بیبی میگوید:
عشق استشاره واستخاره نمیخواهد!
سر تا تهش خیر است!
حتی شرّ آن هم!
تو را میگوید!
که بودنت نعمت و برکت است
و دوست داشتنت ثواب!
بوسیدنت ذکر است
و در آغوش کشیدنت عین صَلاه!
من با دستهای تو به معراج میروم!
آقا جان اما میگوید:
عِشق، استخاره میخواهد!
برای آنکه هی تسبیح بگردانی
هی خدا بگوید: خوب است!
آن وقت هلاوتش به جانت مینشیند!
من هم دیروز وقت صلاه صبح
وضو که گرفتم
آمدم، دیدم خوابیدهای روی گل سجاده
استخاره کردم: ببوسمش؟
هی خدا میگفت: خوب است!
#میمسادات_هاشمی
باز برگرد به دلتنگی قبل از باران
سورهی توبه رسيدهست به بسماللهاش...
#فاضل_نظری
سلام حضرت جان، مهربان دورانها...
#حسن_کردی
#السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
اَنارستــــــون
سلام حضرت جان، مهربان دورانها... #حسن_کردی #السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
براى لحظهى اول كه ديدمت ناگاه
نخورده تجربه كردم كه مَست يعنى چه...
#الهام_ديداريان
هر وقت دانشمندا بتونن علت اینکه چرا وقتی دلمون واسه یکی تنگ میشه باهاش دعوامون میشه رو بفهمن، اون موقع میتونم بگم علم پیشرفت کرده 😶🌫
#علی_سلطانی
آنکه می خواستمش را کَس دیگر برده
"ان الانسان لفی خسر"...فقط مال من است!😶
#علی_عطری
به جز حسین مرا ملجا و پناهی نیست
در این عقیده یقین دارم، اشتباهی نیست
#شب_زیارتی_ارباب
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
تو را من چشم در راهم...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان