تمامِ قدرتِ او در "نه"ی صریحش بود
تمامِ مشکلِ من از زبانِ لالِ من است...!
#حمزه_کریمتباحفر
بيزارم از زبان!
زبان تلخ،
زبان تند،
از زبان دستور،
از زبان كنايه...
با من به زبانِ اشاره سخن بگو...
#عباس_کيارستمی
بیبی جانمان میگفت:
«به قاعده حرف بزن.
حرفِ دل، نان تنوری است؛
زود بیرون بیاید، خمیر است و وا میرود،
دیر بیرون بیاید، سوخته است.
وقت دارد حرفِ دل زدن.
تصدقت.»
#حامد_عسکری