قرار بگیرد؛ بدین ترتیب که: الف) عده‌ای که توجه به مسائل سیاسی داشتند را با و ، ب) عده‌ای که نگرانی اقتصادی داشتند را با کلید واژگان و پ) کسانی که در حوزه‌ی فرهنگی به‌دنبال ولنگاری بودند را با کلیدواژه‌ی فریب دادند. ✴️ انتشار این کلیدواژه‌ها که یک جنگ شناختی و فریب گسترده‌ی افکار عمومی را در برداشت و به رقیب‌هراسی منتج شد را طی 72 ساعت منتهی به انتخابات رقم‌ زدند و مطالب آماده‌ی مرتبط با این کلید واژه‌ها را به‌طور گسترده در فضای سایبر منتشر ساختند 🔴🔴 نکته‌ی بسیار مهم این است که‌ طبق بررسی‌ها، تکرار این عملیات فریب برای امسال نیز در نظر گرفته شده و جمع‌آوری اطلاعات کاربران جهت تحلیل و سپس تکرار سه گام مخاطب‌شناسی، ذائقه‌شناسی و روش‌شناسی از ماه‌ها پیش توسط بخش‌هایی از دولت با محوریت اینستاگرام، توئیتر و تلگرام آغاز شده است. ✅ راهکار: نیروهای انقلابی باید بیشترین نیروی خود را به تبلیغ رو در رو، حضوری و ایجاد گفت و گوهای مستقیم اختصاص داده و نتایج آن نظیر صوت، فیلم،‌ کلیپ و ... را در فضای سایبر منتشر سازند؛ نه اینکه تماما درگیر بحث در فضای سایبر شوند در حالی که کاملا در کنترل دولت بوده و مانع انتشار و اثربخشی مطالب می‌گردد.