اَنارستــــــون
بهش بگید: تو نوبرانهی یک عمر انتظار منی : )
بهش بگید:
غیر از تو، در این شهر، کسی بابِ دلم نیست : )
به چایی هم حسادت میکنم هرصبحدم، هر شب
لبت را بوسه باران میکند این داغ لامذهب...!
🖇💌
اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، دوزخِ نقد است دور از وصل جانان زیستن؟
بهت گفته بودم،
من هر چهام با تو زیباترم؟