ننه منظر مدتی صورتم را رصد کرد و گفت: "اگر لذت خیلی چیزها به تعریف کردن است، لذت بسیاری چیزها به تعریف نکردن است؛ لذتشان به این است، کسی جز خود آدم از آنها خبر نداشته باشد"
سرم را پایین انداختم.
ننه منظر گفت: "آدم باید چیزی در دل خودش نگه دارد تا اطرافیان برای فهمیدن آن کنجکاو باشند، وگرنه برای همه، کسل کننده و تکراری میشود"
-روی سیم تار
#حسین_قربانزاده
خانه چون موج به جولانگه طوفان داریم
گو به سیلاب که ما را غم ویرانی نیست!
#پانزده_خرداد