اَنارستــــــون
بهش بگید: دل که نه، جانم برایت تنگ شده : )
بهش بگید:
تو بهترین قسمت از ۱۴۰۰ من بودی : )
بهار که رفتن اسفند و
آمدن فروردین نیست!
بهار یعنی
جای بوسههای مردی
که تو باشی
روی گونههای زنی
که من باشم
شکوفه بدهد!
#فاطمه_بهروزفخر
🖇💌
دلجویی کردن رو از #حسین_منزوی یاد بگیرید، اونجا که میگه:
در تعرفهی عشق تو، لبخند به چند است؟
🖇💌
هیچوقت از کسی نپرسید معیارت برای شروع رابطه چیه. هر آدمی هر چقدر چهارچوب داشته باشه باز یکیو میبینه که خلاف تموم عقایدشه ولی دلشو برده...
آره خلاصه : )
🖇💌
سلام تو
خوش آوازترین ملودیِ صبح است
شنیدن صدایت زندگی را
بخیر میکند...
🖇💌
هر میوه فصلی دارد، اما گونههای تو
از اول نوروز تا اسفند شیریناند...
#علی_سلیمانی
🖇💌
دوشنبه
عاشقانههای دو نفری میخواهد
و گرنه چه اصراری داشت
دو، شنبه
صدایش کنیم؟
#ریحانه_تحویلی
🖇💌