داشتم فکر میکردم هیچ مهم نیست که قد یه مرد یک و نود باشه یا یک و هفتاد یا هرچی!
چاق و لاغر و یکم زشتتر و یه ذره خوشگلتر و بی ریش و با ریشش هم مهم نیست!
مهم هم نیست این که چقدر جذاب و دختر کُشه و دستاش چقدر استخونی و کشیدهست و عطر مارک فلانش تا چندتا خیابون اون طرفتر میپیچه و نمیپیچیه و صداش چقدر بم و شاعرانهست!
حتی اینکه داراییش چقدره و مدل ماشینِ امروز یا آیندهش چیه و چی نیست و یه کوچه اینور تر یا اونور تر بودن خونهی داشته و نداشتهی خودش و خونهی قدیمیِ پدریش زیاد اهمیت نداره!
مهم شونههای مردونشه...
مهم امنیت شونههاشه، مهم اینه چقدر و تا کجا میشه بی دغدغه زن بود و با خیال راحت تکیه کرد به کوهِ شونههای یه مرد و از جا زدن و شونه خالی کردن و نامردی و رفیق نیمه راه بودن نترسید.
از تمامِ وجود و بودن یه مرد، مهم اون حس آرامش و امنیتیه که به زنی که پا میذاره توی زندگیش هدیه میده...
از بین داشتههای یه مرد،
مهمترین داراییش شونههاشه،
شونههاش!
#طاهره_اباذریهریس
مطمئن است شفا میدهیاش نابینا
گرهای هم که زده دور مشبک کور است
#مسعود_یوسفپور
#السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
اَنارستــــــون
مطمئن است شفا میدهیاش نابینا گرهای هم که زده دور مشبک کور است #مسعود_یوسفپور #السلام_علیک_یا_علی
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
قصد رفتن کرده اما شک ندارم با خودش
ساکنان شهر ما را هم مهاجر میکند...
#طلا_کاظمی
یه خواننده میگه:
خواستی کم باش ولی باش
اما یه خوانندهی دیگه میگه:
تماااام تو سهم منه به کم قانعم نکن : )
انت الفصل فی ضبابی فنارة
و انا ضرير من غير عينيك!
فانوس این راه مه آلود تویی
و من بدون چشمهایت چیزی نمیبینم!
#عربی_نوشت
اتِفاقی افتاده؟
گاهی برایِ بعضی از سوالا، هیچ جوابی نداری. دستِ خودت نیست، طوری رفتار میکنی که انگار نَشنیدی. اگرچه جوابِ سوال مثل روز روشنه، اما تو بدونِ هیچ توضیحی، با یه «نه» باورنکردی، احمقانهترین دروغ زندگیت رو میگی .
بَعضی سوالا رو نباید پرسید، بعضی جوابا رو نَباید داد . همیشه یه حَرفایی هست که اگه نگفته بمونه، شِنیدنیتره.
اتفاقی افتاده؟
جواب میدی نَه. بعد تویِ چشماش خیره میشی و تویِ دلت تکرار میکنی؛ نه!، واقعا نه.
«اتِفاق تو بودی که هیچوقت برایِ من نیُفتادی».
#پویا_جمشیدی
دستگیری زِ گدا گردنِ هر ارباب است
کارِ ما دستِ تو آقاست اباعبدالله...
#شب_زیارتی_ارباب
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله