آدم میتونه با هر کسی
بخنده و خوش بگذرونه
اما فقط به یک نفر میتونه بگه
« دارم نابود میشم بغلم کن »...
🖇💌
من بَلَد ها رادوست دارم...
آنهایی که دوست داشتن حالیشان میشود
آنهایی که وقتی جانم صدایشان میکنی
جانشان را قربانت میکنند....
آنهایی که مُدام حسشان را به تو یادآوری میکنند و به جای فرستادن یک قلب قرمز
از حال دلشان برایت حرف میزنند...
آنهایی که وسط کلافگی عصر جمعه
با یک پیام حالت را دگرگون میکنند
آنهایی که هربار، هرچند کوچک
غافلگیرت میکنند...
یا با یک گل، یا با یک محبت قشنگ
گاهی هم با یک دوستت دارم...
آنها که خندیدن را یادت میدهند
و باعث میشوند
خودت را بیشتر دوست داشته باشی...
بَلدها دوست داشتنیترند!
یکدیگر را بلد باشید...
🖇💌
اَنارستــــــون
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
دم همتون گرررررررم✋
@Anarestun
نام تو را ادامهی کوثر نوشتهاند
از روی «حا»ی حضرتِ حیدر نوشتهاند...
#رضا_قاسمی
#دوشنبهها
#السلام_علیک_یا_کریمآلعبا
🖇💌