اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، من هر چهام با تو زیباترم؟
بهت گفته بودم،
یکی اینجا دلش تنگ است؟
"لا حول و لا..." براش میخواندم که
با هول و وَلا درونِ چاه افتادم...🥴😅
#علی_عطری
🖇💌
چای عصر
فقط با قند پهلوی تو شیرین است
با نفسهای بی امانت ازشوق...
#نسیم_سرلک
🖇💌
صحبت تحویلسالاستو نمیداند کسی
یار اگر تحویلگیرد ذرهایمارا،بساست
#شاهین_پورعلیاکبر
🖇💌