eitaa logo
تدبیر نیوز
468 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
3.8هزار ویدیو
300 فایل
وبسایت حقایق آمریکا | USFacts.ir اندیشکده مطالعات یهود | https://jscenter.ir سایت رسمی دفتر رهبری Leader.ir دست آوردهای نظام| @gooodnews_ir 👈نقل مطالب به معنی تایید و رد اون ها نیست! __شما هم رسانه ما باشید در نشر ♨️ارسال پیام به شکل ناشناس 👇
مشاهده در ایتا
دانلود
روحانی.mp3
270.9K
👈برای روحانی نمودارهایی می کشند تا نشان دهند مشکل کشور با بودجه بنزین حل می شود. ➖➖➖➖ @farsnew
98.09.22_1_2.mp3
7.16M
🔻گزارش صوتی 🎤حجت الاسلام 🔊 حالا که من از حرم دورم 📆جمعه۲۲آذرماه۹۸ ➖➖➖➖ @farsnew
98.09.22_2_5.mp3
9.05M
🔻گزارش صوتی 🎤حجت الاسلام 🔊 اختیار دار من خودتی 📆جمعه۲۲آذرماه۹۸ ➖➖➖➖ @farsnew
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تنها راه حل نجات کشور... توضیحات جالب ‼️ 🎐 بهترین کشور در این وضعیت. ➖➖➖➖ @farsnew
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
®رحیم پور ازغدی از شورای انقلاب فرهنگی می گوید. 🔸 دروغی که اقا روحانی در بحران بنزین به مراجع تقلید نسبت داد. 🔸جلسات (نماینده و برگزیدگان علمی اثر گذار کشور) یکی از مهم ترین و اصلی ترین نهاد حکومتی توسط رئیس جمهور و رئیس مجلس تعطیل هست. 🔸صوت جلسات و اتفاقات اون از نظر رئیس جمهور تطبقه بندی شده و محرمانه هست . ➖➖➖➖ @farsnew
انتخاب متخصص.mp3
669.1K
🔸تنها راه حل نجات کشور... توضیحات جالب ‼️ 🎐 بهترین کشور در این وضعیت. ➖➖➖➖ @farsnew
هدایت شده از مسجد کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ببینید| ماموریت خانم مروا در حوزه علمیه ◽️شبهایی که رهبری از شدت ناراحتی تا صبح قدم می‌زند! مشاهده کلیپ با کیفیت بالاتر
هدایت شده از مسجد کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ملی، سرعت دسترسی مردم به نرم‌افزارها و تارنماهای خارجی را تا 10 برابر افزایش می‌دهد این قعطی موقت شبکه ملی نبود تفکیک ترافیک شبکه های داخلی با خارجی بود. روح‌الله توضیح می‌دهد.
از امروز تصمیم بگیریم فقط کالای ایرانی استفاده کنیم گوشی همراه،تبلت،لپ تاپ ایرانی در سایت www.glx.ir با ضمانت ،ارزان تر و بادوام تر،امتحان کنید
1_107694066.mp3
12.1M
🔸 سال دعوای الکی سیاسی بین و 🔸 و با هم فرقی ندارند فقط حرف هم رو نمی فهمند 🔸 با مشکل دارند برای رفع اختلافاتشون @farsnew
آموزش کند و معیشت سخت! امروز چهل سال از نامگذاری روز وحدت حوزه و دانشگاه و نزدیک به بیست سال از اولین ورود سازمان‌یافته فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به حوزه‌های علمیه می‌گذرد، اما همچنان ساختارهای مدیریتی و آموزشی حوزه چندان آماده و پذیرای دانشگاهیان نیست؛ چرا که بسیاری از روندها و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، آموزشی و فرهنگی، متناسب با ویژگی‌ها، شاخصه‌ها و محدودیت‌های این گروه از طلاب، بازسازی و مناسب‌سازی نشده است و تأخیر در اجرای چنین اقداماتی می‌تواند در کوتاه‌مدت به کاهش انگیزه‌ها و در بلندمدت به کاهش ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به حوزه‌های علمیه بینجامد. نظام آموزشی فعلی حوزه‌های علمیه که در دروس اصلی سه سال اول معطوف به آموزش ادبیات عرب و سه سال بعدی معطوف به آموزش مقدماتی فقه و اصول فقه است، بیشتر با نگاه به آن دسته از طلاب تدوین شده است که در سنین بین ۱۵ تا ۲۰ سال وارد حوزه‌های علمیه می‌شوند و معمولاً حداکثر تا مقطع دیپلم تحصیل کرده‌اند. این برنامه‌ریزی آموزشی گرچه ممکن است برای سنین مذکور مناسب باشد، اما روشن است که باید تفاوت‌های طبیعی میان دانش‌آموز ۱۵ ساله و دانشجوی ۲۵ ساله را در شیوه آموزش لحاظ کرد. گذشته از این، برخی از طلاب دانشگاهی بر این باورند که دغدغه‌های ورودی‌های دانشگاهی بسیار متفاوت از دغدغه‌های دیگر طلاب است و به تناسب همین تفاوت‌ها باید آموزش‌های متفاوتی به طلاب ارائه شود. بر این اساس چه بسا بتوان دروسی مانند مباحث کلامی، فلسفی و اعتقادی را زودتر از دیگر طلاب به طلاب دانشگاهی اختصاص داد. علاوه بر این، برخی طلاب معتقدند موضوعاتی از قبیل آموز‌ش‌های مرتبط با ازدواج، مدیریت خانواده، مهارت