اَنارستــــــون
اونجا که #رسول_یونان اول یکی از شعراش نوشته بود؛ اگر تو نبودی عشق نبود و همین طور اصراری برای ادامه
توی جملهی؛
هیچی همینجوری پیام دادم،
هیچی همینجوری گفتم حالتو بپرسم،
هیچی همینجوری گفتم بهت زنگ بزنم،
یه دنیا دلم برات تنگ شده پنهان شده...
آره خلاصه : )
🖇💌
اَنارستــــــون
بیچاره دلی که ماند بی تو... 🖇💌
بقول #فاضل_نظری:
اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد...
🖇💌
اَنارستــــــون
بیچاره دلی که ماند بی تو... 🖇💌
دل مانده است بی تو چه خاکی به سر کند...
#سجاد_شهیدی
🖇💌
تو غزل خیزترین مزرعه احساسی
به گل روی تو از فاصلهای دور سلام...
#یاسر_نوروزیکما
🖇💌
فقط نه دست زمین دورمانده از حرمت
نسیم هم نرسیده به درک پرچم تو...
#دوشنبهها
#السلام_علیک_یا_کریمآلعبا
🖇💌