دست او در دست من بود و دلش با این و آن
باز اگر یک جو پشیمان بود، میبخشیدمش
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با دل چه کرده این غم تو شاه سر جدا
دیدم کری به روضهی تو گریه میکند
#شب_زیارتی_ارباب
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
اَنارستــــــون
با دل چه کرده این غم تو شاه سر جدا دیدم کری به روضهی تو گریه میکند #شب_زیارتی_ارباب #صلی_الله_علیک
از رفقای انارستون، کسی هست سلام ما رو محضر ارباب برسونه؟
همگی سخت دلتنگیم...
بوی پیراهن خونین کسی می آید
جان به قربان دل سوخته ی مُنتَقِمش...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
اَنارستــــــون
بوی پیراهن خونین کسی می آید جان به قربان دل سوخته ی مُنتَقِمش... #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #السلام_ع
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...