تن یخ کرده آتش را که میبیند چه میخواهد؟
همانی را که میخواهم تو را وقتی که میبینم
#محمدعلی_بهمنی
🖇💌
چه آرامشی در من است وقتی با منی،
دور نشو
مرا از من نگیر
من حوالی با تو بودن را دوست دارم...
🖇💌
اَنارستــــــون
كأنك العيد والباقون أيام... انگار که تو عید باشی و باقیِ مردم، روزهایِ عادی... آره خلاصه : ) 🖇💌
گفتند
" تنها صداست که می ماند "
پیدا بود، عطر موهایت
به مشامشان نرسیده...
آره خلاصه : )
🖇💌
در اُردیبهشت
تا میتوان دچار باید شد به یکدیگر
هوایش جان میدهد برایِ دلدادگی...
#علی_قاضینظام
🖇💌
یکی باید باشد،
یکی که آدم را صدا کند،
به نام کوچکش صدا کند،
جوری که حال آدم را خوب کند،
جوری که کسی دیگر بلد نباشد.
یکی باید آدم را بلد باشد…
#رادیو_ریلکس
🖇💌
چیزی از این بهار در آغوشِ من کم است
تو نیستی و یک سَره اُردیجهنم است...
#فاطمه_شمس
🖇💌
اَنارستــــــون
چیزی از این بهار در آغوشِ من کم است تو نیستی و یک سَره اُردیجهنم است... #فاطمه_شمس 🖇💌
اردی جهنم است زمانی که یار نیست...
اَنارستــــــون
بهش بگید: تویی که نابترین فصل هر کتاب منی : )
بهش بگید:
خیالت به عطر نارنج در خیابانهای شیراز میماند : )
🖇💌