به اينكه حق با من بود يا تو،
فكر نميكنم،
به اينكه راهي مانده بود يا نه
به اينكه كسی در دنيا مثل تو مانده يا نه !
يا اينكه اصلا نبايد تورا ميديدم!
به هيچ چيز فكر نميكنم...
فعلا
فقط به اين فكر ميكنم كه چطور زنده بمانم!
بايد خيلي فكر كنم!!
و خاطرم بيايد
آن قبلها،
بدون تو،
چطور زنده بودهام ...
#لاادری
بعد عمری ضرب و انتگرال دیدم علم جبر
آخرش در منحنیِ خندهات معنا شده
#محمدحسین_ارکان