اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
تا کسی رخ نَنِماید نبَرد دل ز کسی
دلبر ما، دل ما بُرد و به ما رخ ننمود...
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
#امام_زمان
🖇💌
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
دعای ما فرجی را نکرد حاصل، پس
گشایشی بده در کار با دعای خودت...
#عجل_فی_فرج_مولانا_یا_صاحبالزمان
#امام_زمان
🖇💌
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
ما را بس است درد تو و انتظار تو...
#ایهاالعزیز
#امام_زمان
🖇💌
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
و فکر کن به تنت در حصارِ آغوشم
قفس همیشه غمانگیز نیست، میبینی؟
#سجاد_صفریاعظم
🖇💌
اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، من حوالی با تو بودن را دوست دارم؟
بهت گفته بودم،
بر گردنت از بوسه گلوبند قشنگ است؟
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
این #جمعه هم گذشت نشد تا ببینمت...
آدم برای اینکه احساس زنده بودن کند، باید کسی را دوست داشته باشد.
باید کسی را دوست بداری تا هر صبح دلیل محکمی برای بیدار شدن داشته باشی و هر بار که به بنبست رسیدی برهان قاطعی برای جا نزدن و ادامه دادن.
باید کسی را دوست بداری تا "هر نفس که فرو میرود ممد حیات باشد و هر نفس که بیرون میرود مفرح ذات"...
باید کسی را دوست بداری تا با تماشای نور باریک و ضعیف ماه، غرق اشتیاق شوی و با شنیدن آوای آرام جیرجیرکها، احساس رهایی کنی.
آنان که کسی را دوست دارند، احساس زندهبودن میکنند و آنان که توسط کسی دوست داشته میشوند، زندگی میکنند.
چه خوشبختند آنان که دوست دارند و چه خوشبختترند آنان که دوست داشته میشوند.
#نرگس_صرافیانطوفان
🖇💌