اَنارستــــــون
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
الحمدلله امروز هم سلاممونو به حضرت سلطان رسوندن.
دمتون گرررررررم✋
در من عجیب ریشه دوانده ست مهرِ او
زورم به این درختِ تناور نمی رسد...
#علیکریمان
دست او در دست من بود و دلش با این و آن
باز اگر یک جو پشیمان بود، میبخشیدمش
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با دل چه کرده این غم تو شاه سر جدا
دیدم کری به روضهی تو گریه میکند
#شب_زیارتی_ارباب
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
اَنارستــــــون
با دل چه کرده این غم تو شاه سر جدا دیدم کری به روضهی تو گریه میکند #شب_زیارتی_ارباب #صلی_الله_علیک
از رفقای انارستون، کسی هست سلام ما رو محضر ارباب برسونه؟
همگی سخت دلتنگیم...