فن بیان و آشنایی با هویت طلبگی، از جمله دغدغه‌هایی است که ممکن است برای ورودی‌های سیکل و دیپلم در سال‌های ابتدایی چندان مهم نباشد، اما با توجه به سن فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که همگی بیش از بیست ساله هستند، نباید از برنامه‌ریزی برای موضوعات مذکور غفلت کرد. گروهی از طلاب دانشگاهی در شرایطی وارد حوزه‌های علمیه شده‌اند که یا پیش از آن ازدواج کرده و صاحب فرزند بوده‌اند و یا پس از ورود به حوزه اقدام به ازدواج کرده‌اند. در چنین شرایطی، تأمین زندگی با تکیه بر شهریه دریافتی و با وجود دروس فشرده که تقریبا کل ساعات روزانه طلاب را تا شش سال اول درگیر می‌کند، گذران زندگی دشوار خواهد شد. گاه این شرایط معیشتی، امکان ازدواج را از طلاب سلب می‌کند و تغییر شرایط اقتصادی، موجب شده است طلابی که تا چند سال اخیر می‌توانسته‌اند با تکیه بر حداقل‌های معیشتی تشکیل خانواده بدهند، از این پس قادر به چنین کاری نباشند و بسیاری از خانواده‌ها حتی با ازدواج دختر خود با طلاب مخالفت کنند. یکی از مسائل پربسامد در میان طلاب دانشجو، بی‌استفاده ماندن تجربه و تخصصی است که در طول تحصیلات دانشگاهی خود کسب کرده‌اند. تقریباً نیمی از این طلاب در رشته‌های فنی و مهندسی تحصیل کرده‌اند و نیم دیگر، در رشته‌های مرتبط با علوم انسانی و از این میان تقریباً هیچ‌کدام نتوانسته‌اند از تحصیلات پیشین خود همگام با آموزش‌های حوزوی بهره ببرند. علاوه بر رشته‌های فنی و مهندسی که ممکن است در نگاه اول غیرمرتبط با حوزه‌های علمیه به نظر برسد، حتی دانش‌آموختگان رشته‌هایی مانند کتابداری، علوم ارتباطات و رسانه و… نیز علاقمند به استفاده از تخصص و تجربه خود در راستای رسالت طلبگی هستند، اما زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بروز و به بار نشستن اینچنین توانمندی‌هایی دیده نمی‌شود. یکی از دیگر از محورهای انتقادی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه‌های علمیه، گسترش دانشگاه‌زدگی، نمره‌محوری و مدرک‌گرایی در حوزه است. آنها معتقدند برخلاف تصور عمومی، تحصیل برای نمره به حوزه‌های علمیه هم راه یافته و ابزارهایی از جمله حضور و غیاب و امتحانات به جای آنکه به تحکیم تحصیلات حوزوی و نظام‌یافته‌تر شدن آن کمک کند، طلاب را به سمت مطالعه‌های شب امتحانی و کاستن از عمق تحصیلات سوق داده است. برخی از دانشگاهیان با انگیزه‌هایی از قبیل تمدن‌سازی، اهمیت مسائل اجتماعی، ایجاد تحول در جامعه اسلامی، تولید علم و تبلیغ هدفمند وارد حوزه‌های علمیه می‌شوند و در بدو ورود یا کمی بعدتر درمی‌یابند که مدیریت رسمی در حوزه‌های علمیه توجه چندانی به این موضوعات ندارد و به تدریج یا در روند عمومی آموزش‌های حوزه هضم می‌شوند و یا خود با تشکیل گروه‌هایی به دنبال کردن دغدغه‌های خویش می‌پردازند. حسن اجرایی @farsnew
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸سلیمانی برای کشورمان چقدر ارزش دارد ؟ جایی که عده ای به دنبال ساخت برج ، تفریحگاه و ماشین های در سطح بالا هستند با سکوت در جامعه موقعیت خودشان رو حفظ می کنند ▫️عده ای دانشمند همه زندگیشان را خرج تحصیل می کنند حتی به قیمت جانشان ولی عده ای بی سواد رو گذاشتیم مسئول خودمان که فهم و درک علمیشان در سطحی هست که به دنبال موقعیت اجتماعی و قبیلگی خودشون هست . 🔸چرا فرهیختگان جامعه خودمان را نمی شناسیم ؟ @farsnew
⭕️ رسایی: به تقسیم‌بندی اصلاح‌طلب و اصولگرا اعتقاد ندارم 🔸 «حمیدرضا رسایی» نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹 از طرف فرمانداری به من اعلام کرده‌اند که تأیید صلاحیت شده‌ام و اعتقادی به تقسیم‌بندی اصلاح طلب و اصولگرا ندارم و به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده‌ام. 🔹 فهرست جریان‌ انقلابی باید فهرستی باشد که حکایت از سهمیه‌‌‌‌بندی احزاب نکند بلکه مطلوب بدنه جامعه ما باشد. 🔹 سؤال اصلی این است که مسئولیت ائتلاف چهار سال قبل و فهرست ارائه شده که از هیچ‌ مبنایی برخوردار نبود و‌ فقط تعدادی افراد متناقض در یک فهرست ارائه شده بودند، با کیست؟ 🔹 تا جایی که اختلاف مبنایی و ایدئولوژیک با فهرستی نداشته باشم، مانع نوشتن نامم در آن فهرست‌ نمی‌شوم.