اَنارستــــــون
بیچاره دلی که ماند بی تو... 🖇💌
بقول #فاضل_نظری:
اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد...
🖇💌
اَنارستــــــون
بیچاره دلی که ماند بی تو... 🖇💌
دل مانده است بی تو چه خاکی به سر کند...
#سجاد_شهیدی
🖇💌
تو غزل خیزترین مزرعه احساسی
به گل روی تو از فاصلهای دور سلام...
#یاسر_نوروزیکما
🖇💌
فقط نه دست زمین دورمانده از حرمت
نسیم هم نرسیده به درک پرچم تو...
#دوشنبهها
#السلام_علیک_یا_کریمآلعبا
🖇💌
نامهی اعمالِ خود را قاب میگیرم اگر
جُرمِ لب بوسیدنت افتاده باشد گردنم😁
#محمد_کلارستاقی
🖇💌
اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، تو سراسیمهترین نبض تپشهای منی؟
بهت گفته بودم،
اسفند رسید و دلم آغوش تو را خواست؟