اَنارستــــــون
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
دم همتون گرررررررم✋
تقریبا نشده هفتهای کسی سلام ما رو به آقای مهربان نرسونده باشه. اگه عکسشو نذاشتیم ببخشید😅 اما بدونید هر هفته نائب داشتید پیش آقا. خلاصه که خیلی مخلصیم
برای هر انسان، کسی باید باشد
که با دوست داشتن زیباترش کند.
مثل آن پنجرهی چوبی
که از شمعدانیها
جان تازهای میگیرد.
#تورگوت_اویار
تو را می بیند و چشمش چه برقی میزند خورشید
زمین آغوش بازی از "بفرما" میشود عشقم!
نه تنها من که مبهوت توام، با خنده ی نازت
هزار آیینه سرشار تماشا میشود عشقم!
نه دیگر میکشد مِثلت خدا ناز نگاهی را
نه هرگز راز زیباییات افشا میشود عشقم!