من به اندازهی کافی غمِ خود را دارم
لااقل پیش رقیب دلبر و طناز نشو😩
#امیرحسین_اثناعشری
🖇💌
اَنارستــــــون
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
در آخرین چهارشنبهی سال هم، سلاممونو به حضرت سلطان رسوندن...
دمتون خیلی گرم✋
@Anarestun
خورشید من بتاب که ابریست پنجره
صبحت بخیر عزیزم دلم، روزمان قشنگ...
#علی_مظفر
🖇💌
تو آغاز بهارانی و ... "حوّل حالِ" دلتنگی
چه غوغا میکند زیبایی امسالِ چشمانت...
#امیر_نقدیلنگرودی
🖇💌
ندیدهای که بفهمی چقدر روی سرت
شروعشیطنت باد و روسری خوب است
#علیرضا_الیاسی
🖇💌
خودت شاید حواست نیست اما زلزله لرزاند،
فقط یک هشتمِ چشمانتان بانو بنایم را...
#حسین_کورهگر
🖇💌
اَنارستــــــون
بهش بگید: غیر از تو، در این شهر، کسی بابِ دلم نیست : )
بهش بگید:
در من دیوانهای جا مانده که دست از دوست داشتنت بر نمیدارد : )
اَنارستــــــون
آب زنید راه را هین که نگار میرسد... #میلاد_امام_زمان🎊🎊🎊 #نیمه_شعبان 🖇💌
چو زند سپیده فردا، پسری به گیتی آید
که پس از ظهورش آری برسد جهان به سامان
زِ صدف برون بیاید دُری از یَمِ معانی
که کسی ندیده هرگز گُهری چنین درخشان...
#میلاد_امام_زمان🎊
#نیمه_شعبان
🖇💌