eitaa logo
اَنارستــــــون
37.2هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
266 ویدیو
2 فایل
[خدا مرا برای تو انــــــار آفریده است🌱] ✅ فوروارد :) تبلیغات 👈 @TarefeAnarestun
مشاهده در ایتا
دانلود
عزیزتان را از ته دل و سفت در آغوش بگیرید که فردا به دیر شدن معروف است!
‏او ز ما فارغ و ما طالب او در همه حال!
داشتم فکر می‌کردم هیچ مهم نیست که قد یه مرد یک و نود باشه یا یک و هفتاد یا هرچی! چاق و لاغر و یکم زشت‌تر و یه ذره خوشگلتر و بی ریش و با ریشش هم مهم نیست! مهم هم نیست این‌ که‌ چقدر جذاب و دختر کُشه و دستاش چقدر استخونی و کشیده‌ست و عطر مارک فلانش تا چندتا خیابون اون طرف‌تر می‌پیچه و نمی‌پیچیه و صداش چقدر بم و شاعرانه‌ست! حتی این‌که داراییش چقدره و مدل ماشینِ امروز یا آینده‌ش چیه و چی نیست و یه کوچه این‌ور تر یا اون‌ور تر بودن خونه‌ی داشته و نداشته‌ی خودش و خونه‌ی قدیمیِ پدریش زیاد اهمیت نداره! مهم شونه‌های مردونشه... مهم امنیت شونه‌هاشه، مهم اینه چقدر و تا کجا میشه بی دغدغه زن بود و با خیال راحت تکیه کرد به کوهِ شونه‌های یه مرد و از جا زدن و شونه خالی کردن و نامردی و رفیق نیمه راه بودن نترسید. از تمامِ وجود و بودن یه مرد، مهم اون حس آرامش و امنیتیه که به زنی که پا میذاره توی زندگیش هدیه میده... از بین داشته‌های یه مرد، مهم‌ترین داراییش شونه‌هاشه، شونه‌هاش!
مطمئن است شفا میدهی‌اش نابینا گره‌ای هم که زده دور مشبک کور است
قصد رفتن کرده اما شک ندارم با خودش ساکنان شهر ما را هم مهاجر می‌کند...
یه خواننده میگه: خواستی کم باش ولی باش اما یه خواننده‌ی دیگه میگه: تماااام تو سهم منه به کم قانعم نکن : )
به من بپیچ و بپیچان مرا در آغوشت...
انت الفصل فی ضبابی فنارة  و انا ضرير من غير عينيك! فانوس این راه مه آلود تویی و من بدون چشم‌هایت چیزی نمی‌بینم!
اتِفاقی افتاده؟ گاهی برایِ بعضی از سوالا، هیچ جوابی نداری. دستِ خودت نیست، طوری رفتار می‌کنی که انگار نَشنیدی. اگرچه جوابِ سوال مثل روز روشنه، اما تو بدونِ هیچ توضیحی، با یه «نه» باورنکردی، احمقانه‌ترین دروغ زندگی‌ت رو می‌گی . بَعضی سوالا رو نباید پرسید، بعضی جوابا رو نَباید داد . همیشه یه حَرفایی هست که اگه نگفته بمونه، شِنیدنی‌تره. اتفاقی افتاده؟ جواب می‌دی نَه. بعد تویِ چشماش خیره می‌شی و تویِ دلت تکرار می‌کنی؛ نه!، واقعا نه. «اتِفاق تو بودی که هیچ‌وقت برایِ من نیُفتادی».
دستگیری زِ گدا گردنِ هر ارباب است کارِ ما دستِ تو آقاست اباعبدالله...