به چایی هم حسادت میکنم هرصبحدم، هر شب
لبت را بوسه باران میکند این داغ لامذهب...!
🖇💌
اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، دوزخِ نقد است دور از وصل جانان زیستن؟
بهت گفته بودم،
من هر چهام با تو زیباترم؟
هر زنی حقشه یکیو داشته باشه
که با صدای خسرو شکیبایی تو هامون بهش بگه: لاکردار اگه بدونی چقد دوسِت دارم...🤤
🖇💌