نمیدونم دوست داشتن چه شکلیه،
فقط میدونم وقتی داری وسط کثافت زندگیت دست و پا میزنی و نمیدونی باید چیکار کنی، وقتی به اون فکر میکنی انگار همه چی برات قابل تحملتر میشه!
-خبرت هست؟
🖇💌
دقیقا همون جا که از آدما خسته میشی
خدا یکی رو میاره وسط زندگیت
و میگه: ببین چی واست نگه داشتم😃😉
🖇💌
دوست داشتن، چیزی شبیه به گم شدنه، توی یه آدم دیگه. حالا هرچی کسی رو بیشتر دوست داشته باشی، عمیقتر گم میشی. یه جاهایی دیگه نمیدونی برای خودت داری زندگی میکنی یا برای اون. حالا دیگه همون آهنگی رو گوش میدی که اون گوش میده.
همون کاری رو انجام میدی که اون میخواد.
همون حرفی رو میزنی که اون دوست داره.
حالا دیگه حق داری حسادت کنی، حالا دیگه چشم به راه بودن معنی پیدا میکنه، حالا دیگه دوست داری نگران باشی.
از یه جایی به بعد، اون نفس میکشه تا تو زندگی کنی.
«آدم برای دوست داشتن، به دلیل احتیاج نداره، اما برای زندگی کردن بهانه میخواد».
#پویا_جمشیدی
🖇💌