دقیقا همون جا که از آدما خسته میشی
خدا یکی رو میاره وسط زندگیت
و میگه: ببین چی واست نگه داشتم😃😉
🖇💌
دوست داشتن، چیزی شبیه به گم شدنه، توی یه آدم دیگه. حالا هرچی کسی رو بیشتر دوست داشته باشی، عمیقتر گم میشی. یه جاهایی دیگه نمیدونی برای خودت داری زندگی میکنی یا برای اون. حالا دیگه همون آهنگی رو گوش میدی که اون گوش میده.
همون کاری رو انجام میدی که اون میخواد.
همون حرفی رو میزنی که اون دوست داره.
حالا دیگه حق داری حسادت کنی، حالا دیگه چشم به راه بودن معنی پیدا میکنه، حالا دیگه دوست داری نگران باشی.
از یه جایی به بعد، اون نفس میکشه تا تو زندگی کنی.
«آدم برای دوست داشتن، به دلیل احتیاج نداره، اما برای زندگی کردن بهانه میخواد».
#پویا_جمشیدی
🖇💌
میشود ریپلای کنی و با لب پُر خندهات
توی پیغامت بگویی شاعر خوب منی؟
#علی_صاحبکار
🖇💌
دزدیده کردمت نگهی... حبس میکشم
اصلا نساخت با دلم این... لقمه حرام🤕
#سعید_تیموری
🖇💌
آدم میتونه با هر کسی
بخنده و خوش بگذرونه
اما فقط به یک نفر میتونه بگه
« دارم نابود میشم بغلم کن »...
🖇💌
من بَلَد ها رادوست دارم...
آنهایی که دوست داشتن حالیشان میشود
آنهایی که وقتی جانم صدایشان میکنی
جانشان را قربانت میکنند....
آنهایی که مُدام حسشان را به تو یادآوری میکنند و به جای فرستادن یک قلب قرمز
از حال دلشان برایت حرف میزنند...
آنهایی که وسط کلافگی عصر جمعه
با یک پیام حالت را دگرگون میکنند
آنهایی که هربار، هرچند کوچک
غافلگیرت میکنند...
یا با یک گل، یا با یک محبت قشنگ
گاهی هم با یک دوستت دارم...
آنها که خندیدن را یادت میدهند
و باعث میشوند
خودت را بیشتر دوست داشته باشی...
بَلدها دوست داشتنیترند!
یکدیگر را بلد باشید...
🖇💌