به قدری دخترم، شیرین زبانی کردهای با من!
که تلخی میکند بی قندِ لبهای تو هر قندی!
همه گلهای عالم نامشان را از تو میگیرند
تو از گل بهتری، زیباترین شعر خداوندی!
سَلامٌ عَلی کَلمات بَقیَت في القَلب وَ ربّما سَتَبقی...
سلام بر حرفهایی که در قلب مانده و چه بسا باقی خواهد ماند...
#عربی_نوشت
T: @artofrelaxation4_5764754131742888067.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
حالا هم که دارم این نامه را برایت مینویسم، یاد خندههایمان در کافهها و رستورانها افتادهام. چه کیفیت نایابی داشتند آن لحظهها میفهمی که؟ هیچوقت با هیچکس مثل تو صمیمی نمیشوم.
"نامه روبر لاشُنه به فرانسوآ تروفو"