هم اینکه روسری سر میکنی خورشید میتابد
چه دلبر میشوی وقتی که در آیینه میخندی
شبیه قرصِ ماه از بوسههایت خواب میگیرم
دلم را میبری ای آفتاب ِجان به ترفندی!
به قدری دخترم، شیرین زبانی کردهای با من!
که تلخی میکند بی قندِ لبهای تو هر قندی!
همه گلهای عالم نامشان را از تو میگیرند
تو از گل بهتری، زیباترین شعر خداوندی!
سَلامٌ عَلی کَلمات بَقیَت في القَلب وَ ربّما سَتَبقی...
سلام بر حرفهایی که در قلب مانده و چه بسا باقی خواهد ماند...
#عربی_نوشت