میشود ریپلای کنی و با لب پُر خندهات
توی پیغامت بگویی شاعر خوب منی؟
#علی_صاحبکار
🖇💌
دزدیده کردمت نگهی... حبس میکشم
اصلا نساخت با دلم این... لقمه حرام🤕
#سعید_تیموری
🖇💌
آدم میتونه با هر کسی
بخنده و خوش بگذرونه
اما فقط به یک نفر میتونه بگه
« دارم نابود میشم بغلم کن »...
🖇💌
من بَلَد ها رادوست دارم...
آنهایی که دوست داشتن حالیشان میشود
آنهایی که وقتی جانم صدایشان میکنی
جانشان را قربانت میکنند....
آنهایی که مُدام حسشان را به تو یادآوری میکنند و به جای فرستادن یک قلب قرمز
از حال دلشان برایت حرف میزنند...
آنهایی که وسط کلافگی عصر جمعه
با یک پیام حالت را دگرگون میکنند
آنهایی که هربار، هرچند کوچک
غافلگیرت میکنند...
یا با یک گل، یا با یک محبت قشنگ
گاهی هم با یک دوستت دارم...
آنها که خندیدن را یادت میدهند
و باعث میشوند
خودت را بیشتر دوست داشته باشی...
بَلدها دوست داشتنیترند!
یکدیگر را بلد باشید...
🖇💌
اَنارستــــــون
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
دم همتون گرررررررم✋
@Anarestun