اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
و فکر کن به تنت در حصارِ آغوشم
قفس همیشه غمانگیز نیست، میبینی؟
#سجاد_صفریاعظم
🖇💌
اَنارستــــــون
بهت گفته بودم، من حوالی با تو بودن را دوست دارم؟
بهت گفته بودم،
بر گردنت از بوسه گلوبند قشنگ است؟
اَنارستــــــون
یَابْنَ الْخَضٰارِمَةِ الْمُنْتَجَبیٖن ای فرزند جوانمردان برگزیده #دعای_ندبه #اللهم_عجل_لولیک_الفر
این #جمعه هم گذشت نشد تا ببینمت...
آدم برای اینکه احساس زنده بودن کند، باید کسی را دوست داشته باشد.
باید کسی را دوست بداری تا هر صبح دلیل محکمی برای بیدار شدن داشته باشی و هر بار که به بنبست رسیدی برهان قاطعی برای جا نزدن و ادامه دادن.
باید کسی را دوست بداری تا "هر نفس که فرو میرود ممد حیات باشد و هر نفس که بیرون میرود مفرح ذات"...
باید کسی را دوست بداری تا با تماشای نور باریک و ضعیف ماه، غرق اشتیاق شوی و با شنیدن آوای آرام جیرجیرکها، احساس رهایی کنی.
آنان که کسی را دوست دارند، احساس زندهبودن میکنند و آنان که توسط کسی دوست داشته میشوند، زندگی میکنند.
چه خوشبختند آنان که دوست دارند و چه خوشبختترند آنان که دوست داشته میشوند.
#نرگس_صرافیانطوفان
🖇💌
نمیدونم دوست داشتن چه شکلیه،
فقط میدونم وقتی داری وسط کثافت زندگیت دست و پا میزنی و نمیدونی باید چیکار کنی، وقتی به اون فکر میکنی انگار همه چی برات قابل تحملتر میشه!
-خبرت هست؟
🖇💌