در نبودت به کسی باج ندادم هرگز
کاروان نیست که دل هر که به جایت آید...
#مهدی_کمانگر
کیارستمی در یکی از نامههایش به همسرش مینویسد:
“باوجودی که خیلی بیحوصلهام
ولی در نامه نوشتن برای تو خیلی راحتم.”
به این فکر میکنم که تمام بهانهها برای همین است، برای پیدا کردن یکی که زورش از بیحوصلگی ما بیشتر باشد. یکی که همراهیاش و همصحبتیاش نیاز به حوصله نداشته باشد، یکی که حوصلهی آدم را هیچوقت سر نبرد.
همهی داستان همین است...
در حیرتم که شیخ بهایی چرا نگفت:
ایوان کم است، نجف را طلا کنید...!
#السلام_علیک_یا_امیرالمؤمنین
اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعاء...
ببخشم، که دستم به آسمانت برسد...
#مهربانخدایِمن